David Giner, nou adicte

David Giner, nou adicte

31 Jul 2008 19:06 - 25 Set 2008 14:46 #1 per D@vid (Visitant)
Hola a tothom, soc el David , gràcies o "per culpa", d'un amic, el Toni Cosco m'he enganxat a correr i a xafardejar totes les coses que feu (que no són poques). Tinc 38 anys i fa un temps que surto dos o tres dies per setmana a fer uns quilòmetres i alguns exercicis posteriors amb el Toni Cosco i el mestre Rafa Fernàndez (el jutge de la 1a Cursa de les Planes de Sant Joan Despí) a on vaig ajudar amb el crono de l'arribada. Espero, en poc temps, poder-me enganxar a algun grup d'entrenament quan les meves condicions físiques m'ho permetin i continuar avançant en la pràctica d'aquest esport i "d'altres".També m'han explicat que hi ha una part de l'entrenament que és la millor i que es diu sessió tècnica,que si s'ha de fer es fa i punt. :great: 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2008 20:20 #2 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut al foro, David, aunque conozco a Toni y a Rafa, seguro que te vi en la cursa, pero ya nos conoceremos en alguna ocasión, espero que disfrutes tanto aquí como con tus compañeros de entrenos, seguro que si, es la mejor opción que has elegido para la mente y el cuerpo.
un abrazo a los tres.
Manolo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

31 Jul 2008 20:24 #3 per Jorfer (Associat/da)
D. Giner benvingut a aquesta adicció del món del córrer.
Ja et veuràs com enganxa i molt.

31 Jul 2008 20:32 #4 per mufasa (Visitant)
Benvingut company! Em fa gràcia pq jo també em vaig enganxar a còrrer "per culpa de"...jajaja.
Ànims i a disfrutar!

10000 Sant Antoni 10 39:45

Mitja Sitges 10 1:29:56

Marató Mediterrani 08 3:40:13''

victorrunner.blogspot.com/

31 Jul 2008 22:19 #5 per tonicosco (Visitant)
Hola pollo :rofl:, pensaba que nunca te ibas a atrever a presentarte, como bien dice RunnerSantBoi, "has elegido una buena opción parala mente y el cuerpo", sí, pero para el tuyo, no hay derecho a la paliza que me has metido esta tarde por el rio :whip:, hay quien dice que corre para desconectar, pués como yo salga muchos dias contigo y lleves el palo de hoy, me va a servir para para todo lo contrario de desconectar, me van a tener que conectar... al oxigeno, pero de todas formas, gracias por intentarlo, Si algo me tranquiliza, es que te vas de vacaciones y podré entrenar a mi bola  :party: :party:(o con Rafa, que casi que peor). Que tengas buenas vacaciones y renueves energias. Por cierto, en Septiembre tenemos que pasar por todas las sortidas a poc a poc, para así, ser miembros de todo derecho :yipi: (incluyendo las ST). Hasta pronto ;)

31 Jul 2008 23:40 #6 per D@vid (Visitant)
Gracies per les benvingudes, espero que ens anem coneixent quan comencem, el Toni Cosco i jo , a fer carreres  :surprised:.

01 Ago 2008 08:37 #7 per tonicosco (Visitant)

Gracies per les benvingudes, espero que ens anem coneixent quan comencem, el Toni Cosco i jo , a fer carreres  :surprised:.

Tú habla por tí :rofl: :rofl: :rofl: y deja en paz a los demás,  que bastante tenemos :whistle: Adeuuuuuuuuuuu :yipi:

25 Set 2008 15:32 #8 per D@vid (Visitant)

Hola a tothom, soc el David , gràcies o "per culpa", d'un amic, el Toni Cosco ..............

Hola una altra vegada, torno a penjar aquest missatge que vaig publicar per presentar-me per comunicar el canvi de nom. Paso de D.Giner a D@vid, i canvio també la meva imatge personal per la d'un "campió" , en Fry :whistle:

Aprofito aquest missatge per desitjar molta sort als "berlinesos". :yes: :yes: :yipi: :yipi:

25 Set 2008 15:44 #9 per (Visitant)

Ei David que tal com va la recuperació? Vinga ànims, ok?

25 Set 2008 16:12 #10 per D@vid (Visitant)

Ei David que tal com va la recuperació? Vinga ànims, ok?

Hola Tete Xavi, moltes gracies per l'interés, he hagut d'anar de visita al fisio, quina experiència!!!  :'(  :'( tenia els bessons petats, i amb petites rotures. He fet tres sessions,  m'han donat escalfor, laser i corrents i massatges de descàrrega. Demà divendres començaré a correr per pla i per terra i sempre estirant abans i després. Ja se que això d'estirar abans és un tema de debat, però jo ho faré i si em va bé perfecte.

Moltes gracies, i si tot va bé ens veiem la setmana vinent  :great:  :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats