Mi hijo quiere correr

Mi hijo quiere correr

14 Set 2025 23:24 - 14 Set 2025 23:25 #1 per XarlaX (Visitant)
Hola familia correcats, 10 años después de mi última carrera, mitja del Prat 2015, estoy aqui de nuevo, está vez por mi hijo.
Tiene 8 años y una facilidad para correr que me llama la atención, este año en las extraescolares daba por hecho que querría hacer fútbol con sus compis de clase pero...sorpresa me dijo que quiere correr, le expliqué que no sería con nadie que conociese, eso hasta hoy era un gran handicap ps es muy tímido y si no conoce a nadie se encierrra en si mismo y se bloquea, para mí sorpresa me dice que quiere correr y que quiere correr...y estoy aquí 10 años después de la ultima vez para ver si alguien me podría recomendar un club de atletismo donde sobretodo se cuide a la persona como yo lo viví aquí, soy de Hospitalet y quedo atento a cualquier que me pueda ayudar con esto.

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2025 16:45 #2 per Jorfer (Associat/da)
Hola Xarlax. Com va?
Jo et recomano el Cornellà Atlètic cuidant molt als infants en època formativa i tenen una gran escola d'atletisme amb bon moitoratge i entrenadors competents.

15 Set 2025 20:40 #3 per XarlaX (Visitant)
Tot bé Jorfer
Gràcies pel teu comentari, demà mateix els truco, gaudeix de la teva jubilació 😘😘😘

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

16 Set 2025 11:13 #4 per Pep_e (Visitant)
Bon dia, com a pare que ha tingut dos nens competint a bon nivell, el consell de Jorfer es el millor.

Tens el Cornella i també L'H, pero si Jorfer coneix el Cornella i te els valors que comenta no tinguis cap dubte.

El meu consell. Mai presionis al teu nen. Mai parlis de posicions sino de divertiment. I evita que el seu entorn digui les tipiques frases de "ja has guanyat", "ets molt bo". Per ell ha de ser un divertiment i no pressió.

Jo després de cada cursa em quedava molt de temps perque parlesi amb altres nens, esmorzaven, i no teniem pressa en tornar. En resum, que no tingui la sensació que lo important és córrer.

Salutacions.

King of pain

17 Set 2025 15:35 #5 per Jorfer (Associat/da)
Vay porta el seu fill des de fa anys al Cornellà i està supercontent.

I tal com diu en Pep_e sense pressió, és un divertiment.

XarlaX ja ens diràs.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats