Pere Urbón - Presentació

Pere Urbón - Presentació

28 Jun 2008 10:38 #1 per purbon (Visitant)
Bon dia a tothom!
    bé mai se m'ha donat gaire bé això de presentar-me. Porto relativament poc temps amb dedicant-me a córrer, tot i que fins fa uns anys havia fet esport (handbol) federat i regularment. Ara que a la meva vida hi tinc més temps m'he decidit a practicar i espero fer-ho amb intensitat.

Fa aproximadament unes dues setmanes que surto uns tres/quatre dies a la setmana una mitjana de 45', suposo que per un novato com jo esta bé. Que em recomanaríeu, vosaltres que sou un pou de saviesa!, per començar amb força!  :whip:.

Una de les coses que espero fer és anar a fer curses del tipus 10km, com la que és fa el pròxim 19 de Juliol a Santa Margaria de Montbui. Jo ja m'hi he inscrit! és una forma de motivar-me a sortir cada setmana a córrer, consells per preparar-la? Personalment estaré content si faig els 10Km en aproximadament una hora!.

Per últim felicitar-vos a tots per aquesta interessant web! tots hi feu una molt bona feina. Si hi ha algú d'Igualada/Vilanova i vol quedar algun dia ....

Seguiu així, gent com jo ús ho agraeix!

Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2008 11:03 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut purbon,

Si ja practicaves handbol encara que no tigui res a veure amb córrer si que estàs acostumat a l'activitat física, si surts 3/4 dies per setmana està molt bé, per anar millorant i no aborrir-te, aniria bé que introduisis canvis de ritme un del dies sense passar-t i més ara a l'estiu. També si un dels dies a ritme més lent fas 1h enlloc dels 45', però el que si és molt important és que agafis l'hàbit de fer estiraments quan acabis t'estalviarà lesions i mas de cap. Et pot anar molt bé quedar amb més companys per compartir experiències, pasa pel fil de l'Apocapoc on es fan trobades els divendres tarda a Cerdanyola i altres dies com el següent diumenge al Llobregat.

Vinga endevant!

28 Jun 2008 11:25 #3 per llança (Associat/da)
Si vas corrent 45 minuts, no crec que tinguis problemes en acabar una cursa de 10 qm

28 Jun 2008 11:52 #4 per Raimon (Associat/da)
Benvingut a Corfredors.Cat!  8)

Comences molt be. Com diu en Xeix pots anar introduint canvis en els teus dies d'entrenament. I un cop fagis una o dues curses ja estaras del tot enganxat!  :whistle:

28 Jun 2008 21:14 #5 per crica (Visitant)
Benvingut a corredors.cat.
Jo et recomanaria que tinguis un bon calçat. Per a córrer, no serveix qualsevol sabatilla, per molt de marca que sigui. En aquest aspecte penso que cal gastar-se una mica de diners. PEr la resta, pots iniciar-te amb qualsevol pantaló curt i samarreta, però les bambes (i si m'apures els mitjons) han de ser de qualitat.

Salutacions i explica'ns més coses.

29 Jun 2008 20:19 #6 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut Pere,

Si fa no fa vaig començar també fent de 3 o 4 dies per setmana, amb el meu cas primer 40' i després vaig anar fent " tiradetes" més llargues per agafar fons.

Amb el que han comentar els companys anteriors, podràs fer una cursa de 10 km sense problemes, però has de tenir present que l'estiu no es precisament la millor estació per fer competició, a les curses sense voler, si no ho controlés vas mes ràpid perquè t'hi porta la resta de corredors o sigui que cal una mica de seny.

La millor sensació d'una cursa es quan comences més lent i mica en mica vas posant un ritme més ràpid per acabar-la bé amb forces i no arribar derrotat, pot passar que quan arribís tinguis la sensació de poder haver-la fet més ràpid, però aixó no t'ha de preocupar amb el temps et coneixes millor el teu propi cos, a més amb les "barquetes" que fem a les curses es marquen molt bé els temps que cadascú vol o pot fer.

Ara que es estiu sobretot cal hidratar-se molt, peró molt, tant abans com després de les sortides.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

30 Jun 2008 14:05 #7 per purbon (Visitant)
Moltes gràcies a tots! Espero poder gaudir d'aquest esport i de la gran comunitat aqui present! ja ens anirem coneixent!  :yipi:. Per cert, que són les barquetes?

Salut

Pere

PD: Vaig intentar pujar una cursa al calendari però no la vaig saber catalogar. És aquesta [1] a Santa Margarida de Montbui ( Anoia ), si algú hi va ens hi veurem!

[1] www.clubatleticigualada.com/ins/5_CursaMontbui.pdf

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats