Una salutació desde Terrassa

Una salutació desde Terrassa

19 febrer 2008 14:49 #1 per Tenista (Visitant)
He vist que tothom es presenta i no vull ser l'ovella negra del grup (que no sóc Ronaldinho per als més "futbolerus")

Visc a Terrassa i això de còrrer m'ha picat. I de quina manera!
Doncs bé, ja tinc 2 mitges al sac: la de Terrassa (1:39:16) i la de Gavà (1:32:02).
A Terrassa encara no us vaig veure, però a Gavà ja em vaig fixar i el color Pastanaga inundava el carrer fora L'Estadi La Bòbila. :great: :yipi: :great:
M'he associat avui mateix, i espero que ens veiem sovint...
En teoria, les meves properes curses seran Esparraguera i Bombers, a veure com se'm donem les de 10km... accepto consells per preparar-les, ja que l'experiència és un grau que s'adquireix preguntat als que en saben més, o sigui, vosaltres.
Doncs això, que ànims a tots i moltes forces per aconseguir els nostres objectius.

Per cert, ÀNIMS A TOTS QUI FAREU LA MARATÓ DE BARCELONA. Jo, de moment, la marató la veig a 42km i escaig de distància -massa lluny-  :whistle: :whistle:

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2008 15:04 #2 per xam (Visitant)
Benvingut Tenista,

Jo també sóc de Terrassa, fà 5 mesos que corro i porto dos 10.000's (Jean Bouin i Els Nassos) i dues mitges (Terrassa i Gavà, igual que tu).
Per cert, felicitats per les teves marques, per mi són espectaculars!!!

Bé, a vuere si ens saludem personalment algun dia.

Salut,

19 febrer 2008 15:23 #3 per Jorfer (Associat/da)
Tenista benvingut al foro i a l'associació :great:
Et veig molt actiu i amb moltes ganes de fer coses.
Això és bo. Aviat et fitxarà alguna comissió per que col·laboris amb tots nosaltres.

19 febrer 2008 15:45 #4 per Tenista (Visitant)
XAM, gràcies. En 5 mesos ja portes tot això? :surprised: :surprised: Nano, ets un crack! 8)
Ens veiem quan vulguis. Sort a les pròximes curses.

Tenista benvingut al foro i a l'associació :great:
Et veig molt actiu i amb moltes ganes de fer coses.
Això és bo. Aviat et fitxarà alguna comissió per que col·laboris amb tots nosaltres.

Gràcies per la benvinguda. Encara estic tantejant el terreny (a l'argot tenístic seria "fent un piloteig" per conèixer el fòrum i els corredors.cat), però si us puc ajudar en quelcom... tindreu 2 mans més, mira tú

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

19 febrer 2008 15:50 #5 per massa (Visitant)
tenista i demés egarencs,hi ha una bona colla del foro que ens reunim els dissabtes a les 8 del matí a Mossèn Homs,us deixo la web per a que hi feu un cop d'ull:

http://mossenhoms.netfreehost.com/index.php?mforum=mossenhoms

salut,república i independència ara més que mai

19 febrer 2008 20:36 #6 per Tenista (Visitant)
Massa, un detall saber-ho.
L'horari no m'acompanya molt, perquè al matí done classes de tennis a nens, però si algun dia em llevo amb ganes de "marxa", allà em tindreu com un clau.
Gràcies.
Per cert, crec que ja us coneixia... un amic m'ha parlat molt bé del grup de dissabtes a les 08.00h de Terrassa.
massa :great:

19 febrer 2008 20:56 #7 per Rivendel (Visitant)
Hola tenista!! benvingut
soc de terrassa també i mossenaire empedernida, on dones classes de tenis? no serà la ATHC?

Si no et va bé l'horari de Mossen Homs passa pel fil de l'Es-k-mot vallesà que sempre es monten entrenos a diferente s hores.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

19 febrer 2008 21:55 #8 per Tenista (Visitant)
Hola, Rivendel.No a l'ATHC no.
Dono clases a l'Egara. També al CNT(aquí molt poquet)... la disputa aquesta egara-atlètic no va amb mi.

Gràcies pel consell. Encara estic tantejant el fòrum i no havia visitat aquest apartat. Ho tindré molt present, que necessito rodar més  :yipi: i no tanta cinta (a l'Egara són maquíssimes: inclus porten televisió amb auriculars!!! :whistle:)

19 febrer 2008 22:11 #9 per bru (Visitant)
Ieeeeeeeps,

Hola tenista,

També soc de Terrassa, però ja fa set anys que visc a Lleida, encara que la mitja de Terrassa, ja fa uns quants anyets que no me la perdo  8)

A Lleida, tambè em creat una associació, amb un forum, www.km0.cat .

Vinga,content que cada dia siguem més egarencs amb aquesta bogeria de còrrer  8)

Salut

Joan Bru

19 febrer 2008 22:20 #10 per Rivendel (Visitant)
tenista, pasare per alt que siguis de l'egara  :grrrrrr:..però coi que tingueu cintes de còrrer i nosaltres no  :surprised:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

20 febrer 2008 08:43 #11 per korfbaler (Associat/da)
Tenista,

Jo visc a Vacarisses, peró molts dels meus entrenaments els faig a Terrassa, ja que hi treballo. A més, molts dies passo per la porta de l'Egara, ja que surto de Terrassasports i donant un "volteta" arribo fins l'Argemí i baixo per l'Egara i la zona d'obres del IV Cinturó.
Pel teu temps en Mitja tenim un ritme similar, pel que si podem coincidir algun dia per rodar, ja saps  8) 8). Jo surto prioritariament sobre les 15'00h del migdia.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

20 febrer 2008 13:26 #12 per Tenista (Visitant)
Korfbaler,
un plaer ser veïns. :yes: És bó tindre experts al voltant per rebre consells i experiència quan faci falta.
Jo tinc l'agenda molt atapeïda, però si trobo algún forat intentaré comunicar-me amb tu, o amb els mossenaires per rodar, fer amistat i fer companyia.
Gràcies korfbaler :yes:

20 febrer 2008 20:34 #13 per rubens (Associat/da)
benvingut tenista:party:
ostres quines marques, nen. Ja m´agradaria a mi  :whistle:

Espero que ens vinguis animar el dia 2, eh? I així ens coneixem.

Una abraçada, company!

20 febrer 2008 21:29 #14 per Tenista (Visitant)
NO HO DUBTIS!!! primer al mercat d'antiguetats a comprar una coseta, i desprès aniré adeixar-me la veu :oops:

Rubens, jo si que t'envejo, 8) que ets capaç de fer barbaritats com apuntar-se a una marató... ÂNIMS :yipi:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats