Hola Correcats !

Hola Correcats !

17 febrer 2008 21:59 #1 per francesc. (Visitant)
Hola companys ! Sputnik en rus vol dir això "company"... a part de "satèl·lit"...  :o Potser no seré gaire benvingut perquè jo sóc dels que corren un bocinet de cursa i plegan (de moment) i el meu objectiu (ara per ara) és acabar una cursa per davant del cotxe escombra.  :wink2: Serà el temps que fa que no corro, serà l'edat,... Vaig correr una estona de la mitja de Barcelona per acompanyar un amic i vaig veure molts Correcats... i mira, m'he decidit a escriure.  :P Si mireu pel fòrum veureu que el segon post ja el fico a "infermeria"  :ouch: Espero que no sigui res i poder continuar començant a veure-us passar. Salut !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2008 22:06 #2 per Jorfer (Associat/da)
Benvingut Sputnik. A veure si et recuperes aviat i surts de la infermeria l'abans possible. 8)

17 febrer 2008 22:53 #3 per Skhuravy (Visitant)

Benvingut Sputnik! Molta gent a començat com tu, pensant de fer una cursa, i al final no han pogut parar; d'altre banda, això sí, i de cara a evitar lesions, pren-t'ho amb calma (tot té el seu preocès i no intentis grans distancies abans d'agafar fons i força a les cames) i sobre tot fes servir un bon calçat i plantilles si fos necessari; a partir d'aqui ... a gaudir del running!!

17 febrer 2008 23:10 #4 per Zenon (Visitant)
sputnik, bienvenido als grupo, ahora te haces socio, sólo son 15 euros al año y las ventajas son muchas, te ahorrarás ese precio seguro.

Mi comentario quería ser que hagas caso a Skhuravy, lo ha dicho muy claro, mejor no tener prisa y avanzar poco a poco, tú pregunta cualquier duda que tengas que siempres habrá alguien que te de un consejo y nunca creas que las cosas sólo te pasan a ti, cuando comentes algo ya verás como es algo que nos pasa a todos.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

17 febrer 2008 23:13 #5 per XaviPapell (Associat/da)
En esta web hay unos cuantos que no tienen prisa  :whistle:

18 febrer 2008 01:02 #6 per llança (Associat/da)
"Muy a menudo, lentitud y método son claves del éxito" (Catherine Rambert)

19 febrer 2008 11:10 #7 per Chabbie (Visitant)
Hola Sputnik! El mateix et dic, a poc a poc i bona lletra, que els resultats arriben. Jo també fa  poc que sóc a corredors.cat, però ja puc dir que val molt la pena.

20 febrer 2008 21:58 #8 per Tenista (Visitant)
sputnik em sona a cohet...
primer bona lletra per construir el cohet, i despès a volaaaaar! avui estic una mica cridaner!  :o

Benvingut

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

24 febrer 2008 22:55 #9 per francesc. (Visitant)
Sputnik sona a satel·lit, o sigui, vinga a donar voltes ! Gràcies tots per l'acollida, desconeguts companys ! Ja em veureu a la cua d'alguna cursa curta... de moment !

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats