- Missatges: 2919
I ara començaré "Los hijos de la tierra" de Jean M. Auel. Una saga de 5 llibres ambientats a l'època paleolítica. Potser feia 10 anys que pensava que algun dia el llegiria, i ara em posaré a la feina :intello: Algú n'ha llegit algun d'aquest ?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hallo!
....mmm...he de dir que el que ha recomanat el Kurt " La pell freda" és bo si no et llegeixes "Pandora al Congo" del mateix autor, donat que s'autoplagia i és quelcom que em va decebre molt...
Em vaig llegir primer "La pell freda" i em va agradar moltíssim, està força ben escrit i et manté en certa tensió, i en acabat vaig voler comprovar si l'altra obra anterior del seu autor era tan bona com aquesta...i sí, ho era! Era exactament igual!!! :oh:
Incorporo un libro mas a la lista." Cien años de soledad" de Gabriel Garcia Marquez.
Extraordinario! Un viaje por un universo en el que lo cotidiano es màgico.
Maravillosa saga de la familia Buendia.
Es un de esos pocos libros que cuando se acaba sientes que te queda un tesoro menos que descubrir!!!
PS Per cert, acabo de començar Tokyo blues que algú altra havia recomenat. Ja us diré.
21. Aipeyo "Tokio blues" de l'Haruki Murakami. Per a mi, el millor llibre que he llegit, i cada vegada que acabo un llibre, Tokio blues em sembla millor, em costa molt lleguir alguna cosa que ho millori.
Doncs en tres tardes he llegit "After Dark" Haruki Murakami. Sembla que fagi llibres impossibles d'estrenar als cinemes Sorprenent, innovador i quan acabes no saps que pensar, com a mínim jo. No el recomanaria però m'he enganxat rabiosament. Qui l'hagi llegit no li ha recordat alguns llibres d'en Paul Auster ?
.....
.....
.....
.....
De totes formes amenaço en seguir amb "Seda" una recomanació de la senyoreta Puck, que em faria arribar a unes cotes de "nyonyerisme" espectacular :glasses:
Ostres, doncs portar "Cronica del pajaro..." al cinema...buf, potser si ets en David Lynch et pots apropar
En Canvi Tokio Blues no es dificil de portar, i fins i tot s'estrena en breu (l'actriu principal es la mateixa de "Mapa de los soni :whistle:dos de tokio" de Coixet)
Gran autor el murakami. De Toquio Blues en breu s'estrena pelicula.
Entenc el que dius de que es un artista de fer llibres imposibles de portar a pantalla per els altres que he llegit d'ell, sobretot els contes que els te veritablement onirics.
Ah, l'ultim que he llegit d'ell, es precisament un que va recomanar crec que l'Squash que el titol traduit vindria a ser alguna cosa com "del que parlo quan parlo de correr", ja que cada any fa com a minim una marato i fins i tot ha fet alguna cursa de 100km (i te en ment fer un IM pero de moment fa nomes distancies curtes en tri)
I sobre seda, per nyonyo que et pugui semblar es un llibre precios amb un final impresionant per un llibre d'aquesta tematica. Val molt la pena (fins i tot el tinc repetit a casa ja que tant l'Ara com jo en teniem un)
Jo vaig acabar fa uns dies "La Mano de Fatima". Dur relat de l'epoca de l'expulsio morisca. Una mica llarg i amb masa alt i baixos (ara tot s'enfonsa, ara tinc un cop de sort, ara es torna a enfonsar...aixi fins que s'acaba el llibre). Pero be, m'ha agradat.
Us recomano i molt "FI" de David Monteagudo. Aquest autor té una història curiosa
www.elmundo.es/2009/11/11/catalunya/20431029.html
Segur que en Krlos em diu que faig una heretgia però m'ha recordat una mica a Stephen King (salvant les distàncies). Jo he llegit el llibre en tres dies. Es llegeix molt ràpid i la història enganxa tot i que... (no puc dir res més)
Crec que m'enganxaré a la saga de "La espada de la verdad" però aquesta temàtica crec que poc de vosaltres us agrada :mdr:
Us recomano i molt "FI" de David Monteagudo. Aquest autor té una història curiosa
www.elmundo.es/2009/11/11/catalunya/20431029.html
Segur que en Krlos em diu que faig una heretgia però m'ha recordat una mica a Stephen King (salvant les distàncies). Jo he llegit el llibre en tres dies. Es llegeix molt ràpid i la història enganxa tot i que... (no puc dir res més)
Crec que m'enganxaré a la saga de "La espada de la verdad" però aquesta temàtica crec que poc de vosaltres us agrada :mdr:
Ja vaig fer un missatge el dia 10 de desembre a aquest fil sobre aquest llibre. Tant jo com l'Ara ens varem quedar enganxats des del principi, i es d'aquests llibres que et fan dormir poc perquè son les 4 de la matinada i no el pots deixar.
Stephen King te algun llibre de temàtica "similar" (Apocalipsis, tot i que aquest te unes 1600 pàgines).
Els "entesos" comparen FIN amb LA CARRETERA de Mccarthy. Tinc ganes de llegir aquest últim per les bones crítiques que he trobat darrerament, i a més avui he vist que s'estrena peli del mateix i a la biblioteca del Pont el tenen en Anglès. Quan acabi THE DOME de King, aniré cap a LA CARRETERA, deixant temporalment aparcat EL ERIZO que era el següent a la meva llista