Fum-li kanya, kanya !!!

Fum-li kanya, kanya !!!

22 Gen 2008 17:28 #1 per kanya (Visitant)
Crec que ja ha arribat el moment de presentar-me "oficialment".  :^^:

Farà cosa d'un mes em vaig registrar per informar-me una mica per al que seria la meva primera mitja marató. A més d'informació de nivell, he trobat aquí una colla de gent d.p.m. amb qui compartir una mateixa passió.  :great:

Ara que la mitja de Terrassa l'he superada amb molt d'èxit  :party: , em moro de ganes de seguir en aquest món en el que m'acabo d'incorporar. Gràcies a tots els que fins ara m'heu animat, ajudat, ensenyat... tan de bo arribi a ésser la meitat de genials que vosaltres!  :love:

Què dir de mi?
Doncs que dec ser dels mes pititons del fòrum!  :mdr:
Tot just acabo de fer 16 anys -24/11/1991- i l'esport ocupa gran part de la meva vida des de fa bastant. Alpinisme, esquí, atletisme, futbol.. Oficialment jugo i entreno a hockey herba, esport al que dec el meu nivell físic actual. Pocs cops més puc anar a córrer, pocs diumenges puc fer res que no sigui un partit, però sempre que pugui ser m'escapoleixo i aprofito per fer el que sigui.

Arribo com a un corredor novato novato, amb tan sols curses populars (corte inglés...) a l'esquena. En 3 setmanes he fet la pujada a la mola -33'-, els 10km de Sant Antoni -43'- i la mitja de Terrassa -1h46'-, però espero seguir amb més mitjes i, com a objetciu pròxim, una marató... probablement la de barcelona l'any que vé, aprofitant l'edat de màxim creixement i millora física.

Apa, ja us he fomut el rotllo. Ara, us toca escriure i animar-me a seguir endavant! :wink2:

PD:

Qué envidia! Y vaya pedazo de marcas!

Enhorabuena a todos, en especial a:

las chicas: Gemmota, Ara, Belenka siempre luchando y mejorando a grandes pasos  :great:

los "júniors de oro" : Nelson, Gamo, kanya   :surprised: Qué puedo decir...vaya marcones  ;)

Jordi/SBD, sigue así  :yes:

Saludos  8)

:whistle: :whistle:

a veure si és veritat..

Ens veiem aviat!

Repte de la mitja marató superat amb èxit !!

21,097km: 1h46'16'' Terrassa 2008
10km: 43'14'' Sant Antoni 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2008 18:27 #2 per xam (Visitant)
Hola Kanya,

He llegit alguna cosa teva en algun fil i crec que també és un egarenc com jo.
Et felicito per les marques que has aconseguit, són realment bones per ser les primeres curses. Jo també sóc nou en això de córrer (fà 4 mesos), sóc més "veterà" que tu en edat, en tinc 37, i també vaig debutar en mitja marató a la de casa aquest diumenge. Vaig fer 1h57'36" ja que anava molt bé però al Km. 16 vaig "petar".
Espero saludar-te personalment en alguna cursa, he llegit que faràs la mitja de Barcelona, jo faré la de la setmana següent a Gavà, però segur que hi haurà ocasió per saludar-nos més endavant.

Apa, ja ho saps, un més de Terrassa (ex-jugador de Hoquei, per cert) boig per això de córrer.

Salut,

22 Gen 2008 19:32 #3 per Bernie (Visitant)
Kanya,

Benvingut al club.  :whistle: :whistle:

Veig que t'ha agafat fort!  (ho trobo normal, i més amb 16 anys).

Jo només et voldria donar un consell: (no voldria semblar un abuelete però penso que ho he de fer)

Busca algú (un club,o un entrenador amb experiència) que et pugui ensenyar tot el que és correr i com córrer.

Ets molt jove i encara tens la ooprtunitat de començar amb bon peu, corregint vicis tècnics, agafant bons hàbits (estiraments, tècnica de carrera). Això et permetrà a mig/llarg termini tenir un nivell més alt, lesionar-te menys i poder gaudir més, millor i durant més temps d'aquest esport.

Per altra banda si et planifiquen els entrenaments alguna persona amb experiència, pots evitar cremar-te, sobreentrenar i no obtenir els resultats que altrament podries aconseguir. A més amb la teva edat et pot aconsellar si en comptes de correr maratons, es potser millor que estiguis alguns anys competint en distàncies més curtes per anar formant un cos de corredor (sistema cardiovascular, musculs, etc), millorant la tècnica i no tenir problemes...

És bo tenir sempre reptes per aconseguir. No ho vulguis fer tot de seguida.

Ser autodidacte té molts aspectes positius, però penso que un "fòrum" com aquest, o els llibres, revistes i amics no poden substituir un bon entrenador. (Un tema diferent seria que comencessis a córrer amb 40 anys)

Perdona Kanya pel rotllo  ;), t'ho dic de bon rotllo, no voldria ser un aixafa-guitarres. T'ho dic molt sincerament.

Potser estic equivocat. Si cal algú, més entés que jo, ja em contradirà...

23 Gen 2008 17:55 #4 per kanya (Visitant)
tranquil, prefereixo rebre 50 consells i correccions, que m'ajudin a millorar i a rendir molt més, queno pas un "piropo" que em doni ànims i prou ;)

actualment jugo en un equip d'hoquei herba, amb entrenador, preparador fisic, metge, fisoterapeuta i un altre expert al gimnàs. aquests últims dies he parlat bastant amb el preparador físic, que m'ha ajudat en aspectes de ritmes i rutines, pero ningú m'ha parlat de correcció de moviments. però com que el tinc sempre que ho vulgui en plena disposició, li ho preguntare demà mateix quan vagi a entrenar.

de moment és un segon hobby, ja que els entrenaments amb l'equip tenen prioritat que els individuals de carrera contínua.

gràcies per tot, esperem veure'ns aviat!

23 Gen 2008 18:04 #5 per Rivendel (Visitant)
kanya..a quin club de Hockey pertanys ?

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

23 Gen 2008 18:42 - 30 Gen 2008 13:38 #6 per kanya (Visitant)
C.D.T.H.
Club Deportiu Terrassa Hockey
"Les Pedritxes"
"El Terrassa"

digali com vulguis, ho escriuc així perquè no hi hagi confusions (ni egara, ni atlètic :P )

23 Gen 2008 20:14 #7 per Rivendel (Visitant)
Ohhhhh  :ouch:..jo soc de l'ATHC..catxis!!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

26 Gen 2008 16:35 #8 per kanya (Visitant)

Ohhhhh  :ouch:..jo soc de l'ATHC..catxis!!

ho superaràs  :winktongue:

29 Gen 2008 22:05 #9 per gorka (Associat/da)
Ja esteu els egarencs esbatussant-vos amb els sticks!
La rivendel és bona noia, no deixis que se t' apropi que segur que et convencerà que cavïs de club  :whistle:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats