MÒNICA MASDEU

MÒNICA MASDEU

29 Des 2008 23:04 #1 per (Visitant)
Hola em dic Mònica!!!

Soc la parella del Jose Carnero i soc molt novella amb això de correr. Tot just acabo de començar. Només porto 3 curses fetes(Sagrera, Sant Andreu i Sansi de Lloret, totes elles de 5 km).Espero que si algú té mes experiència que jo em doneu consells de com millorar la marca i aumentar la meva resistència.
Si m'haig de descriure diria que em veuen com una persona molt dolceta però amb caràcter, protectora sobretot amb ma germana bessona Sandra (que també participa a les curses al meu costat) i molt respectuosa amb els altres. Un defecte de fàbrica que tinc és que xerro pels colzes (igual que la Sandra). Encara que ella em guanya de pallissa!!!  :rofl:. Soc molt oberta i tinc moltes ganes de conèixer un munt de gent. Reconec tenir enveja sana quan veig parlar a la gent que fa curses entre ells amb tant bon rotllo i m'agradaria formar part dels correcats.

Bé nois com podreu comprovar la síntesis no és el meu fort !!!  :yes:

Tant de bó ens poguem veure en la propera cursa... Sant Antoni???  :neutral:

MÒNICA MASDEU

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2008 23:16 #2 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡ Mónica,que suerte que tiene José Carnero, aunque aún no os conozco todavia, haber si en alguna cursa coincidimos, ayer con tanta gente en Lloret no nos pudimos hacer la foto de Corredors.cat, bueno bienvenida al millor foro d´atletisme, José  aparte de tener suerte en los sorteos, también por lo que veo la ha tenido contigo.
Que sigais así, saludos a los dos y molt bon any 2009
Bona nit.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

29 Des 2008 23:17 #3 per kasumei (Associat/da)
BENVINGUDA!!!
que guai una noia mes!!!! :party:  :party:
a mes tenim en comu lo de xerrar!yuhu!

29 Des 2008 23:21 #4 per Raimon (Associat/da)
    Molt benvinguda Mònica. Aquí trobaras molta gent, molt sana, molt engrescada, amb moltes ganes de sortir a córrer, i amb la qual ñpodras compartir moltes i molt bones experiencies.

29 Des 2008 23:36 #5 per cat (Visitant)
Benvinguda o potser benretrobada!
sortida de la cursa de St Andreu 5 minuts abans de comencar a córrer,sino ets tu tens una doble o triple :happy:

29 Des 2008 23:52 #6 per (Visitant)

Benvinguda o potser benretrobada!
sortida de la cursa de St Andreu 5 minuts abans de comencar a córrer,sino ets tu tens una doble o triple :happy:

Si, era jo, i no era el meu doble, era la meva germana. Quina alegria que m' hagis reconegut!!! :yipi: :yipi:
A veure si ens veiem a Sant Antoni o a altres curses... ;)

30 Des 2008 00:51 #7 per (Visitant)

Molt benvinguda Mònica. Aquí trobaras molta gent, molt sana, molt engrescada, amb moltes ganes de sortir a córrer, i amb la qual ñpodras compartir moltes i molt bones experiencies.

Moltes gràcies Raimon espero que puguem coincidir en alguna cursa. Em fa molta il.lusió haver-me iniciat en tot això i tinc el suport de la meva parella (Jose Carnero) que ja fa més temps que jo que correr i no sé si haureu coincidit.

Bé, moltes gràcies per rebrem amb tanta calidesa !!!

Jo aniré a la de Sant Antoni. 25/01/2009. Tot un repte  :wink2: Ara només intento millorar dia a dia però sense presses.

Una abraçada i fins la propera  8)

Mònica

30 Des 2008 01:05 #8 per (Visitant)

BENVINGUDA!!!
que guai una noia mes!!!! :party:  :party:
a mes tenim en comu lo de xerrar!yuhu!

Gràcies per contestar-me, em sento més arropada. La veritat és que estic sorpresa de la gent tan maca que hi ha.  ;)

La meva propera cursa serà la de Sant Antoni 25/01/09. Espero que coincidim en alguna cursa. Em fa molta il.lusió haver-me posat a correr perquè realment estic trobant gent molt enrollada i sana i perquè em sento molt bé després d'una cursa.  :great:

Una abraçada i fins la propera !!!  :biggrin:

MÒNICA

30 Des 2008 01:37 #9 per (Visitant)

Hola ¡ Mónica,que suerte que tiene José Carnero, aunque aún no os conozco todavia, haber si en alguna cursa coincidimos, ayer con tanta gente en Lloret no nos pudimos hacer la foto de Corredors.cat, bueno bienvenida al millor foro d´atletisme, José  aparte de tener suerte en los sorteos, también por lo que veo la ha tenido contigo.
Que sigais así, saludos a los dos y molt bon any 2009
Bona nit.

Tú ets el del autocar no???  :happy: Vaig veure el missatge que li vas escriure en el Jose i saps una cosa????. No li va tocar res, ni cotxe, ni cap mena de sorteig,  :surprised: tot i que el temps ens va respectar durant la cursa (Sansi de Lloret). Bé no puc dir que el Jose no tingui sort, perquè la té. Normalment les coses sempre li surten de cara i sinó s'ho fa venir bé. És un optimista convençut. És el meu noi!!!  :love:

El meu proper repte és preparar-me per la cursa de Sant Antoni 25/01/09. Ara per ara només intento anar aprenent i acumular experiència. Segur que el Jose m'ajudarà en els propers entrenos per anar millorant.

Gràcies per una rebuda tan acollidora.Tan de bó algun dia puguem coincidir !!!  :yipi:

Una abraçada i fins la propera !!!  ;)

MÒNICA

30 Des 2008 01:47 #10 per XaviPapell (Associat/da)

Hola em dic Mònica!!!
Espero que si algú té mes experiència que jo em doneu consells de com millorar la marca i aumentar la meva resistència.

Córrer, córrer i no parar de córrer  8) 8) 8)

30 Des 2008 08:26 #11 per gorka (Associat/da)
I jo encara afegiria, no xerrar pels colzes mentre corres (deixa-ho per abans o després).

Benvinguda, ex-okupa!  8)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

30 Des 2008 17:30 #12 per XaviPapell (Associat/da)
Jordi això no ho diràs per mi ?? 

30 Des 2008 20:39 #13 per gorka (Associat/da)

Jordi això no ho diràs per mi ?? 

Noooooooo!!!!! Ho dic per la Mònica Masdéu (i alguns altres)  ;)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

03 Gen 2009 11:47 #14 per ivanko (Associat/da)
Mònica: Calen noies com tu, que encara esteu en minoria. Entre la teva parella , les teves tres curses i la rebuda que has tingut, crec que no hi ha marxa enrera. Benvinguda

03 Gen 2009 13:07 #15 per Upe (Visitant)
Benvinguda Mònica; tens sort amb el Jose i ell et podrà aclarir molts dubtes sobre la passió del córrer, encara que ell porta un ritme fort. Que tinguis molta sort en aquest món del running! :smile:

03 Gen 2009 13:24 #16 per Sancho (Associat/da)
Benvinguda Mònica

03 Gen 2009 14:20 #17 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Mònica. Ens veurem a Sant Antoni.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

03 Gen 2009 14:23 #18 per Enric59 (Visitant)

Benvinguda Mònica

Carles, la propera vegada que ens veiem, tens una cervesa pagada per la cita del José Agustín.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

03 Gen 2009 14:35 #19 per FranLH (Visitant)
Bienvenida Mònica, seguro que te integras la mar de bien, teniendo como pareja a Jose, nos vemos en la proxima cursa. ciao!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats