- Missatges: 202
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Uf, quina setmaneta. Si tot va bé, em sortiran aquesta setmana 95 kms!!!. Avui per exemple he fet 20' de carrera continua, 12 x 1.000 amb recuperació d´1 minut, en un temps per cada sèrie entre 4.10-4.15. Després 10 minuts de carrera continua. És a dir, gairebé 18 kms a les pistes de Pau NEgre. Aquesta setmana el dia que menys he corregut són 15 kms. Uf, a veure si arribo als 95 que seria el meu record absolut
Uf, quina setmaneta. Si tot va bé, em sortiran aquesta setmana 95 kms!!!. Avui per exemple he fet 20' de carrera continua, 12 x 1.000 amb recuperació d´1 minut, en un temps per cada sèrie entre 4.10-4.15. Després 10 minuts de carrera continua. És a dir, gairebé 18 kms a les pistes de Pau NEgre. Aquesta setmana el dia que menys he corregut són 15 kms. Uf, a veure si arribo als 95 que seria el meu record absolut
ets un crack a nivell personal i tambe atleticament parlant... felicitats, ara toca pensar amb la maratoBé, una altra mitja marató al sac, i quines sensacions que vaig tenir...
En primer lloc el dissabte vaig estar a la tarda amb en Fabian Roncero, que ens va donar consells, i el diumenge va estar amb nosaltres també. Primer fent uns kilòmetres en la tirada prèvia i després fent alguns kilòmetres de la Mitja. És molt bon tio, i correr al seu costat és una d´aquelles coses que normalment no es poden explicar. Al final poso una foto que m´encanta, que va fer en Joan3, i que demostra el meu estat.
Quan estem fent la tirada prèvia, avancem al Wanjiru (campió olímpic de Marató). M´aturo un moment i el saludo i li dono la ma (quin goig per mi). Després riem molt quan diem que es va quedant i que no pot aguantar el nostre ritme...
Al final, fent la prèvia, havia de fer 40 minuts, uns 8 kms, i al final em van sortir 11 kms en 53'(a ritme de 4.53')
Arribo després a la sortida, i em trobo a alguns que entrenem amb en Fabian, i donem voltes i més voltes fins que ha sortit tothom. Al final sortim amb més d´un minut de retard a la resta de corredors. La gent ens saluda, ens fa fotos, i ens diuen que arribem tard :rofl:
Començo a correr amb aquestes màquines, a avançar a un munt de gent, i sobretot a riure. M´ho passo molt bé, vaig aguantant molt bé el ritme que posen i que està sobre els 4.45. Fabian em diu en el 3 que afluixi, que no els segueixi, i així ho faig. Vaig a un ritme moooolt controlat. Em dedico a saludar a Correcats, a anirmar a la gent, a riure. Em prenc al km 5 el primer gel i després em trobo a la Upei la veig bé, la saludo i segueixo. Pujo a la Garriga i em sembla que sigui en baixada, mai havia pujat tant bé....
En el km 10 em prenc el segon gel. Anem pel polígon i veig que la gent retalla increïblement. En canvi veig a alguns correcats que segueixen el camí correcte. Haig de reconèixer que alguna vegada jo havia retallat però ja mai ho faig. El ser correcat és un orgull i s´ha de complir el primer manament: NO RETALLARAS!!!!".
Segueixo corrent i em trobo perfecte, miro el rellotge i no m´ho puc creure, ja que estic millorant molt i molt el promig, tot i que m´estic frenant, que no apreto, que vaig a ritme tranquil i controlat. Arribem als últims kms i veig a Siouxper davant meu, però que va patint molt. Jo no el conec personalment, però crec que pateix i el vaig mirant...
En els 2 últims kms em trec la música i em dedico a riure amb la gent, a picar de mans als nens, a aplaudir al públic, a gaudir com feia molt de temps que no feia en una cursa. Les cames van soles.
Al final enganxo a Sioux i li dic que es posi radera, que jo tiro d´ell. Ho fa i li ajudo. El vaig animant...
Al final entro a la meta amb una sensació increïble, he fet 1.39.10, a rime de 4.39, quan ho havia d´haver fet a 4.50. I això que m´he frenat moooooolt :mdr: He fet en total 32 kms i em trobo molt bé de cames, he millorat les meves previsions, i en total m´ha sortit una mitjana entre la Mitja i la prèvia de 4.44 en 32 kms (quan el meu ritme previst a la Marató és de 4.50). Això vol dir que tot i que m´he proposat fer-la en 3.24.59, estic molt a prop de baixar de 3.20. Se que podria haver corregut 10 kms més tranquilament, les cames responien. I això que ha estat la primera vegada que la faig sense parar-me.
Crec que els entrenaments fets fins ara, els gairebé 900 kms fets en 12 setmanes, amb setmanes de 100 kms i la majoria de 85-90 kms, serveixen per alguna cosa. Avui tinc menys pors que el dissabte. Potser ho aconseguiré, potser assoliré marca per anar a Nova York per edat, potser el dia 1 de març, quan compleixi 42 anys i 195 dies serà el meu dia, potser aquell dia seré tant feliç que no m´ho creuré. No sé, ja queda menys d´un mes. Aviat ho sabré...
El que ha estat una experiència increible és haver adavantat a 4.000 persones. Això no es pot dir tots els dies :yipi: