Quants associats som?

Quants associats som?

13 Ago 2009 12:56 #541 per Debutante (Associat/da)

Primeramente me gustaria que este mensaje no se leyera ni con segundas ni con acritud, ya que no quiero crear malos rollos, sino debatir dentro del contexto del que estamos hablando y contar mis pensamientos sobre la asociacion.
Llevo un año como asociado y con el firme pensamiento de seguir muchos años en ella, aunque eso no quiera decir que no este de acuerdo en muchos aspectos.
Creo sinceramente que la asociacion debe crecer, no excesivamente pero debe crecer, para el bien de ella misma, y de los asociados.
¿Qué he visto en este año? He visto una asociacion encerrada en ella misma, es normal casi todos os conoceis, vais a competiciones, entrenais juntos,etc. ¿Qué pasa entonces? Que los recien llegados como yo, y que no vamos a carreras, ya sea por estado de forma, motivacion o porque simplemente corren por el simple hecho de realizar algun tipo de deporte, se sienten marginados (almenos yo), no digo ni mucho menos que intencionadamente, pero si subsconcientemente. No tengo quejas de ninguna persona, y vuelvo a decir que creo que es subsconcientemente, porque en la vida misma ya pasa que cuando llegas a un colectivo nuevo, cuesta encontrar tu sitio. Yo la verdad es que no me puedo quejar ni mucho menos de los pocos corredors que conozco (como mucho del funcionamiento de algun grupo de entrenamiento), pero si de sentirme en algunos momentos excluido, al pedir consejo o intentar abrir algun hilo.
Supongo que esto pueda ser el motivo de que alguna gente, no se asocie y que simplemente diambule por la web, tratandola como tal simplemente una web y no una asociacion.
Vuelvo a decir que es una opinion totalmente personal, y que no quiero que genere en ningun tipo de mal rollo, otra cosa que hace grande una asociacion es que todo el mundo pueda opinar, siempre que sea dentro del respeto hacia los demas, que creo que es lo que estamos haciendo todos en este hilo.

Me gustaría contestar sobre este punto. Y que conste que no me sabe mal, ni me ha molestado ni nada de eso. Pero es un tema del que a veces he hablado con otros correcats y este es un buen momento para que haya salido el tema.

Como portador de la pancarta y gran defensor del "momento foto pre-cursa" debo decir que la foto en si es una mera tontería. Tenemos cientos de fotos. Pero yo le doy un valor mucho más allá de lo que puede representar la foto en si.

Es un momento de encuentro para los que ya nos conocemos, pero sobretodo es el momento en el que "los nuevos" sepan que estamos ahí. Simplemente has de decirle a alguno de los presentes algo como: "Hola. Me llamo tal y soy pascual en el foro. Es mi primera vez y no conozco a nadie." Estoy seguro que en ese momento dejas de ser nuevo. La de gente que habré "introducido" yo de esa forma.... madre mia!!

Eso sí. Si el nuevo es tan tímido que aun estando el grupo allí delante no quiere dar el paso y presentarse... está en su derecho.

Pero entonces no digamos que somos un grupo "cerrado". Quizás es el carácter de esa persona lo que está "cerrado".

Es mi opinión. Y por supuesto tan respetable como la de cualquier otro.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Ago 2009 12:59 #542 per koldo (Visitant)

¿Qué he visto en este año? He visto una asociacion encerrada en ella misma, es normal casi todos os conoceis, vais a competiciones, entrenais juntos,etc. ¿Qué pasa entonces? Que los recien llegados como yo, y que no vamos a carreras, ya sea por estado de forma, motivacion o porque simplemente corren por el simple hecho de realizar algun tipo de deporte, se sienten marginados (almenos yo), no digo ni mucho menos que intencionadamente, pero si subsconcientemente.

Echevarria, yo creo que eso que casi todos nos conocemos no es cierto, nos conocemos más según el tipo de entrenamiento/competición que hagamos. Yo creo que conozco a bastante gente, pero por ejemplo la gente que habitualmente hace montaña o ultrafondo pues no conozco a nadie. Yo creo que todo el mundo que pone entrenamientos/salidas en grupo, siempre dice que puede venir cualquiera y que cuantos más seamos, mejor lo pasaremos. Yo habitualmente voy a los entrenos del A poc a poc, y casi siempre hay alguna cara nueva, y nos encanta. Luego está claro, que el roce hace el cariño y la confianza, y yo de entrenar/correr/comer/.... con gente, puedo hacer ciertos comentarios/bromas con algunos que no puedo hacer con otros, pero eso no quiere decir que con el resto seamos "cerrados". Así que pierde la vergüenza/pereza o lo que sea, y ven a algún entrenamiento  :great:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

13 Ago 2009 12:59 #543 per Debutante (Associat/da)

Hola.
com no tinc la sort d'expressar tan bé com alguns, només comentar que per a mi pertànyer a aquesta associació és un sentiment, jo valoro molt que persones inverteixin part del seu temps perquè tots puguem gaudir i estar orgullosos de pertànyer a aquest grup.
Per a mi el valor fonamental corredors.cat és el valor humà, jo crec que s'han de fer més soci per poder seguir creixent, i clar que hi ha coses millorables, però també cal valorar el que tenim.

Por fin veo a alguien que hable de valores humanos, sentimientos... pensaba que era el único romántico que utilizaba esos términos. :love: :love:

13 Ago 2009 13:00 #544 per krlos (Associat/da)
Es que esteu tots de vacances? A veure si deixeu d'escriure tant, que no puc seguir el fil  :mdr:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

13 Ago 2009 13:01 #545 per Echevarria (Visitant)

Primeramente me gustaria que este mensaje no se leyera ni con segundas ni con acritud, ya que no quiero crear malos rollos, sino debatir dentro del contexto del que estamos hablando y contar mis pensamientos sobre la asociacion.
Llevo un año como asociado y con el firme pensamiento de seguir muchos años en ella, aunque eso no quiera decir que no este de acuerdo en muchos aspectos.
Creo sinceramente que la asociacion debe crecer, no excesivamente pero debe crecer, para el bien de ella misma, y de los asociados.
¿Qué he visto en este año? He visto una asociacion encerrada en ella misma, es normal casi todos os conoceis, vais a competiciones, entrenais juntos,etc. ¿Qué pasa entonces? Que los recien llegados como yo, y que no vamos a carreras, ya sea por estado de forma, motivacion o porque simplemente corren por el simple hecho de realizar algun tipo de deporte, se sienten marginados (almenos yo), no digo ni mucho menos que intencionadamente, pero si subsconcientemente. No tengo quejas de ninguna persona, y vuelvo a decir que creo que es subsconcientemente, porque en la vida misma ya pasa que cuando llegas a un colectivo nuevo, cuesta encontrar tu sitio. Yo la verdad es que no me puedo quejar ni mucho menos de los pocos corredors que conozco (como mucho del funcionamiento de algun grupo de entrenamiento), pero si de sentirme en algunos momentos excluido, al pedir consejo o intentar abrir algun hilo.
Supongo que esto pueda ser el motivo de que alguna gente, no se asocie y que simplemente diambule por la web, tratandola como tal simplemente una web y no una asociacion.
Vuelvo a decir que es una opinion totalmente personal, y que no quiero que genere en ningun tipo de mal rollo, otra cosa que hace grande una asociacion es que todo el mundo pueda opinar, siempre que sea dentro del respeto hacia los demas, que creo que es lo que estamos haciendo todos en este hilo.

Me gustaría contestar sobre este punto. Y que conste que no me sabe mal, ni me ha molestado ni nada de eso. Pero es un tema del que a veces he hablado con otros correcats y este es un buen momento para que haya salido el tema.

Como portador de la pancarta y gran defensor del "momento foto pre-cursa" debo decir que la foto en si es una mera tontería. Tenemos cientos de fotos. Pero yo le doy un valor mucho más allá de lo que puede representar la foto en si.

Es un momento de encuentro para los que ya nos conocemos, pero sobretodo es el momento en el que "los nuevos" sepan que estamos ahí. Simplemente has de decirle a alguno de los presentes algo como: "Hola. Me llamo tal y soy pascual en el foro. Es mi primera vez y no conozco a nadie." Estoy seguro que en ese momento dejas de ser nuevo. La de gente que habré "introducido" yo de esa forma.... madre mia!!

Eso sí. Si el nuevo es tan tímido que aun estando el grupo allí delante no quiere dar el paso y presentarse... está en su derecho.

Pero entonces no digamos que somos un grupo "cerrado". Quizás es el carácter de esa persona lo que está "cerrado".

Es mi opinión. Y por supuesto tan respetable como la de cualquier otro.

Por supuesto que yo no soy la persona mas abierta del mundo por supuesto, soy bastante introvertido la verdad. Pero no me estaba refiriendo de forma “presencial” sino “virtual”

13 Ago 2009 13:08 #546 per cat (Visitant)
jo opino com el Juan 8)

corredors.cat tè quelcom de sentiment,amb gent molt diversa,divertida,que ajuda quan cal (de vegades caldria més..)però bé,no tots tenim el mateix carisma..en general podem estar molt satisfets..bé almenys jo així ho crec

sempre podem millorar ...però no empitjorar...mai

13 Ago 2009 13:38 #547 per (Visitant)
Pucurull

Penso que la feina que feu desinteressadament, es magnifica i el voldria felicitar per aportar tanta informació, jo sóc un dels que quasi sempre miro els vostres fils i la veritat els trobo d´allò més interesants ( a vegades és l´únic que miro perquè dona molt joc).

Quan he començat a escriure en aquest fil, l´únic que he volgut aportar es el meu punt de vista sobre la web (NO LA ASSOCIACIÓ). La associació funciona d´allò més bé,es fan un munt d´activitats, que quedi clar, l´únic que el meu punt de vista va encaminat a donar la meva opinió sobre la web, que la trobo una mica encallada i, el que em sabria greu és que es penses que critico a ningú, si faig els comentaris es per poder aportar un punt de vista, res més.

Rivendel

Si que sóc associat fins a finals d´any, el que passa que em vaig borrar el nick i al tornar a donar-me d´alta em surt New Member.

13 Ago 2009 15:03 #548 per Echevarria (Visitant)
Crica todo este debate ha servido para que alguien se asocie?? Simple curiosidad

13 Ago 2009 15:30 #549 per Debutante (Associat/da)
O para que alguien se de baja? (Espero que no) :oops: :oops:

13 Ago 2009 16:03 #550 per Pep (Visitant)
Associar-se: ajuda a córrer que per això hi estem i com que córrer ens fa feliços de retruc en som més. Formar part d'una família.

No m'agrada la confrontació associat/no associat pel tema fòrum, ni que aparegui l'etiqueta. De mai.

Valoro molt la feina de molts de vosaltres sense dir noms, que us agrada fer gran el nostre esport mitjançant aquest raconet de la xarxa i sobretot cada vegada que hi ha esdeveniments on esteu implicats: organització curses, homenatges, trobades socials. Jo diria que admiro a aquelles persones que fan el que fan amb l'única pretensió de fer un servei als demés de manera altruista; molts esteu donant respostes a aquest tema.

Destacaria com el millor escrit: en koldo.

13 Ago 2009 16:09 #551 per the last (Visitant)
M’agradaria donar la meva opinió. Primer asseure les bases de la meva participació en  corredors.cat: el sentiment de “pertànyer a un associació” no és un gran valor per a mi. Però si és important que pugui trobar un grup per entrenar o una llebre a la que seguir, o un descompte per una cursa. I les conseqüències de conèixer gent, companyerisme, etc. que això porta. És a dir, em sobra la foto però no la gent.

Crec que la web és la que és, i, ho sento molt Pucurull, però sota el meu punt de vista és molt millorable (de fet vaig obrir un fil fa ja un temps per tal de ficar idees). Això és un fet. I això no és una crítica al que l’ha fet ni al que s’ha fet; imagino que hi ha un passat per tenir el que tenim i, com que el desconec, no la critico sinó que dono suggeriments per millorar-la.

El comentari del koldo amb els valors que s’ofereixen està molt bé i són certs, però, per què ens hem de quedar aquí? Si algú busca plans d’entrenament per què ha d’anar a una altra web? Per què no donem un servei (professional i més nombrós) d’entrenadors, fisios, metges, etc.? Ampliar continguts potser és una manera d’aportar més gent. I això no vol dir, crec, carregar-se la part més “sentimental” (ja m’enteneu) de l’associació.

També crec que les diferències entre associats i no associats deurien ser més grans. El tema de la Behobia, per exemple, crec que és un bon exemple de que està be que s’ofereixi a tothom, però pot ser seria bo que el no associat pagues un “suplement”. Aquesta política s’aplica, per exemple, al xip groc: qui no el té paga 1, 2 o 3€ més, no? Amb l’autocar de la Behobia jo ficaria que els no associats paguessin 5 o 10€ més.

Un altra tema que no se si no es busca o no s’aconsegueix es tenir avantatges reals: descomptes reals a les botigues, descomptes reals pels serveis de fisio, metges o entrenadors, descomptes més grans i a més curses per asegurar la inscripció de molts correcats, etc. Si la gent que no és associada veiés això, ja us dic jo que pujaria el número de associats.

No es hem d’enganyar nois. Volem créixer? Si la resposta es si s’haurà d’oferir alguna cosa més que companyerisme i amistat (sense treure importància al companyerisme i a l’amistat). I quan algú vol créixer ha d’invertir. I això crec que no és qüestionable. Potser ha arribat el moment de tenir una o dos persones remunerades (o parcialment remunerades) que es dediquin a buscar aquesta mena d’acords. Potser ha arribat el moment de pagar per una web (em sembla que això ja es així). Potser ha arribat el moment de que tiguem una targeta identificativa de corredor.cat per fer-la servir quan anem a comprar unes sabatilles o a pagar una cursa.

Los últimos serán siempre los últimos

13 Ago 2009 16:14 #552 per koldo (Visitant)

Potser ha arribat el moment de que tiguem una targeta identificativa de corredor.cat per fer-la servir quan anem a comprar unes sabatilles o a pagar una cursa.

Pedro, a l'assemblea els socis van decidir que no volien tarja de corredors.cat

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

13 Ago 2009 16:21 #553 per (Visitant)

M’agradaria donar la meva opinió. Primer asseure les bases de la meva participació en  corredors.cat: el sentiment de “pertànyer a un associació” no és un gran valor per a mi. Però si és important que pugui trobar un grup per entrenar o una llebre a la que seguir, o un descompte per una cursa. I les conseqüències de conèixer gent, companyerisme, etc. que això porta. És a dir, em sobra la foto però no la gent.

Crec que la web és la que és, i, ho sento molt Pucurull, però sota el meu punt de vista és molt millorable (de fet vaig obrir un fil fa ja un temps per tal de ficar idees). Això és un fet. I això no és una crítica al que l’ha fet ni al que s’ha fet; imagino que hi ha un passat per tenir el que tenim i, com que el desconec, no la critico sinó que dono suggeriments per millorar-la.

El comentari del koldo amb els valors que s’ofereixen està molt bé i són certs, però, per què ens hem de quedar aquí? Si algú busca plans d’entrenament per què ha d’anar a una altra web? Per què no donem un servei (professional i més nombrós) d’entrenadors, fisios, metges, etc.? Ampliar continguts potser és una manera d’aportar més gent. I això no vol dir, crec, carregar-se la part més “sentimental” (ja m’enteneu) de l’associació.

També crec que les diferències entre associats i no associats deurien ser més grans. El tema de la Behobia, per exemple, crec que és un bon exemple de que està be que s’ofereixi a tothom, però pot ser seria bo que el no associat pagues un “suplement”. Aquesta política s’aplica, per exemple, al xip groc: qui no el té paga 1, 2 o 3€ més, no? Amb l’autocar de la Behobia jo ficaria que els no associats paguessin 5 o 10€ més.

Un altra tema que no se si no es busca o no s’aconsegueix es tenir avantatges reals: descomptes reals a les botigues, descomptes reals pels serveis de fisio, metges o entrenadors, descomptes més grans i a més curses per asegurar la inscripció de molts correcats, etc. Si la gent que no és associada veiés això, ja us dic jo que pujaria el número de associats.

No es hem d’enganyar nois. Volem créixer? Si la resposta es si s’haurà d’oferir alguna cosa més que companyerisme i amistat (sense treure importància al companyerisme i a l’amistat). I quan algú vol créixer ha d’invertir. I això crec que no és qüestionable. Potser ha arribat el moment de tenir una o dos persones remunerades (o parcialment remunerades) que es dediquin a buscar aquesta mena d’acords. Potser ha arribat el moment de pagar per una web (em sembla que això ja es així). Potser ha arribat el moment de que tiguem una targeta identificativa de corredor.cat per fer-la servir quan anem a comprar unes sabatilles o a pagar una cursa.

Totalment d´acord The last.

13 Ago 2009 16:38 #554 per the last (Visitant)

Potser ha arribat el moment de que tiguem una targeta identificativa de corredor.cat per fer-la servir quan anem a comprar unes sabatilles o a pagar una cursa.

Pedro, a l'assemblea els socis van decidir que no volien tarja de corredors.cat

Ok. Hauria d'haver anat i donar el meu vot pel sí. Però si tinguèssim bones ofertes de botigues i demés, hauríem de acreditar que som correcats, i em sembla que no hi hauria moltes opcions a part de tenir la tarja. En tot cas, un sistema per identificar-nos (digues-li tarja o el que se'ns acudeixi).

the last

Los últimos serán siempre los últimos

13 Ago 2009 17:55 #555 per Yuís (Visitant)

Perdoneu el meu desconeixement, però un membre no associat pot, per exemple, aprofitar els autobusos per anar a la Behobia sense pagar un extra?
Ho trobo, si més no, curiós... No sé si això s'ha discutit en assamblea i s'ha quedat que sigui així. En altres associacions amb les que he col·laborat els no socis sempre havíen de pagar un "extra" simbòlic que el soci no ha de pagar, d'aquesta forma es continua mantenint l'activitat oberta a tothom que hi vulgui participar, i d'altra banda es fomenta "l'associacionisme". Entenc que si vull anar a la Behobia amb claca familiar (dona i fill) ells paguin un extra per no ser associats, i potser em surt més a compte assoiciar al nen i a la dona!!!

"Cualquier destino, por largo y complicado que sea, consta en realidad de un solo momento: el momento en que el hombre sabe para siempre quién es"

13 Ago 2009 18:14 #556 per Sancho (Associat/da)
Hola:
Hoy he vuelto a entrar en el “foro” despues de casi tres semanas sin hacerlo.
Y, puesto que hay este “fil” abierto, me gustaría, sin “acritud”, exponer el porque de esta ausencia.
Creo que mucha gente me conoce y no me considero introvertido.  :no:
Pero cansa, y mucho, el escribir en varios “fils” y parecer del todo invisible.  :yes:
Hay algunos “fils” abiertos que son “muy” cerrados. Es decir, puedes escribir, claro, pero no te hacen ni caso. Se utiliza un lenguaje propio, fulanito le contesta a menganito, este al otro y aquel al primero, pero el resto.....INVISIBLE.  :oops:
Y que decir de organizar algo.... si no lo organiza el “grupo” oficial, pues..ni caso.  :whistle:
Estoy de acuerdo con “Echevarria”. En multitud de ocasiones,publicas alguna pregunta, comentarios, etc.,y no se llegan ni a comentar. En cambio, el de más arriba, casi igual, como es de alguien “oficial” tiene toda clase de respuestas, comentarios, risas,......etc.  :whip:
Sólo deciros que me siento muy contento de pertenecer a Corredors.Cat,  :love: :love:
espero nadie se moleste, pero algunos “subgrupos”, “tribus”, etc., estan cerrados en si mismos y, creo, comtemplandose la barriga (o la no barriga...) :winktongue:  en exceso.
Y creo que eso lo notan muchos de los NewMembers o visitantes. No se enteran de nada de muchos "fils" y se pierden en ellos.
Aunque a lo mejor..o a lo peor, este “post” tampoco lo lee nadie.  :'( :'(

13 Ago 2009 18:24 #557 per (Visitant)
Kalimero

Se puede decir más alto pero no mas claro. :great:

13 Ago 2009 18:29 #558 per Raimon (Associat/da)
  kalimero benvinguda sigui la teva apreciació. El teu comentari pot ser motiu de reflexió, tot i que no calgui respondrel activament.  :great: Tots plegats hauriem de pendre nota. Jo personalment miro sempre de donar la benvinguda als nouvinguts al foro, i de respondre a dubtes sencills que jo pugui respondre. Cal però, que tots estiguem atents i no caiguem en un mirar-se el melic, només...

13 Ago 2009 19:33 #559 per Echevarria (Visitant)

Hola:
Hoy he vuelto a entrar en el “foro” despues de casi tres semanas sin hacerlo.
Y, puesto que hay este “fil” abierto, me gustaría, sin “acritud”, exponer el porque de esta ausencia.
Creo que mucha gente me conoce y no me considero introvertido.  :no:
Pero cansa, y mucho, el escribir en varios “fils” y parecer del todo invisible.  :yes:
Hay algunos “fils” abiertos que son “muy” cerrados. Es decir, puedes escribir, claro, pero no te hacen ni caso. Se utiliza un lenguaje propio, fulanito le contesta a menganito, este al otro y aquel al primero, pero el resto.....INVISIBLE.  :oops:
Y que decir de organizar algo.... si no lo organiza el “grupo” oficial, pues..ni caso.  :whistle:
Estoy de acuerdo con “Echevarria”. En multitud de ocasiones,publicas alguna pregunta, comentarios, etc.,y no se llegan ni a comentar. En cambio, el de más arriba, casi igual, como es de alguien “oficial” tiene toda clase de respuestas, comentarios, risas,......etc.  :whip:
Sólo deciros que me siento muy contento de pertenecer a Corredors.Cat,  :love: :love:
espero nadie se moleste, pero algunos “subgrupos”, “tribus”, etc., estan cerrados en si mismos y, creo, comtemplandose la barriga (o la no barriga...) :winktongue:  en exceso.
Y creo que eso lo notan muchos de los NewMembers o visitantes. No se enteran de nada de muchos "fils" y se pierden en ellos.
Aunque a lo mejor..o a lo peor, este “post” tampoco lo lee nadie.  :'( :'(

Gracias por expresar mejor lo que yo queria decir  :great: :great: :great:

13 Ago 2009 20:52 #560 per pepnaus (Associat/da)
Per la meva part, voldría diferenciar la participació als foros i la web amb el fet d'estar associat.

La web i els fils coresponents, crec que han de ser un espai obert, de trobada, comunicació, interessos i inquietuds comunes, encara que sigui en grups reduits, de vegades. Personalment no llegeixo tots els fils, i tampoc escric en tots els que llegeixo.
Tot el que sigui millorar la web, fer-la mes complerta i rica en continguts, endavant, pero no es el motiu fonamental d'estar associat, al menys per mí.

El fet d'estar associat, es per a mí la consecuencia d'haver conegut una série de persones, amb mes o menys punts comuns (el principal es l'atletisme, tant en l'apartat de participació, com en el d'organització); poder participar en les diferentes activitats que s'organitzen,(ja les heu esmentat casi totes); veure com quan hi ha una crida per qualsevol tema, la gent es mobilitza de forma desinteressada. Parodiant el famós lema del Liverpool "mai camino sol" sempre em sento acompanyat físicament o en esperit per algú de la familia correcat.

Pel que fa al tema que comenta en Kalimero, es possible que en alguns fils es dongui aquesta imatge, personalment, com no els llegeixo tots ni de bon tros, potser no ho he notat tant.
Encara que un pel salvatge, no em considero de cap "tribu" en el sentit excloent que esmentes. Es potser un dels defectes d'aquest sistema de comunicació, que es contesta un post i s'obvien altres.

El que fora desitjable, penso, es que els associats tinguin un alt nivell de participació, repectant les disponibilitats i motivacions de cadascú. Tampoc m'agradaría una associació amb un gran nombre d'associats, que només paguessin la quota, i no participessin en cap de les múltiples possibilitats que hi han.

Bé prou que m'enrotllo massa.

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats