Mufasa

Mufasa

20 febrer 2008 13:30 #1 per mufasa (Visitant)
Hola a tothom!!!

Fa temps que soc un lector assidu a corredors.cat però mai mai havia deixat missatges fins fa poc. Seguint la invitació del Dani(no sé a quin fil) faré una petita presentació.

Em dic Víctor (25 anys) i sóc d'Esparreguera encara que fa poc que visc a Igualada amb la meva parella. Sóc mestre d'educació física i de sempre m'ha agradat la pràctica esportiva, encara que còrrer per còrrer mai m'havia agradat. Ho vaig descobrir al setembre de 2007 quan un amic em va animar per la Mercé, i haig de confessar que estic molt enganxat. A més la meva progressió fa que cada cop estigui amb més ganes.

He fet unes 7 curses fins ara (mercé, san silvestre, san antoni, mitja bcn i gavà...)i el meu repte d'aquest any és la marató de BCN i baixar de 40' als 10000.

Després d'aquest rotllo, dir que aquest fòrum és una font inasgotable de motivació per a mi  :yipi:. Gràcies!

Salut!

10000 Sant Antoni 10 39:45

Mitja Sitges 10 1:29:56

Marató Mediterrani 08 3:40:13''

victorrunner.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2008 13:38 #2 per matiner (Visitant)
Doncs benvingut siguis!
Ja som un esparreguerí més.
8)

Anar-hi anant! cremasoles.blogspot.com

20 febrer 2008 15:27 #3 per curat (Associat/da)
mufasa,

benvingut, però et vul veure a la quedada prèvia i foto el dia de la marató de Barcelona sinó  :whip: :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

20 febrer 2008 16:38 #4 per mufasa (Visitant)
matiner

Moltes gràcies "paisano" 8)

Curat

a veure si t'animes a la sub 3 30 que penso que és la que seguiré. A la mitja us vaig seguir a ti i al sir i em va anar molt bé ;)
Sort a sevilla!!!

20 febrer 2008 21:34 #5 per Tenista (Visitant)
"joer" amb els profes esparreguerins!!! 7 mesos correns i ja fent maratons... i amb el "llistó" molt i molt bó (3:30)...
:surprised: :surprised: :surprised:
Des de Terrassa
> ÀNIMS! :glasses:

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

20 febrer 2008 21:44 #6 per rubens (Associat/da)
mufasa, benvingut!
Ja saps on et fiques?  :whistle:
Ens veiem el dia 2. Esperem veure´t a la foto de familia. Encara que no se si haurà sortit el sol....  :intello:

20 febrer 2008 21:50 #7 per Jorfer (Associat/da)
Benvingut mufasa. Sembla que al foro n'hi ha uns quants que compartim professió i especialitat: hurtaga, ecopac, MMK, mufasa, jorfer....

20 febrer 2008 21:55 #8 per Tenista (Visitant)

Benvingut mufasa. Sembla que al foro n'hi ha uns quants que compartim professió i especialitat: hurtaga, ecopac, MMK, mufasa, jorfer....

Així m'agrada, els mestres donant la talla, donant la cara i ENSENYANT ALS ALUMNES... si algun cop ens portem malament  :whip: :whip:, que no us denunciarem  :winktongue: :winktongue:

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

21 febrer 2008 11:07 #9 per mufasa (Visitant)
Ei, molt bé molt bé!!!! Així m'agrada, companys de feina en plena forma!!! :yipi:

Còrrer a part de moltes coses, m'ajuda a desconnectar dels "petits monstruitos" del cole, jajaja!

20 Des 2008 21:11 #10 per mufasa (Visitant)
Hola companys!!!

Feia dies que no hem prodigava pel foro, però és que porto des d'octubre sense poder còrrer, lesionat. Oficialment porto ja dos mesos parat però ja fa tres que tinc dolors i molèsties. Ja no tinc tants dolors i ja a finals de mes, principis d'any he de començar a trotar. espero que ja troti sense dolor i pugui començar els entrenaments pq estic que hem pujo per les parets!!! Quan llegeixo les vostres cròniques em feu una envejaaa... :666: :666:!!!
De moment li foto canya a la bici i espero aviat cremar les sabatilles amb vosaltres!!!
Ens veiem aviat!!!

20 Des 2008 23:31 #11 per jfport (Visitant)
Ànims Víctor que ja surts del tunel i et queda ben poc per tornar a volar per les curses! 8)
A veure si coincidim en alguna!
Salut!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats