La biblioteca Gasosera

La biblioteca Gasosera

15 Jun 2011 22:32 #81 per ratadesants (Associat/da)
Es posa interessant aquest fil.

Alguns llibres podem aportar a la futura biblioteca  Can Batlló Josep Pons  :love:

On podria trobar (bé de preu) tots els llibres de la saga de la Fundaciónd'Isaac Asimov ?

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 22:40 #82 per krlos (Associat/da)

On podria trobar (bé de preu) tots els llibres de la saga de la Fundaciónd'Isaac Asimov ?


A casa meva. Però no estan en venda. Si els vols llegir...  :whistle:



45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 22:44 #83 per ratadesants (Associat/da)

On podria trobar (bé de preu) tots els llibres de la saga de la Fundaciónd'Isaac Asimov ?


A casa meva. Però no estan en venda. Si els vols llegir...  :whistle:


Gràcies krlos, ja els vaig llegir fa una pila d'anys. Ara els vull afegir a la meva non-ordered biblioteca  :clown:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 22:54 #84 per Dani (Associat/da)
Pedro: Al mercat de Sant Antoni els diumenges al matí... El dia que no corris, ja saps  :intello:  Segur que els trobes però de diferents mides i edicions.  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2011 23:09 #85 per squash (Associat/da)
Hola

en el meu cas si el llibre no m'enganxa l'aparco. Potser li dono una segona oportunitat o potser no. Però estic segur que hi ha algun llibre esperant-me per retrobar-nos i gaudir-lo.

He acabat "Nascut per córrer", interessant per què el tema m'és comú i proper. Amb alguna tesi trencadora del mainstream atlètic que li dóna un valor afegit.

Veurem què toca en breu  :great:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2011 19:27 #86 per Hansi (Associat/da)
Fa uns anys que sóc mega-fan del comissari Montalbano d'Andrea Camilleri, però jo faig al revés que el curat: me'n llegeixo un de tant en tant, cada X mesos, els dosifico, perquè quan una cosa m'agrada tant, no vull acabar-me-la :he:.

Ja fa temps que el Krlos em va recomanar l'Scarpetta i encara no m'he recordat de comprar-me'n cap...ho he de fer!

Puma, i sobre la biblio Can Batlló Josep Pons, n'hem de parlar, que jo també vull fer alguna aportació!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2011 18:47 #87 per Jim (Associat/da)

 Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2011 23:47 #88 per ratadesants (Associat/da)
Ja podem començar a preparar les aportacions

www.elperiodico.com/es/noticias/barcelon...a-can-batllo-1072816

Dani  :love:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 07:30 #89 per dELURIAN (Visitant)
Sin noticias de Gurb, Eduardo Mendoza
et parteixes el cul!!!! per a algu que no agrada el llegir llibres, va ser una experiencia molt enriquidora jujujujujujuju

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 08:32 #90 per krlos (Associat/da)

Sin noticias de Gurb, Eduardo Mendoza
et parteixes el cul!!!! per a algu que no agrada el llegir llibres, va ser una experiencia molt enriquidora jujujujujujuju


Si, però es un llibre per als que ja comencem a tenir una edat perquè certs "personatges" importants, com aquell en que es transforma per passar desapercebut, segur que hi ha gent al foro que ja no sap qui son  :he:
Tinc a casa el "Tocador de Señoras" del mateix autor a l'espera de que acabi un parell de llibres


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 08:47 #91 per koldo (Visitant)
Jo us recomano aquest. Boníssim  :yes:


2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 08:50 #92 per krlos (Associat/da)
Es del Dani aquest llibre?  :rofl:

Be, ara que ho penso també jo tinc llibres de teologia per casa, així que perquè no!  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 09:50 #93 per Dani (Associat/da)

Es del Dani aquest llibre?  :rofl:

Be, ara que ho penso també jo tinc llibres de teologia per casa, així que perquè no!  :he:


Contra-ataco i us recomano un llibre d'un guitarrista molt famós però que en relitat és un astrònom de categoria.




Jo us recomano d'Eduardo Mendoza "El asombroso viaje de Pomponio Flato" En la seva línea d'anada d'olla  :clown:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 10:19 #94 per krlos (Associat/da)
Ep, m'havia oblidat del pomponio flato. Frikisme en estat pur. Molt bon suggeriment. :happy:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2011 21:43 #95 per dELURIAN (Visitant)

Sin noticias de Gurb, Eduardo Mendoza
et parteixes el cul!!!! per a algu que no agrada el llegir llibres, va ser una experiencia molt enriquidora jujujujujujuju


Si, però es un llibre per als que ja comencem a tenir una edat perquè certs "personatges" importants, com aquell en que es transforma per passar desapercebut, segur que hi ha gent al foro que ja no sap qui son  :he:
Tinc a casa el "Tocador de Señoras" del mateix autor a l'espera de que acabi un parell de llibres


mel va recomanar ma mare el tocador de señoras, pero em vaig liar primer amb el laverinto de las olivas, del edu jejeje, i no em va agradar gens i ja vaig passar, ja diras si es divertit quan i arrivis!!!!

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2013 13:47 #96 per Ferny (Visitant)
" En las profundidades de un hilo olvidado en Barcelona se materializa la escritura casi desnuda de un correcat. No recuerda quien es y no sabe dónde está... "

Bien...  :glasses: Retorno a este hilo por si a alguien le interesa volver a escribir o comentar algo.

Hace unos meses estuve en un sesión de Un club de lectura internacional donde se comentaba el libro de Jorge Carrión: Los Muertos.
Es un libro bastante diferente de casi cualquiera que yo haya leído. y desde mi punto de vista es uno de los primeros libros, si no el único, cuyo protagonista principal es... Internet,... como personaje, y no como herramienta o accesorio.

Desconozco cuantos libros de ciencia-ficción (yo agregaría Realista) de este nivel se han escrito por autores Catalanes. Por lo menos en castellano no conozco ninguno (con este nivel).

Si a alguno le interesara el Libro, se lo puedo facilitar para que lo lea. A menos que prefiera comprarlo.
Algunos links: Jorge Carrión: Los Muertos y Los Muertos

Ferny :glasses:


Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2013 14:54 #97 per Fiber (Associat/da)
Yo despues de ver ayer el juego de Ender, buena adaptación de la novela, pues voy a recomendar la novela...



y su continuación que es otra obra maestra...


M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2016 13:29 #98 per Dani (Associat/da)
Ara a l'estiu, res millor que un bon llibre.

Estic llegint JO SOC PILGRIM, novela negra, que arranca com un tro i que es va diluïnt.... Entretingut qui li agradi Tom Clancy, Frederick Forsyth. Filo americà, amb bons i dolents de tota la vida. Per a l'estiu perfecte. Gens dens.

Qui li agradi la novel.la fantàstica, Nacidos de la Bruma de Brandon Sanderson, que diuen que és el nou Tolkien.

I per riure Jonas Jonason amb les seves tres noveles. Només a qui li agradi l'humor absurd tipus Eduardo Mendoza.

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (2009) En català es va publicar amb el títol L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra.
Analfabeten som kunde räkna (2013). En català es va publicar amb el títol L'analfabeta que va salvar un país.
Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän) (2015). En català es va publicar amb el títol L'assassí que va somiar amb un lloc al cel.


Teniu algun llibre per recomanar ? Si pot ser poc dens que fa calor....  :mdr:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2016 15:42 #99 per (Visitant)


Teniu algun llibre per recomanar ? Si pot ser poc dens que fa calor....  :mdr:



Jo l'últim que he llegit i que m'ha agradat és "La ragazza del treno" (La chica del tren). Està en força idiomes... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.