Quants associats som?

Quants associats som?

14 Ago 2009 11:33 #601 per meep (Associat/da)

El tema dels correcats més o menys “mediàtics”, crec que és un fet inevitable i crec que en Debu s’ha explicat prou bé i estic d’acord amb el que ell ha dit. Darrerament ha tingut un parell d’enganxades totalment desafortunades, i injustes segons el meu parer. Els que el coneixeu sabeu que tot el que fa ho fa amb la millor de les intencions i mai amb ganes de ferir ni molestar a ningú.

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Aquest si que és un grup tancat  :whistle:

Home, tancat, tancat... Alguna proposta? :intello:

No donis idees que potser algú es possarà gelós...  :whistle:

Hombre, pues buscamos a alguna soltera para que la pareja no se ponga celosa y listos!! :he: :he:

EEhhh!!! Y yo que??!! :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2009 11:47 #602 per Debutante (Associat/da)
Ostias, carinyu... a ver... te lo puedo explicar... no es lo que parece....

:rofl: :rofl: :rofl:

14 Ago 2009 11:57 #603 per putxi (Visitant)
.... així doncs ...., quants associats érem ... ? 

:clown: :beurk:

:mdr: :mdr: :mdr:

:rules:

visca el bon ambient! 8)

Salut!

14 Ago 2009 11:59 #604 per Echevarria (Visitant)

.... així doncs ...., quants associats érem ... ?   :clown: :beurk: :mdr: :mdr: :mdr: :rules:

8)

Salut!

Nooo!!! Es igual home, uns quants i ja esta :rofl: :rofl: :rofl:

14 Ago 2009 12:03 #605 per putxi (Visitant)

.... així doncs ...., quants associats érem ... ?  :clown: :beurk: :mdr: :mdr: :mdr: :rules:

8)

Salut!

Nooo!!! Es igual home, uns quants i ja esta :rofl: :rofl: :rofl:

ahhhhhhhhhhhhh, em pensava que érem uns quants-i-picu ...  :eyes:

;)

14 Ago 2009 12:35 #606 per meep (Associat/da)

Ostias, carinyu... a ver... te lo puedo explicar... no es lo que parece....

:rofl: :rofl: :rofl:

Ya hablaremos en casa!  :grrrrrr:

Jo reprenc el fil del debat.
No repetiré alguns arguments, que crec que entre el Debu, l'AlbertBP i el Koldo, han deixat bastant clars, sobre el tema dels nouvinguts.
És qüestió de temps i de predre la vergonya.

També és curiós que els únics que han participat en aquest debat, són tots Apocapoquerus!
Sería enriquidor que hi participessin altres grups d'entrenament/"subforums"/fils tancats :666:...

Sense crear polèmiques i mals rotllos, m'agradaría posar una mica més de llenya al foc :666:
L'estiu passat, quan començavem a preparar el sopar anual Correcat, ja hi havia un debat similar a aquest, on algu és queixava que cada vegada més, Corredors.Cat es dividia en diferents "subgrups".
Vam pensar que una manera d'interrelacionar aquests grups, acceptant-los com a "ens" independents, era muntar un concurs.
Vam fer el concurs de videos musicals, convidant a tots els grups que hi havia en aquell moment, però finalment només van fer el seu video els MJP, i l'ApocApoc (dividit en ApocApoc, SimonRun i GPT).
No per això ens vam sentir transparents ni dolguts amb els grups que no van participar, perquè és comprensible que cadascú tingui les seves prioritats/maneres de fer i de ser, que no tenen perquè conicidir amb uns "bojos"  que es disfresen i ballen fent l'animal.

...i si un dia preparo un sopar, i la gent prefereix anar a córrer, o sortir amb els seus amics, tampoc m'ofendré, perquè Corredors.Cat és molt gran, i es poden fer moltes activitats paral.leles.

...òstia, que me'n vaig del tema.

La gravació del video del grup de la Maria José Pueyo, em va donar la oportunitat de veure com un grup que jo creia que era "tancat", m'acollia amb els braços oberts, i em feia sentir totlment integrat sense haver anat mai a córrer amb ells. (i crec que el Debu ("el mediatico" :666:), l'Alèxia i la nena van tenir la mateixa sensació).
Amb això vull dir que desde fora les coses es veuen molt diferents de com són en realitat, i si tu t'esforces per integrar-te segur que en qualsevol grup seràs benvingut

I si a més a més de benvingut, algu vol ser "mediatic" com el Debu, o vaques sagrades, com algú altre ha dit, hi ha milers de coses per organitzar i on participar, i segur que la Junta directiva estarà encantada de rebre un allau de propostes de noves comissions organitzadores.

Arrel del que diu l'Alèxia, cal diferenciar la web com a forum virtual, de l'activitat de l'associació i els costos econòmics i humans que comporta qualsevol activitat.

La web ha de ser oberta i ha de ser oberta a totohom sense necessitat d'associar-se (encara que hem de ser conscients del cost que comporta el manteniment d'aquesta, i que només paguem els associats.)

Un altre cosa és l'activitat de l'Associació. És molt maco tenir una web de conya, que t'organitzin curses, sopars i trobades, però al derrera hi ha gent que hi dedica hores i calen diners i mà d'obra.

Sóc dels que pensa que es poden fer moltes coses per l'associació sense haver d'estar associat.
Llavors entendria que algú pogués fer bandera de ser un "Sr.Member", en lloc d'"associat"

14 Ago 2009 12:53 #607 per Juan (Associat/da)

Hola.
Això que està passant en aquest fil és el normal i ningú es pot sentir transparent, els comentaris que han fet alguns i alguna (són mediàtics :mdr:) han estat ràpidament contestats amb bromes per altres, és normal corredors a aconseguit fer grups d'amics i l'afinitat que hi ha és molt gran, això no vol dir que siguin un grup tancat (l'ApocApoc és una secta  :love:), animo a tots a donar les seves opinions i si se senten en algun moment transparents, que insisteixin i veuran que sempre hi haurà algú que li contesta .
Jo vull ser mediàtic com el Debu però cansa molt  :mdr:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

14 Ago 2009 12:57 #608 per Echevarria (Visitant)
En que momento habre dicho lo de “mediaticos” :whistle: :whistle:

14 Ago 2009 13:01 #609 per Debutante (Associat/da)

Cansa ser mediático o cansa el Debu?? :whip: :whip:

14 Ago 2009 13:03 #610 per Debutante (Associat/da)

Mediático no me molesta. Yo estoy encantado. :he:

14 Ago 2009 13:08 #611 per AlbertBP (Visitant)

Mediático no me molesta. Yo estoy encantado. :he:

Saca un libro por Sant Jordi com el Buenafuente, te vas a forrar!!  :rofl: :rofl:

Albert

14 Ago 2009 13:15 #612 per Debutante (Associat/da)
Sí, con mis crónicas de cursas. Anda que no iba a ser gordo el libro. Entre la de cursas que corro y lo que me enrollo.... :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

14 Ago 2009 13:16 #613 per llança (Associat/da)

El tema dels correcats més o menys “mediàtics”, crec que és un fet inevitable i crec que en Debu s’ha explicat prou bé i estic d’acord amb el que ell ha dit. Darrerament ha tingut un parell d’enganxades totalment desafortunades, i injustes segons el meu parer. Els que el coneixeu sabeu que tot el que fa ho fa amb la millor de les intencions i mai amb ganes de ferir ni molestar a ningú.

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Aquest si que és un grup tancat  :whistle:

Home, tancat, tancat... Alguna proposta? :intello:

No donis idees que potser algú es possarà gelós...  :whistle:

Que no hem quedat que érem un grup obert?? :whistle:

Jo més que promiscuo, em diuen parasito.  :he:

A mi la web ja m'està bé així, ja que m'agrada més menjarme el fruit que la cascara.

14 Ago 2009 13:20 #614 per Juan (Associat/da)

Cansa ser mediático o cansa el Debu?? :whip: :whip:

:love: :love: :love:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

14 Ago 2009 16:42 - 14 Ago 2009 16:48 #615 per Jaume2t (Visitant)
Llegeixo moltes vegades  el terme "transparent",suposo què és referinse a mi.
Si és aixi, us dono les gracies a tots els què heu participat i seguireu fen-ho, he generat més respostes en un sol dia, què en tot un any, això vol dir què avui m'heu llegit i el què és més important m'heu contestat.
Meep el pocapoc és un grup OBERT, què des què es va fer la 1ª trobada el 3 de Març del 2006, només ha fet què creixer, jo mateix ara quan torno al "lugar del delito", (hi vaig de tant en tant), veig i conec molts pocapoqueros nous, sempra ha sigut un lloc superagradable per anar-hi i amb molta vida, per això és tant participativa la gent què hi és.
Aprofito el moment, si més no per fer justicia i agrair a la persona què va tenir la brillant idea de proposar les trobades i veritable totem del grup, en Jolourds, què amb dos/tres criatures encara té temps i ganes de engrescar a la gent, Enhorabona per la teva empenta.
Salut per demunt de tot.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

14 Ago 2009 16:50 #616 per crica (Visitant)

Crica todo este debate ha servido para que alguien se asocie?? Simple curiosidad

No.

Veig que us heu animat a donar opinions, i, per alusions en un proper post explicaré alguns punts que s'han indicat.
Haig de llegir 7 pàgines de fòrum abans de començar.  :surprised:

14 Ago 2009 16:52 #617 per meep (Associat/da)
En el meu cas, el terme "transparent" no anava per tu, perquè pocs coneixen l'ApocApoc com tu.

14 Ago 2009 16:59 #618 per Juan (Associat/da)
Jaume2t Per mi sempre seras transparent  :love: :great:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

14 Ago 2009 17:18 #619 per Sancho (Associat/da)
Hola:
Para una vez que no soy transparente,    :sarcastic:  casi mejor serlo.
No he podido responder antes, porque algunos si trabajamos en Agosto, y, desde el trabajo imposible conectarse. Ni de coña.  :no:
El tema planteado al principio era, creo, como conseguir más asociados.
Y, para mi, uno de los problemas es lo expuesto (no repito para no volver a liarla).
Y, a partir de esta “critica”, intentar, entre todos ver como mejorar nuestra asociación.
Y, parece que más gente opina más o menos igual.
Pero, creo que en vez de verlo asi, como una critica a partir de la cual mejorar, se ha producido un enrocamiento y se quiere matar al mensajero, sin leer el mensaje.  :oh:
Decir, como dice Juan (Debutante), que si uno se excluye, es porque el se siente asi, puede ser cierto en mi caso ( por algo mi nick es “Kalimero”), pero? No hay más asociados que se siente igual?
No pretendo criticar a nadie, y menos a quien, con su esfuerzo diario tiran adelante esta asociación. Y, reconozco especialmente a Juan (Debutante), que se ha sentido especialmente molesto por mi “post”  :neutral:  :oops: , por todo lo que hace. Es cierto, sólo se equivoca quien hace algo, y tu haces mucho....y, creo que bien (no es peloteria).  :oops:
Estoy contento, por lo menos sirve esto para crear debate, que más gente diga la suya y... para dejar de ser TRANSPARENTE, por lo menos de momento.  :winktongue:
Y en respuesta a “Meep” por su fina ironia  :grrrrrr:, por supuesto cada uno puede ir donde quiera a cenar y con quien quiera. Pero si organizas algo, lo mejor o peor que sabes, para Corredors.Cat, y, sólo van unos pocos, te puedes plantear que haces dentro...por lo menos plantearlo. Me sorprende tu ironia, maxime cuando fuiste la primera persona en responderme a mi primera intervención en el foro, eso si, tres paginas despues. :rofl:
Como dicen por aqui, Salut per demunt de tot.

14 Ago 2009 17:39 #620 per crica (Visitant)
Bé, tinc els ulls fora de les òrbites de tant llegir. Es nota que sou de vacances, oi? I els que treballeu, que no us controla el jefe???

No era la meva intenció iniciar aquest debat, però com dèia en TEjure, el vigia del vaixell de Vickie el Vikingo: ESTOY ENTUSIASMA-DO!! (Els que teniu menys de 38 anys no sabeu qui era el gran Tejure. Vosaltres us ho heu perdut!!)

Sobre toootes les coses que s'han dit vaig a fer alguns comentaris personals meus, que espero que per algunes persones siguin aclaratoris. No voldira que semblés que tinc la raó en tot, però hi ha alguns punts que pot ser són desconeguts. Corregiu-me si m'equivoco.

• Per a qui ho desconeix: el fòrum és obert a tothom, associats i no associats per decisió de l’Assemblea. Es va valorar que deixant-lo obert a tothom era la millor forma de que els usuaris s’associessin quan portessin un temps al fòrum. Crec que seria un gravíssim error tancar o restringir el fòrum als no associats.
• L’Antoniu dèia que amb els 16 euros que paguem no n’hi ha prou ni per a l’electricitat del sevidor. Evidentment, no és així, però hem passat en dos anys i mig de tenir un fòrum de franc a haver de “comprar-lo” i pagar per mantenir-lo. Sense els diners recaptats, no hi hauria fòrum. El mateix passarà amb la nova web.
• En vaigfentkm comenta que no li agrada del tot la web. Té tota la raó, ja que és àmplaiment millorable. S’està treballant sobre això. Espero que la nova web, que no sé quan apareixerà, sigui de l’agrat de tothom.
• En kjb demanava si hi ha dades de quants associats no tenen equipació. No hi ha cap dada sobre això, ja que es considera que no és imprescindible tenir-la, ni molt menys obligatori. Un dels punts que ens caracteritzen és la total llibertat que té tothom per a actuar.
• Tarja idetificativa: S'està treballant sobre l'assumpte. Hi havia diverses possibilitats, algunes d'elles descartades a la darrera assemblea. A veure si per la propera assemblea hi ha quelcom tangible.
• Beneficis associats: Des de sempre ha hagut aquesta problemàtica. No queda clar quins beneficis es té per ser associat.  A la nova web es mostraran més clarament. També s’està treballant per a incrementar aquests beneficis. Em permeto suggerir-ne un que molta gent pot ser no té present, per no ser tangible. Quants més associats som, més poder té la Junta per a negociar tractes amb botigues, Administració, proveïdors, organitzadors de curses etz. No és el mateix dir que represento a 150 associats, que a 800.
• Sentir-se aïllat o invisible. Jo no participo a gaires fils, ja que no tinc temps. m’agradaria fer-ho més, però no puc. Jo recomano a tots els que s’hagin sentit discriminats o aïllats que insisteixin. La major part de les vegades obtindran resposta positiva. En quant als grups que semblen tancats, em penso que a tots els fòrums n’hi ha. Insistiu, que us obriran la porta, sense problemes.
• Fils sense contesta: Idem que anterior. Fa poc vaig preguntar per la Swiss Alpine Run, una cursa de muntanya que fan a Davos, Suïssa, i ningú va respondre. He fet la marató de Davos fa unes setmanes, i us penso penjar una megacrònica que us defecareu de por, per no haver-me fet cas!!! Avisats esteu...
• De tot el que s’ha escrit a aquest debat res m’ha ofès i tot m’ha semblat adequat, constructiu i interessant. I, per sobre de tot, correcte i educat. A mi sols em molesta, i molt, el comentari que algun no associat ha fet en altres fils parafrasejant al gran Groucho Marx. Alguns s’han volgut posar a l’alçada del genial humorista dient que mai serien d’un club que els acceptés com a socis. Aquesta “boutade” sols la pot dir un geni com Marx (el del bigoti i el puro). I cap de nosaltres, jo el primer, som genis.

Salutacions i que continuï la festa!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats