Hola Pucurrull. Jo personalment vaig correr la marató del 2000 per celebrar el canvi de mileni. Ho vàrem fer així 3 companys i 1 companya. I estic segur que molta gent va fer el mateix que nosaltres. En tinc un meravellós record d'aquesta marató. I és´l'única marató que he fet. De tant en tant mirava la meva classificació per internet (04 hores, 14 minuts, els segons no els recordo). Però un bon dia ès va esfumar... Igualment no oblidaré el pas per les poblacions de la costa. Una gentada aplaudint i animant. Jo creia que no l'acabaria, però quan vaig passar el km 21, vaig pensar que havia d'acabar-la com fos, encara que estigues sis hores. Tampoc m'oblido de l'últim km. Patia "calambres" a les cames i literalment no podia més. Però la sensació de traspassar la línea d'arribada encara que fos en més de 4 hores, no he pogut superar-la en cap més carrera. A casa tinc la foto que em van fer. Per cert, no coneixia els teus articles. M'agraden. M'ha semblat molt interesant l'explicació del circuit de la Mercè, cursa a la que estic apuntat. I no coneixia el cas de Damià Roig. He fllipat. Gràcies.
Edu