garmin 610

garmin 610

01 Des 2015 12:15 #1 per pinelli (Associat/da)
hola , tinc el garmin 610 .. i fins ara les series les feia per sensacions .. ara , amb el repte , les tinc que fer a un ritme determinat .. algu sap com es configura per tenir el ritme de volta dintre d'una serie en moviment  ??
l'altre opcio es fer-lo des-de garmin connect  , i afegirle alarmes dintre d'un ventall de temps .. no se si m'he explicat be ..  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 14:13 #2 per solteron (Associat/da)
Jo ho faig creant sessions d'entrenament amb el Garmin Connect, pots fer més d'una i després posar-les als dies corresponents del calendari, si passes el calendari al dispositiu tindrien que passar totes, dic tindria perquè el Garmin Epress" falla més que "una escopeta de feria"
Jo al principi li posava ritme minim i maxim als pasos però ho vaig deixar de fer-ho perquè no parava de pitar, més rapid ! més lent !
ara senzillament intento seguir el ritme desitjat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 16:36 #3 per pinelli (Associat/da)

Jo ho faig creant sessions d'entrenament amb el Garmin Connect, pots fer més d'una i després posar-les als dies corresponents del calendari, si passes el calendari al dispositiu tindrien que passar totes, dic tindria perquè el Garmin Epress" falla més que "una escopeta de feria"
Jo al principi li posava ritme minim i maxim als pasos però ho vaig deixar de fer-ho perquè no parava de pitar, més rapid ! més lent !
ara senzillament intento seguir el ritme desitjat.

si , solteron , aixo es el que passa ..  que estic fart d'escoltar els missatges .. ( mas rapido - mas despacio )  :grrrrrr:  el que fare sera obrir el marge de segons i punto .. graces

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 16:52 #4 per Jordi (Associat/da)
En el 310XT pots configurar diferents tipus de dades a la pantalla i per les series jo poso volta automàtica per distancia sense objectiu i la pantalla la tinc dividida en dos;a la part de dalt la distancia restant fins l'objectiu i a la de abaix el ritme mitja de la volta actual i amb aquest es amb el que intento ajustar-me; suposo que pel 610 serà similar, fes un cop d'ull a aquests vídeos (ho sento però no tinc àudio i no et puc dir exactament, però sembla que ho deu explicar tot):






Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 18:45 #5 per Grinta (Associat/da)
Escolteu xatos, què és això de que us canseu de sentir els missatges más lento-más rápido??? Cagundena! Correu al ritme que toca i el Garmin s'estarà calladet  :whip:
Teniu un pepino de Garmin, per a què? Per a córrer, home!!!
Jajajaja, jo el que faig (bromes a part) es posar-me intervals de 15'' i no pita gaire quan trobes el ritme. També tinc el 610 i estic encantada  :love:
Ho faig tot des del Garmin Connect

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 19:37 #6 per jaume86 (Associat/da)
Jo no en sé de programar el garmin, també tinc el 610, es fa a través del pc i quan passes les sessions del garmin al pc també es passen els entrenaments?

Soc un pardillo  :oops: :oops:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 20:55 #7 per Grinta (Associat/da)

Jo no en sé de programar el garmin, també tinc el 610, es fa a través del pc i quan passes les sessions del garmin al pc també es passen els entrenaments?

Soc un pardillo  :oops: :oops:


Claaaaar! Tens el USB ANT Stick???

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 21:13 #8 per solteron (Associat/da)

Jo no en sé de programar el garmin, també tinc el 610, es fa a través del pc i quan passes les sessions del garmin al pc també es passen els entrenaments?

Soc un pardillo  :oops: :oops:


Al Garmin Connect busca "sesiones de entrenamiento" fes una i l'envies al dispositiu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 21:25 #9 per Null0 (Visitant)
Jo tinc un 620 i ho faig com ja t'han dit, a través del garmin connect.
Els ritmes els he ficat una tolerància de +-10 segons
No m'ha anat molt malament avui. Potser rebaixo la tolerància més endavant, ara per memoritzar ritmes continuaré així.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 23:15 #10 per pinelli (Associat/da)
ja he trobat la formula ...  :whistle:  , he obert una pag mes i l'he posat ritme volta crec .. l'inconvenient es que tens que canviar la pag en moviment ( o sigui , una merda ) lo millor es  garmin connect parar-los al gps amb uns 10 -15 seg de marge ..
exemple : si tinc que anar a 5 posar-lo entre 4:45 i 5 ,  perque si vaig massa lent m'avisi de seguida ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 23:23 #11 per solteron (Associat/da)
Jo de fa molt no poso objectius de ritme al Garmin, de sobres sé el ritme al que tinc que anar i m'estalvio el "coñazo" de que piti tant, a més entrenadors que he tingut diuen que més val fiar-se de les sensacions i no fer tant cas als aparatets.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 23:39 #12 per pinelli (Associat/da)

Jo de fa molt no poso objectius de ritme al Garmin, de sobres sé el ritme al que tinc que anar i m'estalvio el "coñazo" de que piti tant, a més entrenadors que he tingut diuen que més val fiar-se de les sensacions i no fer tant cas als aparatets.

jo es que el necessito perque les meves sensacions canvien a cada serie  :rofl: ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2015 06:54 #13 per Grinta (Associat/da)

Jo de fa molt no poso objectius de ritme al Garmin, de sobres sé el ritme al que tinc que anar i m'estalvio el "coñazo" de que piti tant, a més entrenadors que he tingut diuen que més val fiar-se de les sensacions i no fer tant cas als aparatets.

jo es que el necessito perque les meves sensacions canvien a cada serie  :rofl: ..


Jo igual! Necessito qie m'avisi. A més el ritme canvia segons la distància,  segons si entrenes per marató o 10000m...
Vaja, que no em refio gaire de mi mateixa  :whistle:
També em poso marges. Si he d'anar a 4' poso 3'45"-4'05

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2015 07:52 #14 per xevifisio (Associat/da)

Jo de fa molt no poso objectius de ritme al Garmin, de sobres sé el ritme al que tinc que anar i m'estalvio el "coñazo" de que piti tant, a més entrenadors que he tingut diuen que més val fiar-se de les sensacions i no fer tant cas als aparatets.

jo es que el necessito perque les meves sensacions canvien a cada serie  :rofl: ..


Jo igual! Necessito qie m'avisi. A més el ritme canvia segons la distància,  segons si entrenes per marató o 10000m...
Vaja, que no em refio gaire de mi mateixa  :whistle:
També em poso marges. Si he d'anar a 4' poso 3'45"-4'05



Va nois/es, que tot es entrenable, un pitit esforç i aviar podreu fer de liebres amb els canells lliures de gadgets

Please Entra or Crear compte to join the conversation.