Bones a tothom!!!

Bones a tothom!!!

02 febrer 2008 12:17 #1 per pinetell (Visitant)
Hola companys i companyes!!!!
Encara que sembli mentira no us coneixia fins que he començat a correr curses per culpa del meu amic Quim que m'ha fet perdre les meves rotules a l'asfalt!!!
Vaig fer la meva primera mitja a Ripoll i era plena de Correcats, i no he pogut resistir a participar en aquesta web tan benparida que teniu!!!
Demà vaig a corra la mitja marato de Torremolinos!! i xino xano espero al 2009 fer una marato!!
Be, ja us explicare quelcom mes dilluns amb mal de cames!!!!!
:great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2008 13:22 #2 per crica (Visitant)
Benvingut, pinetell.
Ja veuràs com el 2009 seràs un dels més de 10.000 de la marató!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2008 13:51 #3 per Pinucset (Visitant)

Hola companys i companyes!!!!
Encara que sembli mentira no us coneixia fins que he començat a correr curses per culpa del meu amic Quim que m'ha fet perdre les meves rotules a l'asfalt!!!
Vaig fer la meva primera mitja a Ripoll i era plena de Correcats, i no he pogut resistir a participar en aquesta web tan benparida que teniu!!!
Demà vaig a corra la mitja marato de Torremolinos!! i xino xano espero al 2009 fer una marato!!
Be, ja us explicare quelcom mes dilluns amb mal de cames!!!!!
:great: :great: :great:


Et pots creure que un pagès de me classe em diu com el teu nick?

Resulta que jo em dic Pina de cognom i de Pina a bolet hi va un pas  :rofl:

Benvingut!

Jordi Pina Estany - Pinucset
Manresa
Blog: pinucset.wordpress.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2008 13:45 #4 per Josep58 (Associat/da)
Hola Pinetell

Benvingut, espero que la mitja de Torremolinos hagi anat bé i que tinguis bones sensacions a les cames.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2008 18:03 #5 per pinetell (Visitant)
Gracies a tots per aquets missatges de motivació, la veritat es que he millorat la meva marca en 11 minuts!!! Molt bones sensacions i ganes de sortir un altre cop a corre, això si, les rotules com sempre per terra!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2008 18:17 #6 per pinetell (Visitant)
Fa gracia pinucset, es la primera vegada que em trobo amb algu que fa referencia a pinetell!!!
Fa temps que em vaig donar d'alta a hotmail i com passar tot allo que possaba ja existia i com que m'agrada anar a caçar bolets vaig optar per pinetell!! i ven bons que son, a mes cada vegada es venen mes cars pq no surten bones collites, aixi que digues-li al pages de la teva classe que amb molt dorgull aixo de pinetell, es com quan ens diuen "Polacos": i amb un parell de collons!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2008 23:28 #7 per Josep58 (Associat/da)
Hola Pinetell,

Moltes felicitats per la teva millora. Baixar 11 minuts en una mitja, tot indica que estas fent bé els entrenaments. Pel que dius, cuida't aquestes ròtules que l'asfalt és molt agressiu.

Salutacions,

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2008 16:54 #8 per pinetell (Visitant)

Ei, gracies JDR, la veritat es que va servir l'esforç dels entrenaments.....
Bé, per les rotules ja fa temps que pateixo,  de fet a la dreta tinc tendinitis, aixi que, poc a poc i bona lletra!!!
Ara m'estic entrenant per la mitja de Alora (Málaga), pero fer fer-la xino xano i el primer cap de setmana de Abril l'intencio es anar a la de Málaga i mirar de fer temps!!!
Això si, el que m'agradaria es poder portar l'equipació de correcats!!! Com puc aconseguir-ne una??????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2008 16:49 #9 per quimcots (Visitant)
Hola Ozúuuuuuuu...........
Com va la teva vida per Archidona..?....Veig que ja has quedat engantxat a les 1/2's...! enhorabona per la teva última marca, ara es quan ho disfrutes més dons cursa que facis , cursa que baixaràs el temps , encara que tu no ets tant "picat" com molts dels que correm mirant més el rellotge que el paisatge.... :winktongue:
Bé, molta sort en les teves curses i a veure si ens escapem un "finde" amb ryanair i et venim a veure...!!
Visca la terra..! :party:

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2008 20:18 #10 per pinetell (Visitant)


Welcome a aquesta web tan ben parida!!!!
Ja he vist que en rocky també es entre nosaltres.... i ara nomes queda aconseguir l'equipacio i portar la senyera per les carreteres!!!
Espero que poguem compartir aviat alguna mitja!!!
Visca espatlla xay!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2008 11:52 #11 per quimcots (Visitant)
Si estaria bé....hauriem de sincronitzar calendari i mirar quina 1/2 queda a mig cam´ide tots i triar-la a l'atzar....això si, amb una miqueta de festa pel sopar ,eh?

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2008 17:26 #12 per pinetell (Visitant)
No crec que sigui gaire dificil i segur que ni ha moltes de curses.......... pero aixo de la farra de sopar........ no se, em sembla que jo passo d'alcohol!!!!
Je je je..... no t'ho creguis.......... :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 15:05 #13 per quimcots (Visitant)
Bé ho podem deixar per la nit de després de la 1/2....per allò de relaxar la musculatura :666:

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 15:23 #14 per Rivendel (Visitant)
benvingut Pinetell!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 17:08 #15 per pinetell (Visitant)

Gracies Rivendel!! Ja ho veus un mes a aquesta web tan running!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2008 17:50 #16 per pinetell (Visitant)
Bones companys!!
M'agradaria corre per les nostres terres, però ja saveu que visc a andalusia... pero no m'impedeix de gaudir de l'asfalt!!
El proper 3 de març anire a corre la mitja de Alora (Malaga)i per el 6 de abril em tocara la de Malaga!!! No saveu pas com m'agradaria poder portar una samarreta dels correcats..... pero fins que no timguem l'equipacio em conformo amb portar una de la mitja de girona!!!
Visca la terra!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2008 21:49 #17 per quimcots (Visitant)
Tranki noano ....tot arribarà...! :he:

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2008 20:46 #18 per (Visitant)
Tu vine cap aqui, que anirem al Cau del Llop a fer unes torrades amb embotit i un vinillo d'akells,...però abans a còrrer una mica, bé ara que m'està entrenant el Master&Commander Quimcots ja podem còrrer a bon ritme, ke no vegis com em fa pujar la pujadeta de la Catedral!!  :ouch:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2008 11:41 #19 per quimcots (Visitant)
Ep franwap...! ja m'han dit que has fet per primer cop una tirada llarga...(1h30). Com més deures facis, menys patiràs a la 1/2.
Has experimentat dolors d'ossos, i muscles de les cames que no sabies eh ????

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2008 17:36 #20 per pinetell (Visitant)
Aquest està mes fort del que pensem i a Montornes agafarà les ganes que ara no te per corre i corre i fer una marató al 09'!!!
Anim frankwap que vas per bon camí i tu quim, felicitats per la teva marca a la marató de Valencia!! Ojo  a la de París que no tornis pas amb...... je je je
Força correcats!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.