Zenon, como ya he apuntado, este punto es muy muy interesanteCreo que tiene mucha razón Pucurull cuando dice:
"Saps el més fotut de tot? Que al final, els que es donen de baixa -com els que no s'associen-, tenen quasi exactament els mateixos avantatges que els associats. Aquest és el problema."
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
El que he intentat explicar amb l'exemple mes a dalt es que molta gent, en el mon actual de forums i blogs arreu, simplement busca participar-hi, sense anar mes lluny, moltes vegades amb l'atractiu de l'anonimat. Jo, personalment, es el que he buscat sempre aqui: participar-hi. No m'associo no pas per una questio economica sino perque no vull anar mes enlla. Per a mi, associar-se a qualsevol entitat va bastant mes enlla de pensar en els avantatges que hi tindre o el cost que em pot suposar: implica identificar-se amb una serie de "valors" (no se si la paraula encara es troba al diccionari) que emanen dels seus associats i comprometre-s'hi. I, com he dit, ara como ara, no busco aquest nivell d'involucracio.
No se, ja se que no es pot ni comparar, pero a tall d'exemple, de tant en tant em passo per http://www.runnersforum.co.uk/ (hi ha vida mes enlla dels Pirineus) i hi participo sense mes.
Home Micky. No en voldria saber d’altra.
Què tindrà que veure que no vulguis contribuir associant-te a Corredors.cat (una entitat catalana i amb una web en català), tot i participant-hi com és notori, amb el fet que ho facis en altres en anglès?
Per suposat, en el cas de l'associacio, entenc que hi ha una serie d'activitats que van mes enlla dels foros; i aixo forma part del seu atractiu
.
Molt bé. Com també molt bé el que dius en l’anterior missatge. Però a mi m’agradaria saber, exactament, per què no t’associes, essent com ets un dels històrics?
:smile:
Pucu
Debutante, todo lo que dices esta muy bien, pero tienes que entender que a otros puede no interesarnos. Yo no voy a las fotos pre-cursa, ni a las comidas post, ni clinics ni retos, sinceramente no me interesan. A lo mejor soy un tio raro que no deberia estar en una associación como esta, pero es que yo tambien estoy muy orgulloso de pertenecer a la asociación, y más ahora que tengo la equipación, però por otros motivos que nada tiene que ver con el caliu. Ya hace 2 años que cuando acabo la cursa de Sant Quirze me acerco a darte las grcias por tu trabajo. Tu no sabes quien soy, pero para mi eres un tio de la associación que hace un gran trabajo ese dia, y eso tambien me hace sentir orgulloso de pertenecer a ella, pero sigue sin apetecerme el dinar post cursa, lo sieno.
Jo també crec que la llista d'en koldo esta molt bé i és el que fa gran a l'associació. Però, i no és per portar la contraria ni res, de veritat, però és el que capta nous associats? Quan jo vaig començar a visitar el forum, ara fa potser 1 any i mig, aquest tipus de coses em feien pensar "això és un grup de gent que ja es coneixen, organitzen sopars i autocars i tot això, i jo no hi pinto res". Després em vaig associar perque hi trobava informació util per mi, un bon calendari, si una cursa és plana o no, no sé, consells que a un novato com jo anaven molt bé.
Repeteixo, per mi és diferent (o no té perque ser el mateix) el què fa gran l'associació i el què capta nous asociats, almenys ho va ser en el meu cas i se d'altres associats que també estan molt orgullosos però a les curses no es presenten, calenten, corren, es refresquen i marxen.
Ara, la llista d'en koldo defineix molt bé l'associació, és clar.
... ¿Peloteo? tomarlo como queráis pero me sale así y reconozco que hay unos cuantos que hacen mucho por la asociación y cuando se pide una mano ahí están... eso también vale.