Presentació de Situs

Presentació de Situs

23 Nov 2008 20:35 #1 per situs (Associat/da)
Per fi!!! Hem presento en aquesta societat anomenada corredors.cat, he de dir que alguns de vosaltres ja els conec I a els altres espero coneixe’ls. Per si pot server de ajuda soc el germà del Ivanko.
La meva afició per el mon runner es gracies a dos persones que han influenciat molt amb aquesta meva afició, el brother Ivanko i el mític Danistal conegut i reconegut mundialment per la seva afició, cultura runnil e involucració personal ; Quant fen de Supporter a  la marató de Barcelona del 2006, va començar a creixem aquell  “cuquet” de provar això de córrer. Així que vaig començar afer curses amb temps des de 45min fins als 40,30 que fins fa ben poc no vaig superar, i la meva primera mitja a Montornès 2007 amb poc mes de 1h30. Desprès  d’un any d’una lesió, que  sembla que ben diagnosticada fa poc , hem plantejo al repte de realitzar la marató de Barcelona, aquella que per la qual hem vaig aficionar.

Doncs aquesta a sigut la meva presentació,

Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 20:39 #2 per Jorfer (Associat/da)
Benvingut situs.
Amb aquest parell de bons padrins que tens segurque faràs un bon debut maratonià.

Benvingut a la gran família correcat!!!!  :great: :yes: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 21:05 #3 per llança (Associat/da)
Benvingut situs, ja m'agradaria tenir els teus temps, però no puc correr més ràpid i pel que em pesen els maikels, els ossos, o el cap... i això que esteu pensant no, perquè no pesen gaire.  :he:

Ens veiem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 21:08 #4 per danistal (Associat/da)
Benvingut situs!!

Després del teu recent Sub40 ja estaves trigant en presentar-te, a veure si a partir d'ara et vas deixant veure per aquí ;)

Marató de BCN aquest any? Que callat t'ho tenies, je, je, enhorabona per la decisió 8)



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 21:23 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut¡ Situs
Tus registros son muy parecidos a los mios, a ver si alguna vez coincidimos y nos hacemos de liebre mutuamente,tú tiras , yo aflojo,tú aflojas, yo tiro y así hasta la meta.
Sort Campió

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 21:57 #6 per ivanko (Associat/da)
Benvingut Situs,
Veus que be et reb la gent, ja t'ho deia jo. :great:
Ara toca remenar-te pel foro, que segur ho faras molt be, i decidir-te en com preparar la marató.

Salut i Kms

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2008 22:39 #7 per situs (Associat/da)
Si si realment bona rebuda, quina familia!!
RunnerSantBoi eso esta hecho..

fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2008 08:50 #8 per MònicaRUNselló (Visitant)
Benvingut situs... :yipi:
un altre més que ja forma part de la família correcat... :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.