DESAFIO ESCANETO

DESAFIO ESCANETO

26 Abr 2020 15:31 #1 per loseternosdelasmigas (Visitant)
Bona tarda a tots ,
De cara al cap de setmana del 2 i 3 de Maig hem creat un esdeveniment solidari per al bancdelsaliments.
Es tracta de pujar escales , ja sigui a casa o si ens permeten sortir fer-ho al carrer.
Hem marcat diferents quantitats (500,1000,1500,3000,5000) i sumarem tots els escalons de tots els participants.
El requisit es fer un donatiu de com a mínim 5 euros al banc dels aliments i enviar al nostre email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. el nom i la quantitat d´escales que voleu fer. En qüestió de 20 hores ja sumem un Aneto i Mig i quasi 600 euros al banc.
Una vegada fet el retme ens podeu enviar imatges o vídeos. Ho penjarem al nostre instagram.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2020 13:10 #2 per Barceruel (Associat/da)
Per a aquest repte si que porto un bon entrenament durant el confinament. M’estic fent un fart de pujar escales aquests dies per fer cardio a falta de metres per córrer. :blink:

Crec que aquest cap de setmana faré doble repte: Dissabte, si ja es pot, “La Desconfinada” (i sinó la setmana següent) i diumenge la “Escaneto”. Comparteixen un aspecte que m’agrada molt: Recapten per a causes que no son directament Covid però que en aquestes setmanes s’han agreujat per culpa de la pandèmia. I ja és moment per desconfinar també aquestes causes... Felicitats per la iniciativa!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2020 00:02 #3 per fandes (Associat/da)
Ostres! Jo no tinc escales accessibles on visc... Però el trobo un gran repte!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.