Quants associats som?

Quants associats som?

14 Ago 2009 10:27 #581 per Debutante (Associat/da)

Primeramente pido disculpas, si he molestado a alguien con mis comentarios, no era ni mucho menos mi intencion. Mis comentarios tampoco iban dirigidos a los diferentes grupos de entrenamiento, almenos en las pocas veces que he intervenido en ellos, no me he sentido excluido, me referia a los hilos comunes. Vuelvo a pedir disculpas, y eso que mi intencion era simplemente era de seguir con un sano debate, con el que yo pienso que es de uno de los verdaderos motivos de que los no asociados no se asocien.

Echevarria,

En primer lugar quiero decir que el comentario que me ha molestado es aquél que tu mismo dices expresa de manera inmejorable lo que tú querías decir.

Pero cualquier debate, es bueno, siempre que no se pierda la educación. También me enfado con mi madre y con mis hermanos y no por eso dejo de quererlos. :love:

Pero es que sigo dándole vueltas al tema. Para que te des cuenta de lo que me preocupa. :oops:

Si escribes en un hilo esperando que te den siempre respuesta... :no: Tú escribes para explicar algo, y si alguien tiene algo que decir al respecto lo hará. Ahí es donde se inicia la comunicación, en algunos casos pasa a "chat".
Otra cosa diferente es si lanzas una pregunta. En ese caso te contestarán quien sepa la respuesta. Y si nadie contesta, insiste.

El sentirse excluido porque no te dan respuesta no es culpa del foro, de la web, de los seres mediáticos y/o oficiales. Si te sientes excluido es porque tú te sientes así.

Me viene a la cabeza una frase célebre que dice: "Nadie es responsable de la cara que tienes, pero sí de la que pones."

Si te sientes excluido es porque quieres. Si quieres conseguir respuesta, insiste.

Me viene ahora a la cabeza un hilo creado precisamente por ti sobre una "duda exsitencial" según el nombre del hilo. Acaso no te han dado respuesta?? Y tan solo 40' después de haber formulado la pregunta!!! :surprised: Anda, pero si he sido yo el primero en contestarte.... :he: :he: Claro, como soy "oficial"!!

Salu2 y kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2009 10:45 #582 per AlbertBP (Visitant)
Completament d'acord amb els dos últims posts d'en Debutante i en koldo. Soc un correcat relativament recent (des d'aquest Gener), així que m'agradaria donar la meva opinió com a nouvingut.

Tot i associar-me al Gener, la meva "presentació oficial" va ser a la cursa dels Mussols (al mes de Març, si no ho recordo malament). Soc de naturalesa vergonyosa així d'entrada, però de seguida agafo confiança (de vegades massa i tot... :oops:). Aquell dia vaig abordar als 2 primers que vaig veure amb samarreta taronja: eren en Xeix i en sioux. Què vull dir amb això? Doncs que generalment l'acostament l'ha de fer un mateix, i més encara quan no vas "identificat" amb la samarreta taronja.

Posteriorment, i animat per l'Albert67 i en Tete Xavi, vaig decidir provar això d'entrenar en grup, ja que normalment ho faig sol, i anar a una de les trobades del Apocapoc al Guiera. En cap moment em vaig sentir desplaçat, tot i que és evident donat que ningú em coneixia que no vaig ser "l'ànima de la festa". Al poder anar més asiduament a aquests entrenaments cada vegada he anat coneixent més correcats i com "el roce hace el cariño", cada vegada tinc més confiança amb ells i (espero) ells amb mi. Com diu en koldo cada grup té un "llenguatge" propi que potser sigui excloent amb els nouvinguts però, sabeu que? això passa amb qualsevol grup humà! Quan comencen a parlar i no m'entero els hi pregunto de què va la cosa, m'ho expliquen i llestos.

Seguint el relat, es va formar un grupet d'entrenament d'uns quants que debutavem en triatló. Allí vaig/vam poder conéixer molts companys nous, i retrobar-ne d'altres que també pertanyen a altres "grups". L'ambient és tan bo que tot i haver acomplert l'objectiu (fer un triatló) encara ens seguim trobant per entrenar (alguns fins i tot volen fer més triatlons! :beurk:).

En quant a la invisibilitat virtual... moltes vegades si no obtenim resposta potser es degui a què qui ho mira no la coneix, i per posar "hola, he llegit el teu post però no tinc ni idea" doncs no es contesta. Jo mateix vaig penjar l'altre dia una consulta sobre la ciclabilitat del sender GR-92; ha tingut vàries visites però no hi ha cap resposta, jo m'ho prenc de la manera exposada: qui ho ha llegit no ho sap.

Així doncs, animo a tothom que s'apunti i s'uneixi al que vulgui dintre de les seves ganes i possibilitats (familiars, laborals,...). Avui mateix hi ha una trobada apocapoquera una mica atípica, aquí ho podeu llegir i apuntar-vos: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=6174.540

I vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquest rollo ja s'ha fos!

Albert

PD: Repeteixo moltes coses que ja s'ah dit mentre escribia, però amb l'estona que he estat ho penjo tal qual...

14 Ago 2009 10:48 #583 per Alèxia (Associat/da)
No acostumo a participar massa en els fils perquè no tinc massa temps, ni la sort de poder-me connectar des de la feina (excepte el mes d’Agost, tot i que espero que ara per fer-ho no em fotin fora :oops:), però fa dies que segueixo aquest fil i hi ha coses en les que hi estic d’acord i d’altres amb les que no, i m’agradaria donar la meva opinió.

Jo soc del parer que la web ha d’estar oberta a tothom, perquè això és el que ens fa grans. Quanta més gent estigui registrada i participi amb les seves opinions i coneixements, molt millor per tothom, associats i no associats. Està clar que m’agradaria que la gent s’associés, i reconec que quan veig gent que porta molts anys participant i que treu pit pel fet de no estar associat, em molesta, però és evident que és una decisió que ha de prendre cadascú i que no es pot obligar a ningú.

Jo sóc associada i n’estic encantada :love: Vaig començar a 10de1000, on vaig conèixer molta gent i vaig fer molts amics, sí sí, amics, i quan es va comentar que es tancaria la web, tota una colla vam decidir que aquest grup que s’havia creat no es podia perdre, i d’aquí va néixer corredors.cat. A mi, la veritat, poc m’interessa la part tècnica de la web :no: Jo sóc correcat per l’ambient que es viu a les curses, a les ST, als dinars post-cursa, a la foto de grup,... :yes: perquè hi he conegut gent collonuda :yes: :love: S’ha fet i s’està fent molt per l’associació, i ho fa gent que treu hores d’on pot, de forma altruista, i a qui s’ha d’agrair, i molt, aquest esforç i dedicació :great: Que hi ha coses que caldria millorar? Segur que sí, però crec que ja s’hi està treballant. Qualsevol proposta és benvinguda. De fet, si no recordo malament, hi ha un fil obert on tothom pot opinar i donar idees.

Crec que hem crescut molt i això es fa palès a les curses, on veig gent amb la samarreta correcat amb un nick que no havia sentit en la vida. M’agrada veure que cada cop som més. El fet de fer-nos grans però, implica que es facin subgrups, això és inevitable. La gent fa grups per afinitat, proximitat,... però penso que cap dels subgrups que hi ha a corredors.cat són grups tancats. Com bé diu en Koldo, sempre que entra algú “nou” en un fil que no ha entrat mai se li dóna la benvinguda i se’l convida a participar. A l’Apocapoc, per posar un exemple, sempre s’ha animat a tothom a venir i participar de l’entrenament i de les ST. Si hi ha algú que és molt reservat, tímid, introvertit, digues-li com vulguis, i no es presenta mai a ningú, que després no vagi dient que passa desapercebut i que la gent és tancada. Conec molta gent que ha entrat recentment a corredors.cat i s’ha integrat perfectament on ha volgut, ningú l’ha exclòs d’enlloc.

El tema dels correcats més o menys “mediàtics”, crec que és un fet inevitable i crec que en Debu s’ha explicat prou bé i estic d’acord amb el que ell ha dit. Darrerament ha tingut un parell d’enganxades totalment desafortunades, i injustes segons el meu parer. Els que el coneixeu sabeu que tot el que fa ho fa amb la millor de les intencions i mai amb ganes de ferir ni molestar a ningú.

Em sap greu llegir els comentaris de la gent que diu que es considera transparent. Jo potser no participo massa i reconec que no estic al corrent de gaires fils, però crec que en cap moment se’ls ha fet cap lleig. Tots hem escrit algun post que potser ningú ha contestat, i ens ha donat la sensació que ha passat desapercebut, però que no es contesti a tots els posts que posem no vol dir que ningú se’ls llegeixi. Jo si veig un fil d'algú que demana un consell sobre el que no en sé res, o fa una pregunta a la que no tinc resposta, no podré contestar. Ara, si algú demana algun dia una recepta per un postre, doncs segur que hi faig alguna aportació :he: Com ja s'ha comentat, si no us contesten, insistiu :wink2:

Bé, em sembla que ja m’he enrotllat massa. Espero que es segueixin fent aportacions que ens permetin millorar i créixer.

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

14 Ago 2009 10:51 #584 per jolourds (Associat/da)
Hola, de nou.

Respecte als fils o grups tancats.

Jo crec que no son bons, si existeixen :whistle:, en tot cas, però, no els fan tancats els qui hi són a dins, sinó els que no hi volen entrar. La qüestió és obrir la boca. En un fil, en una cursa, o en un entrenament.

Jo soc capaç de treure un amic un dia que vaig rodant per collserola i trobo un altre corredor en el meu mateix camí i sentit i semblant ritme. Sóc capaç de canviar de ritme, d'apropar-me al costat, saludar-lo i dir-li si no l'importa que, ja que anem més o menys igual, si anem junts. Sempre és una experiència agradable i la majoria de vegades a la persona no l'he tornat a veure mai més. A vegades, però, sí i ens hem saludat amb companyonia (la que dona tenir una bona cosa en comú). Però si jo no m'apropo i no abro la boca, continuarem corrents durant algun quilòmetre a 30 metres l'un de l'altre i ja està, no passarà res. Repeteixo, no passarà res.

Tot això ve per que si jo entro en un fil i no m'aima a participar-hi... doncs no hi participo. En canvi, si m'anima doncs hi participo. I si no m'atreveixo? I si em fa vergonya? I si penso que és tancat? Doncs si no obro la boca, tot continuarà igual. I el que no puc fer és amoninar-me per sentirme exclòs per endavant. Obre la boca!!

kalimero

Desconec què fa que hagis intervingut en cap fil i no t'hagin respost. Jo et diria: "Torna-ho a plantejar...", doncs a vegades, com que no hi la inmediatesa que voldriem, les primeres persones que continuen el fil no saben, no volen, o no tenen ganes de contestar (no és obligat) i per quan entren persones que sí que et contestarien, resulta que el teu comentari ja s'ha perdut una mica. Em costa de creure que no es contesti a algú entre tots.

A vegades però, és difícil. Per exemple, avui hi ha una sortida de l'APOCAPOC per BCN. Jo tinc dentista dels nens a mitja tarda a BCN i sopar al Vallès Oriental. No hi puc anar. M'agradaria dir i preguntar un parell de coses sobre aquesta sortida, però com que no hi participaré, doncs jo mateix em dic: "Ho deixo còrrer (la intervenció), després ja llegiré com els ha anat, i si tinc cap dubte ja ho preguntaré." Potser la persona, que ha proposat la sortida està àvida de comentaris i respostes al respecte... però pot ser avui, 14 d'agost, som molts els que estem en situació rara, vacances i només es presenten dues o tres persones... Si això el molestès, vull dir, que en les sortides hi som 12 o 14 darrerament i avui només dos o tres, potser es veuria amb dret de sentir-se discriminat, però, per part meva, que no hi vaig, li diria que estaria totalment equivocat, doncs jo, que no hi vaig, l'estic molt agraït de que tingui la iniciativa de muntar el que sigui. Que potser millor, si no hi vaig, ho expliqui i m'excussi per no anar? Doncs no. Per que jo, particularment, sempre que puc vaig amb l'APOCAPOC però gairebé mai m'apunto per endavant, per que la meva situació laboral/personal no em permet garantir no fallar. I avui que sé que no puc anar, doncs tampoc no ho dic (i ves per on que ho he explicat aquí... :rofl:)

Però insisteixo, pot ser la persona que ha llençat una pregunta, comentari, resposta, li toca la moral no obtindre resposta (inmediata, sobretot)... Jo crec que no s'hauria de sentir exclòs, que seria un error... Jo continuaria esperant i/o obrint la boca.

En tot cas tot això crec que té més a veure amb el funcionament natural d'un "foro" que amb el troncal de l'associació Corredors.cat. El "foro" és un pilar de l'associació, però els problemes de comunicació crec que són inerents al medi, no a l'associació.

14 Ago 2009 10:53 #585 per Debutante (Associat/da)

En quant a la invisibilitat virtual... moltes vegades si no obtenim resposta potser es degui a què qui ho mira no la coneix, i per posar "hola, he llegit el teu post però no tinc ni idea" doncs no es contesta. Jo mateix vaig penjar l'altre dia una consulta sobre la ciclabilitat del sender GR-92; ha tingut vàries visites però no hi ha cap resposta, jo m'ho prenc de la manera exposada: qui ho ha llegit no ho sap.

Yo ya te he contestado. :yes:

14 Ago 2009 11:00 #586 per Debutante (Associat/da)

El tema dels correcats més o menys “mediàtics”, crec que és un fet inevitable i crec que en Debu s’ha explicat prou bé i estic d’acord amb el que ell ha dit. Darrerament ha tingut un parell d’enganxades totalment desafortunades, i injustes segons el meu parer. Els que el coneixeu sabeu que tot el que fa ho fa amb la millor de les intencions i mai amb ganes de ferir ni molestar a ningú.

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

14 Ago 2009 11:01 #587 per curat (Associat/da)

Aquest si que és un grup tancat  :whistle:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

14 Ago 2009 11:02 #588 per koldo (Visitant)

Ara, si algú demana algun dia una recepta per un postre, doncs segur que hi faig alguna aportació :he:

Vull la teva recepta per guanyar curses!!!

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Ago 2009 11:03 #589 per amic (Associat/da)
Estoy siguiendo el debate y quisiera dar mi opinión como recien llegado en el foro.
Es verdad que introducirte en un foro sin que te conozcan conlleva muchas veces que "los habituales del lugar te ignoren".
Lo encuentro normal pues no dejas de ser un desconocido y se tiende a "conectar" con los "amiguetes".
Creo que se tiene que insistir y participar hasta que que se den cuenta de que existes. En todos los ambitos de comunicacion siempre existe un hielo que hay que romper.
Yo he apostado por corredors.cat y seguro que no me equivoco.
Un abrazo a todos. :mdr:

14 Ago 2009 11:03 #590 per jolourds (Associat/da)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

14 Ago 2009 11:05 #591 per Alèxia (Associat/da)

Home, tancat, tancat... Alguna proposta? :intello:

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

14 Ago 2009 11:05 #592 per curat (Associat/da)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Quina poca feina a l'agost, oi?  :intello:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

14 Ago 2009 11:06 #593 per curat (Associat/da)

No donis idees que potser algú es possarà gelós...  :whistle:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

14 Ago 2009 11:08 #594 per Alèxia (Associat/da)

Que no hem quedat que érem un grup obert?? :whistle:

14 Ago 2009 11:08 #595 per Debutante (Associat/da)

Estoy siguiendo el debate y quisiera dar mi opinión como recien llegado en el foro.
Es verdad que introducirte en un foro sin que te conozcan conlleva muchas veces que "los habituales del lugar te ignoren".
Lo encuentro normal pues no dejas de ser un desconocido y se tiende a "conectar" con los "amiguetes".
Creo que se tiene que insistir y participar hasta que que se den cuenta de que existes. En todos los ambitos de comunicacion siempre existe un hielo que hay que romper.
Yo he apostado por corredors.cat y seguro que no me equivoco.
Un abrazo a todos. :mdr:

Ahora que caigo y si la memoria no me "folla"....

Creo que cuando nos conocimos en la comida post-media de Ripoll... me compraste lotería del RUA, no? Eres tú? Eres el chico del Caldes que antes había vivido en Ripollet?

Si fuiste tú, me parece una buena manera de integrarte el hecho de comprar lotería de los compañeros. El año que viene a ver si "integro" muchos talonarios. :rofl: :rofl: :rofl:

Salu2 y kms!!

14 Ago 2009 11:09 #596 per Debutante (Associat/da)

Hombre, pues buscamos a alguna soltera para que la pareja no se ponga celosa y listos!! :he: :he:

14 Ago 2009 11:11 #597 per Debutante (Associat/da)
Lo que hay que hacer para quitarle hierro al asunto. Gracias chicos. :love:

Pero volvamos al tema que interesa y creo que pueden salir muy buenos comentarios que me gustaría oir al respecto de este tema del pasado, presente y futuro de la associació.

14 Ago 2009 11:18 #598 per Alèxia (Associat/da)

Ara, si algú demana algun dia una recepta per un postre, doncs segur que hi faig alguna aportació :he:

Vull la teva recepta per guanyar curses!!!

A tu no et cal, Koldo, estàs que te sales :yes: :yipi:

Lo que hay que hacer para quitarle hierro al asunto. Gracias chicos. :love:

Pero volvamos al tema que interesa y creo que pueden salir muy buenos comentarios que me gustaría oir al respecto de este tema del pasado, presente y futuro de la associació.

Ya está, ya ha salido el "mediático" corta-rollos :whip: :666:

Au va, doncs, seguim debatent ;)

14 Ago 2009 11:20 #599 per koldo (Visitant)
però això no era un fil per comptar el número d'associats?  :whistle:  :he:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Ago 2009 11:30 #600 per Echevarria (Visitant)
Este crica provocando poniendo cuantos asociados somos!! Como vuelva a poner una cantidad les corto las manos!!! Mira la que ha armado!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats