Hola a tothom

Hola a tothom

27 Set 2008 07:56 #1 per (Visitant)
Hola a tots i a totes.
Soc en Xavi, tinc 37 anys i visc a Sant Boi, i és ara quan he començat a córrer. Aquest diumenge passat vaig fer la meva primera cursa (la Mercè) i la vaig aconseguir acabar sense parar!!. Mai abans havia corregut, potser per que era un fumador empedernit o una miqueta gandul). Espero a partir d'ara poder córrer més i més curses i de mica en mica anar baixant el temps.
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 08:04 - 27 Set 2008 08:36 #2 per llança (Associat/da)
Lo important es que ja has deixat de fumar. Que això, el teu cos ho notarà... i la teva butxaca.  ;) Benvingut a aquest foro, ja aniràs coneixent gent. Per cert, per aquí també hi ha un grupet de Sant Boi que corren.

Apa... i no et cansis.  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 08:21 #3 per Serju16 (Visitant)
Hola xavi  benvingut i felicitats per aquest pas que has fet de deixar de fumar  :666:.

Es el primer ara a continuar així  8).
Veuras que aqui tens companys per fer cada vegada mes pasos, i poc a poc a mes ritme.

ja ens veurem  :glasses:

Salutacions Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 08:30 #4 per gemmota (Visitant)
Hola xaviborras!
Som uns quants per aquí que venim del món del tabac. A mi començar a fer esport em va ajudar moltíssim a vèncer l'ansietat. A més a més veuràs com entrenant regularment milloraràs de manera espectacular, i això és una injecció de motivació... :yes:

Benvingut!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 08:57 #5 per gemm@ (Visitant)
Hola Xavi....ja veuràs com el córrer t'ajudarà molt en el tema tabac, a mi fer esport em va ajudar moltíssim per deixar els dos paquets diaris de lucky :frown:
A disfrutar!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 08:58 #6 per (Visitant)

Hola Xaviborras i sigues benvingut!  :party:

Ja veuràs com en poc temps el “vici” que tenies per el tabac el tindràs per les curses. L’oferta és molt amplia, el ambient impressionant i com que poquet a poquet aniràs millorant, tindràs seriosos dubtes per anar escollint les curses a les que vas, que per cert sense voler-ho cada dia seran més.

Una salutació, Tete Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 09:11 #7 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola! xaviborras ,yo también soy de Sant Boi, pues no te he visto por aquí, si quieres entrenar con nosotros en las pistes d´atletisme lo hacemos los lunes-miércoles-viernes de 19 a 21 horas,la cuota es asequible.

www.casboi.com/pagina/cuotas2008_grupos_entreno.htm

Yo una semana al més entreno por las mañanas, sobre las 8:00.

Un cordial saludo y adelante.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 15:48 #8 per (Visitant)
Xaviborras, benvingut, jo com el RunnerSantBoi, tambè visc a Sant Boi. Si alguna matinada has vist a algú correns, aquest era jo. Presentat a la propera cursa, ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 20:02 #9 per Josep58 (Associat/da)
Hola Xavi,

Benvingut, fa cosa de 18 anys que vaig fer el mateix que tú deixar el tabac i no el trobo pas a faltar, sempre penso que va ser una decisió molt encertada, que amb el pas del temps pren força.

A la propera cursa que facis, segur que hi haurà correcats, acostat al punt de trobada sense vergonya que som una gent molt maca.

A reveure.
 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 20:37 #10 per bego (Visitant)
Benvingut

em sembla que som uns quants ex-fumadors.... :sarcastic en fi, benvingut a Correcats. I jo si fos tu, aprofitaria la invitació de Runnersantboi. Em sembla que tenen un grupet maco, maco.

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2008 21:11 #11 per Malfieten (Associat/da)
:yipi:
Hola Xavi !!!
Benvingut... a veure si ens veiem fora de l'asfalt algun dia...

Malfieten
- Calaf -
www.malfieten.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2008 09:51 #12 per (Visitant)

:yipi:
Hola Xavi !!!
Benvingut... a veure si ens veiem fora de l'asfalt algun dia...

fora de 'asfalt no ho se però dintre del locutori del 324 segur!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.