- Missatges: 10
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Tú habla por tí :rofl: :rofl: :rofl: y deja en paz a los demás, que bastante tenemosGracies per les benvingudes, espero que ens anem coneixent quan comencem, el Toni Cosco i jo , a fer carreres :surprised:.
Autor del tema
Hola a tothom, soc el David , gràcies o "per culpa", d'un amic, el Toni Cosco ..............
Hola una altra vegada, torno a penjar aquest missatge que vaig publicar per presentar-me per comunicar el canvi de nom. Paso de D.Giner a D@vid, i canvio també la meva imatge personal per la d'un "campió" , en Fry
Aprofito aquest missatge per desitjar molta sort als "berlinesos". :yes: :yes: :yipi: :yipi:
Autor del tema
Ei David que tal com va la recuperació? Vinga ànims, ok?
Hola Tete Xavi, moltes gracies per l'interés, he hagut d'anar de visita al fisio, quina experiència!!! :'( :'( tenia els bessons petats, i amb petites rotures. He fet tres sessions, m'han donat escalfor, laser i corrents i massatges de descàrrega. Demà divendres començaré a correr per pla i per terra i sempre estirant abans i després. Ja se que això d'estirar abans és un tema de debat, però jo ho faré i si em va bé perfecte.
Moltes gracies, i si tot va bé ens veiem la setmana vinent![]()