Sabatilles Solidàries 2015

Sabatilles Solidàries 2015

11 Gen 2015 10:27 #1 per crica (Visitant)
Com molts ja sabeu, la propera edició de la marató de Barcelona es celebrarà el dia 15 de març de 2015. Una de les moltes activitats paral·leles que s’han dut a terme durant edicions pesades va ser el projecte "Sabatilles Solidàries". Durant els dos dies que va durar la fira de la marató, la nostra associació va disposar d’un estand on es va recollir sabatilles i samarretes d’esport per a ser donat a entitats que ajuden a persones sense recursos.

Al 2015 volem repetir l’experiència. Bàsicament es farà el mateix que a l’any anterior. Els passos seran els següents:
•  Promoció de l’esdeveniment:
    1-Xarxes socials. Comptes oberts a twitter i facebook serviran per a fer conèixer l’esdeveniment.
    2-Enviament de correus electrònics a entitats de l’àmbit de l’atletisme popular.
    3-Durant la setmana prèvia a la marató de Barcelona ens posarem en contecte amb mitjans de comunicació per intentar que ens facin la major difusió possible.
•  Logística: Caldrà posar-se en contacte amb les entitats destinatàries del material per a coordinar accions. També haurem d’estar en contacte amb l’empresa organitzadora de la cursa per a tenir a punt l’estand.
•  Estada presencial a la fira. L’estand estarà obert divendres 13 i dissabte 14 de març de 10:00 a 19.00. Caldrà que hi hagi dues persones atenent-lo.

Segons els punts anteriors, caldran voluntaris i col·laboradors, sobretot per a la promoció i per a l’estada a la fira. Per tant ja us convoco des d’aquí a tots els que tingueu interès en participar-hi. Per fer-m’ho saber podeu escriure en aquest fil o bé enviar-me un missatge privat.
Els requeriments per a fer de voluntari són que no hi ha requeriments...  Únicament és necessari tenir ganes de col·laborar. Ho pot fer qualsevol, tant si és associat com no, tant si és corredor/a com si és familiar o amic. Sols cal que m’ho notifiqueu.

Per tant, des d’aquí us demano la vostra col·laboració en un o més dels següents punts.

- Promoció:
Voluntaris per a fer difusió del projecte via internet. Les feines a fer seran:
1-  GOOGLE+.  Cal un voluntari que obri un compte en català anomenat Sabatilles_Solidàries. Ha de tenir experiència en l’ús d’aquesta xarxa social.
2-  Twitter.  Hi ha un compte anomenats @ssolidaries del que agrairem que en feu la màxima difusió.
3-Facebook.            www.facebook.com/pages/Sabatilles-Solidàries
4-Enviaments de correus electrònics a entitats relacionades amb el món del córrer i de l’esport en general. Us prego que m’envieu el màxim NOMBRE d’adreces d’entitats que pugueu conèixer. Per exemple:
-Clubs d’atletisme com Fondistes del Penedès, Club Domingo Catalán.
-Associacions esportives similars a la nostra com Stikaful, A 4 el kilòmetre, etz.
-Empreses: Saucony España, Medialast, Hoko.
-Botigues: Prorunner, Bikila, EvaSion, Intemperie.
-Webs i publicacions relacionades amb l’atletisme: Atletisme.cat, revista Marathon.
-Gimnasos i empreses de preparadors físics: Holmes, Dir, Metropolitan, Nick, Fundació Claror...
Entre tots podem aconseguir un bon grapat de contactes a qui fer conéixer aquest projecte. Envieu-me l’adreça d’e-mail o la web. Si és possible estaria bé saber el nom o càrrec d’algun responsable a qui em pugui adreçar i que pugui ser receptiu.

Estada presencial a la fira.

Qui vulgui ser atenent l’estand, li prego que m’ho faci saber. Estarà obert els dies divendres 13 de març i dissabte 14 de març de 10 del matí a 7 del vespre. Les hores centrals (1 a 4 de la tarda) dels dos dies són les més difícils de cobrir. Agrairé si algú té aquesta disponibilitat.
A l’estand l’únic que s’ha de fer és dur un control de quantitat i de qualitat del material que ens entreguen, fent una llista.


Moltes gràcies.
Continuarem informant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 14:48 #2 per Sufridor (Visitant)
El sabado si que estoy disponible, para estar en el stand todo el día.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 20:15 #3 per Jorfer (Associat/da)
Molt bona iniciativa, com sempre.  :great: :great:
Jo ja tinc apartats un parell de parells  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 23:49 #4 per jaume86 (Associat/da)
Jo puc estar a l'stand tot divendres, aquest any no fallaré  :oops:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 08:06 #5 per cristina (Associat/da)
Crica yo estare viernes y sabado todo el dia.
Como siempre llevare las cajas al stand

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 08:13 #6 per cristina (Associat/da)
Hay otra pagina del facebook de sabatilles solidaries

www.facebook.com/groups/151131605034302/

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 23:44 #7 per Sufridor (Visitant)
Cristina te refieres a esta caja



https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReDOzRDwLwdDN1U81ySzmHY1sdNzIpKBdoblQOQx-nO4V3LP_maA

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 14:41 #8 per cristina (Associat/da)
Esta mejor Sufridor




Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 21:48 #9 per Sufridor (Visitant)
Como veo que trairas provisiones, ya las probaremos que tu sola no creo que puedas con todo eso.  :666: :666: :666: :whistle: :whistle: :love: :love:

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2015 19:51 #10 per Danigoal (Associat/da)
Ui que ja se'm passava... però ja sabeu que podeu comptar amb mi.
En principi, aniria divendres a les primeres hores, a muntar i preparar sobretot i m'agradaria una estoneta del mati o tarda del dissabte per veure l'ambientassu  :happy: i els nervis de la gent :666:
Com estic aprop, qualsevol moment que necessiteu reforçar, a disposició

Ah, i ja tinc dos parells de sabatilles preparades (alguna encara farà algun kms més fins aquell dia) i unes quantes samarretes :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2015 19:44 #11 per crica (Visitant)
Gràcies per les respostes. Us enviaré un missatge privat a cada un per a parlar-ho.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 10:37 #12 per bernaus (Associat/da)
Podré estar al stand divendres al matí fins a les 14h.

Ja he fet l´enviament massiu de mails a les entitats atlètiques de Catalunya amb el lema "Sabatilles Solidàries".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 17:50 #13 per crica (Visitant)
Gràcies, Ramón.
Fa uns dies vaig fer entrega a Arrels de més de 50 parells de sabatilles donades per la botiga Prorunners del passeig Garcia Faria de Barcelona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 18:13 #14 per teresa57 (Visitant)
Cristina, jo podré ser dissabte al migdia de 12 a 17 hores. Divendres no. que treballo.
Compta amb mi doncs, per aquesta estona.  :wink2:


Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 18:38 #15 per triniti (Visitant)
Hola

Tengo 3 cajas repletas de zapatillas ( soy gerente de Runners sabadell) me podrian decir donde enviarlas, yo pongo transporte.

Gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 20:01 #16 per jordi mas (Associat/da)

Hola

Tengo 3 cajas repletas de zapatillas ( soy gerente de Runners sabadell) me podrian decir donde enviarlas, yo pongo transporte.

Gracias


Hi ha un punt de recollida fix:

"un punt de recollida fix a la botiga Running_Alone, al carrer Muntaner, 100 de Barcelona. Allà hi haurà una capsa especialment destinada a aquest efecte. Si us passeu per allà us atendrà amb molt de gust el seu propietari, en Ramon Salvatella. L’horari és l’habitual de les botigues i el seu telèfon és 934519602. El correu electrònic és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la." i la web www.runningalone.net "

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 20:31 #17 per cristina (Associat/da)

Cristina, jo podré ser dissabte al migdia de 12 a 17 hores. Divendres no. que treballo.
Compta amb mi doncs, per aquesta estona.  :wink2:


Teresa contamos contigo  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 22:57 #18 per Sufridor (Visitant)
Cris, no dejes que venga Teresa59, nos quedamos sin donuts  :yes: :666: :666:

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2015 19:11 #19 per crica (Visitant)

Hola

Tengo 3 cajas repletas de zapatillas ( soy gerente de Runners sabadell) me podrian decir donde enviarlas, yo pongo transporte.

Gracias


Hi ha un punt de recollida fix:

"un punt de recollida fix a la botiga Running_Alone, al carrer Muntaner, 100 de Barcelona. Allà hi haurà una capsa especialment destinada a aquest efecte. Si us passeu per allà us atendrà amb molt de gust el seu propietari, en Ramon Salvatella. L’horari és l’habitual de les botigues i el seu telèfon és 934519602. El correu electrònic és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la." i la web www.runningalone.net "


Eeep, que malauradament la botiga Running_Alone va tancar fa uns mesos. :'(
He contactat amb missatge privat amb el triniti per a donar-li instruccions. Gràcies per la col.laboració.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2015 19:17 #20 per teresa57 (Visitant)

Cris, no dejes que venga Teresa59, nos quedamos sin donuts  :yes: :666: :666:


Sufridor.... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

:wink2: :wink2:

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.