Un nou inicat

Un nou inicat

27 Mar 2008 17:37 #1 per nil's (Visitant)
Hola a tots fa mes o menys un any baix començar a interesarme per aquest esport i la veritat es que i estic enganchat, le meva practica es totalment per lliure a base d'entrenaments a traves de Sport Life, Nike+Ipod etc....; me agardarie saber si per le contrada de Alella (soc de aqui), El Masnou,Teia etc... i ha algu que estigui apuntat tambe a cooredors. cat, per quedar alguna vegada.

Ramon

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2008 17:44 #2 per Júlia (Visitant)

Hola a tots fa mes o menys un any baix començar a interesarme per aquest esport i la veritat es que i estic enganchat, le meva practica es totalment per lliure a base d'entrenaments a traves de Sport Life, Nike+Ipod etc....; me agardarie saber si per le contrada de Alella (soc de aqui), El Masnou,Teia etc... i ha algu que estigui apuntat tambe a cooredors. cat, per quedar alguna vegada.

Ramon

Ei! Vius en territori maduixot!! Passa't per aquest fil: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=2984.0 i no t'espantis, que són bona gent! :mdr:

27 Mar 2008 17:52 #3 per albertus (Visitant)
Nanu!!

Tal i com diu la Júlia, ja t'estàs donant un garbeo pels fils Maduxots!!!
Si vols, és clar, que no som cap secta  ;)
Córrer no sé si correm o correràs molt, però potser t'ho passes prou bé  :mdr:
Apa!

:glasses:

"A life, Jimmy. It’s the shit that happens while you wait for moments that never come." - Lester Freamon

Santaco Road Patatorunners and Mountain Mother Fucker Climbers Super Team

www.koalasteam.com/

27 Mar 2008 17:56 #4 per tianenc (Associat/da)
Jo sóc de Tiana!!! i acostumo a sortir els diumenges per la zona del cami del mig, de baix i de dalt, per les pistes d'atletisme del Serra Marina d'alella

27 Mar 2008 18:41 #5 per Ramon (Visitant)
Jo soc d'Osona i et puc donar fe que no es menjen a ningú (emoticó osonenc juran sobre la Biblia)
com que ets nou i no ho saps, no tinc emoticons, misteris de l'informàtica, ah, demà hi ha 3er temps maduixot.

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

27 Mar 2008 19:37 #6 per Cabrix (Visitant)
T'asseguro que no milloraras ni un segon la teva marca en cap distància, però que petaras de riure, segur !!

Aps, benvingut...

Demà 3r temps. Obligatori txapela o gorra del Circuit de Catalunya...  :he: Bé... i si no, també !!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

27 Mar 2008 22:39 #7 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut

Jo visc a Premià i els caps de setmana quan no "toca" cursa, acostumo a fer una tiradeta pel passeig marítim. Quan cal també alguna sèrie,....

A reveure.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats