Garmin Forerunner 310XT o 410

Garmin Forerunner 310XT o 410

07 Jun 2013 10:14 #21 per piltrafillas (Associat/da)

Al revès, ferranmin. A les grans ciutats, amb els edificis alts, tant de material que fa rebotar el senyal, etc, li costa una mica més.

Un truquillu és deixar-lo sobre el sostre d'un cotxe i que la planxa faci d'antenna.

És preferible que el cotxe estigui aparcat, per si vols evitar quedar-te sense GPS!!  :rofl:  


Exacte!
Aixo del cotxe va en serio ??  :surprised:
Anire a la parada de l'autobus o fare servir els camions de BCNeta!  :mdr:

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 10:17 #22 per Cabrix (Visitant)
Piltrafillas. a menys a mi em va bé amb el trastu del Polar. Suposo que amb el Garmin, que té millor xip, deua anar millor. Tu prova!!

Pots provar amb el container de reciclatge del paper...  :666: 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 10:18 #23 per ferrantxo (Visitant)

Al revès, ferranmin. A les grans ciutats, amb els edificis alts, tant de material que fa rebotar el senyal, etc, li costa una mica més.

Un truquillu és deixar-lo sobre el sostre d'un cotxe i que la planxa faci d'antenna.

És preferible que el cotxe estigui aparcat, per si vols evitar quedar-te sense GPS!!  :rofl:  


No, si jo sóc de lletres,  així que quan parlem de ciències un servidor no funciona gaire bé  :oops:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 10:22 #24 per Cabrix (Visitant)

No, si jo sóc de lletres,  així que quan parlem de ciències un servidor no funciona gaire bé  :oops:


Per això t'has comprat un Garmin !!  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 12:52 #25 per Xeix (Associat/da)

Al revès, ferranmin. A les grans ciutats, amb els edificis alts, tant de material que fa rebotar el senyal, etc, li costa una mica més.

Un truquillu és deixar-lo sobre el sostre d'un cotxe i que la planxa faci d'antenna.

És preferible que el cotxe estigui aparcat, per si vols evitar quedar-te sense GPS!!  :rofl:  


Un altre opció més estàtica i efectiva sobre tot a l'hivern és si surts de casa penjar el Garmin a la barana o els estenedors, així quan surts de casa ja el duus a punt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 14:57 #26 per Ebersberg (Visitant)
Hola,

Jo tinc des de fa 18 messos el 410 i estic encantat. Te alta sensibilitat, la esfera táctil, agafa satelits ràpidament...  va molt bé...etc.

El tornaria a comprar.

SAlu2

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 16:57 - 07 Jun 2013 17:57 #27 per solteron (Associat/da)
Curiosament que un GPS agafi rapid o lent el senyal dels satel.lits depend de l'hora, i si surts a correr més o menys a la mateixa hora tots els dies doncs es més facil que agafi rapid el senyal.

Porque ?? Porque ??

Perque abans de que la senyal d'un satel.lit li serveixi de alguna cosa primer el rellotge te que llegir del mateix satel.lit els parametres que defineixen la seva orbita, els parametres de Kepler i aixo pot portar el seu temps.

Perque el rellotge s'enrecorda dels últims satèl.lits que va captar en entrenaments recents i si és el mateix doncs dóna per bons els paràmetres que va llegir la ultima vegada i no espera a tornar a llegir-los.

Perque el satel.lits GPS estan a 20000 km de distancia a la superficie i donan una volta a la terra cada aprox. 12 hores o sigui que si surts 12 hores o 24 hores o 36 despres de l'última vegada doncs segurament agafarà els satel.lits rapidament en canvi si surt passades  6 o 18 hores potser li costara més perque es trovarà uns satel.lits diferents, els que abans estaven a l'altre costat del mon.

Aixo es veu clar a la secció GPS del fore on surt una grafic de barres dels satel-lits, quan la barra es de fons clar doncs capta un senyal d'aquest satel.lit pero encara no ha pogut llegir els parametres keplerians, quan la barra es tota negre donca ja els ha llegit o ha donat per bons els parametres que va llegir en sessions anteriors.



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 20:51 #28 per Jorfer (Associat/da)
Jo estic esperant que peti el meu vell 205  :whistle: :whistle: i em compraré el 310 sens dubte.

Bona compra ferrantxo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2013 22:06 #29 per Polgi (Associat/da)
Jo fa un parell de mesos que tinc el 310. Venia d'un 110 i encantat.
Tenia el mateix dubte, i em vaig decantar pels problemes coneguts del tactil i perque quan un pasa del 40 i pico tacos necessita números molt i molt grans per veurels.  :grrrrrr:

Ja ho han dit tot de les seves caracteristiques i jo destaco la duració de la bateria,  que es pot mullar i sumergir sense problemes i no com d'altres i que si un dia vas en bici va de conya amb conta km, alçada etc...

Continuem

8)

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2013 11:33 #30 per ferrantxo (Visitant)
Ja en tinc ganes de provar-lo... això sí, mai, però mai, trieu l'opció d'enviament gratuït d'Amazon, ja que són més lents que un cargol  :grrrrrr:

Per cert, he descobert per qùe la versió amb pulsòmetre val el mateix: aquest dies hi han rebaixes per tot arreu degut al dia del pare, així que si us interessa jo m'afanyaria  :great:

Salut!

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 10:55 #31 per ferrantxo (Visitant)
Doncs apa, em dóno un clatellot a mi mateix...  :whistle:

Avui m'ha arribat el rellotge. El vaig demanar el dia 6, el 7 me'l van enviar i l'11 ja el tinc entre mans.

Bé per Amazon, cuidant als clients  8)

Dema l'estreno!

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 11:01 #32 per danic (Visitant)
Una pregunta:

Demanan el Gps a l'Amazon com funciona la garantia si tens un problema??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 11:12 - 11 Jun 2013 11:16 #33 per ferrantxo (Visitant)

Una pregunta:

Demanan el Gps a l'Amazon com funciona la garantia si tens un problema??


Tens la garantia de la unió europea (òbviament això només s'aplica a les compres a pàgines d'amazon europees), que si no m'enrecordo malament són 2 anys mínim per qualsevol dispositiu electrònic, la qual el fabricant està obligat a seguir per llei.

Després tens la garantia de la pròpia Amazon, però aquesta només s'aplica a productes no oberts o defectuosos en els primers dies de compra (com a qualsevol botiga)

Bàsicament és el mateix que el corte inglés o l'Fnac, per posar un exemple.

No m'ho he mirat perquè vaig curt de temps i haig d'estudiar, però et deixo aquest enllaç per a més informació:

EDITO: l'enllaç correcte és www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200376710 i la garantia sembla ser d'un any només (ho investigaré)

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 11:17 #34 per ferrantxo (Visitant)
Paro ja d'editar el missatge anterior, aquí ho explica tot:

Garantia de dos anys Unió Europea: europa.eu/youreurope/citizens/shopping/s...g-abroad/guarantees/

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 11:20 #35 per danic (Visitant)

Paro ja d'editar el missatge anterior, aquí ho explica tot:

Garantia de dos anys Unió Europea: europa.eu/youreurope/citizens/shopping/s...g-abroad/guarantees/


Gràcies, ja m'ho miraré, el meu està a punt de morir i aquest 310 està molt bé de preu :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 11:25 #36 per ferrantxo (Visitant)
No t'ho pensis gaire, perquè quan passi el dia del pare el combo tornarà a 250 nyapos.

Com alicient et diré que ara estic toquetejant-lo i realment sembla valer el que costa  ;)

Salutacions!

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 16:19 #37 per (Visitant)
Bon dia!
Una pregunta als que teniu el garmin 310xt.
Aquest deixa visualitzar in situ durant l'activitat el camp de desnivell acumulat (si vas en bici o corrent per muntanya)?
O t'has d'esperar a casa a bolcar les dades a l'ordinador??

Merci!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 17:31 #38 per Xeix (Associat/da)
Aniol,

Has de crear una pantalla de dades o modificar una existent on aparegui Ascenso Total i/o Descenso Total, ara bé és desnivell calculat pel gps no baromètric (el 310 no és baromètric) i no es gaire (més aviat gens) de fiar quan ho fas a casa pots corregir altures i aleshores si que té més exactitud

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 15:13 #39 per tonivet (Associat/da)
Bona tarda amics!
Ahir mentre intentava transferir les dades del garmin 310 xt a l'ordinador, aquest ultim es va quedar bloquejat i el vaig apagar per a reiniciar-lo. Des llavors no es poden trasferir dades del rellotge a l'ordinador, hi ha una sessió nova (l'entrenament d'aquest matí) i tampoc el passa.
A la pantalla del rellotge surt "transferir datos" durant 10 segons i després surt la pantalla d'inici quan vas a correr. A l'ordinador el garmin expres no fa res.
Sabeu con solucionar-ho?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.