Suunto Ambit3 Sport

Suunto Ambit3 Sport

03 Mar 2015 23:24 #1 per No Surrender (Associat/da)
Hola, 
M'han avançat el super-regal d'aniversari i ja tenc joguina nova...el Suunto Ambit3 Sport.  :party:
Estic jugant i estudiant com va, ja l'he provat i deunidoret la de funcions i el suc que li podré treure quan aprengui a fer servir totes les seves funcions.
Però avui he anat a fer sèries, i m'he hagut d'emportar el fore, ja que amb el suunto no he vist manera de poder-les programar. Ara estudiant a la pàgina Movescount.com  tampoc me n'he sortit.

Algú sap més o menys com es fa?.
I si voleu aportar el que sigui, també serà ben rebut.
Gràcies. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 08:40 #2 per Null0 (Visitant)
Hola No Surrender

Sense ser un expert en Suunto (jo tinc un Garmin) conec a un noi que te el Ambit 2 i crec recordar que has de "programar" l' entrenament de series en una pàgina web a part ( www.ambitintervals.com/ ) i desprès pujar-ho al Ambit via el Movescount.

Si més no, no sembla ni millor ni pitjor que com ho pots fer amb el Garmin és una manera ben diferent.

Espero haver-te pogut ajudar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 11:21 #3 per OriolPA34 (Visitant)
Hola! Jo vaig amb l'Ambit 1 (el primer) i la veritat és que ni sabia que es poden programar els intervals... Jo faig laps manualment i avall. A través del movescount pots configurar la info que vols en cada pantalla (fins a 5 pantalles i 3 dades per pantalla en el meu, el 3 potser més) i en cada esport (córrer, btt, carretera, esquí, caminar...). El que està molt bé és l'aparell, precís, fiable, robust. Lo que és molt millorable és l'aplicatiu movescount, el de Garmin li dóna mil voltes.
A veure si escriu el krlos i explica com ho fa ell...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 12:20 #4 per Carles #22 (Associat/da)
No Surrender, jo també tinc Suunto (Ambit 2 S).

Primer, descarrega't un software que es diu Moveslink 2 i que trobaràs a la pàgina de suunto i que serveix per descarregar les dades. Després, cal que et facis un compte a Suunto i que associïs el rellotge amb el compte. A partir d'aquí, al utilitzar el Moveslink els teus entrenaments apareixeran a la pàgina de Suunto. Per cert, hi ha un grup de corredors.cat, però som poqueta gent.
També pots associar el teu compte de Suunto amb el de Strava i així, al descarregar un entrenament, se't pujarà a la pàgina de Suunto i també (sense que hagis de fer res) a la de Strava.

Per fer les series has de configurar-ho des de la pàgina d'strava i anar a la part de personalització i on posa "correr". Anar a "editar" i veuràs una pàgina on pots configurar les pantalles. A la part inferior veuràs que posa "mostrar ajustes avanzados". Si accedeixes veuràs que es despleguen més opcions i hi ha una que posa "cronómetro de intérvalos". Has de marcar la casella que diu "utilizar temporizador de intérvalo" i llavors podràs definir si vols distància o temps. Posa "alto" y "bajo". Un exemple seria a "alto" 5 minuts i a "bajo" 1 minut. Llavors al activar-ho el rellotge et començara a contar 5 minuts en regressiu i al arribar a 0 cambia a 1 minut en regressiu. Pots posar les repeticions que vulguis i evidentment també ho pots posar en Km o combinat.

Un cop ho hagis posat, dona-li a salvar i sincronitza el rellotge amb el moveslik perquè aquestes dades passin del ordinador al rellotge i ja està.

Per accedir al cronometre d'intervals quan vagis a córrer, selecciona el mode "correr" (i serà com sempre) però llavors has de mantenir el botó central 3 segons fins que t'apareixi el menu Navegación / Activar. Ves a activar i veuràs que hi ha la opció cronometro de intérvalos. Activa'l i ja tindràs el rellotge llest per fer els intervals que havies programat.

Llegit sembla molt complicat, però si vas seguit els passos amb el rellotge veuràs que es fàcil.  :yes:



Ja diràs que tal va!!  :great:

10K: 49:44 46:31 46:02 44:13 43:28 43:23 42:22 42:01 41:51 41:49 41:30 40:40 40:38 40:04 39:25 39:20 37:46 (Nassos'16)
21K: 1:44:28 1:37:50 1:34:28 01:33:11 1:30:57 1:27:33 1:26:47 1:24:43 1:23:27 (BCN'17)
42K: 3:23:53 3:03:51 3:02:18 (VLC'16)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 20:47 #5 per No Surrender (Associat/da)
Gràcies!
Quan els nins vagin a dormir, m'ho mitaré tot. Lo de les pantalones ja ho vaig configurar ahir.
Avui miraré lo de les series. A més hi pots introduïr un pla d'entrenament setmana per setmana, l'entrenament de la Marató enguany encara serà més divertit. :yes:
Carles#22, ets com un llibre obert. T'expliques molt bé!
Gràcies a tots una vegada més!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.