Pere Riera (PereBoss)

Pere Riera (PereBoss)

20 Gen 2009 18:27 #1 per PereBoss (Associat/da)
Hola a tots. Després d’una mica més de dos mesos passejant per aquest fòrum, ja va sent hora que faci una mica de presentació.
Sóc en Pere, 47 anys i fill de la Cursa del Corte Ingles. I dic això perquè soc dels que va participar, caminant en gran part del recorregut, en la primera edició de l’any 79. Aquell dia em vaig prometre que fins que no la pogués fer sencera corrent no la tornaria a fer. I això va ser al 85. Des de llavors arranca aquesta afició que es va “posar de llarg” amb la primera Mitja Marató al 87.
Després vindrien unes quantes Mitges més (bastantes) i, sobretot 6 Maratons a Barcelona entre el 1988 i el 1994. A finals d’aquell any vaig pitjar l’stand-by: els fills, el canvi de lloc de feina amb horaris més complicats, etc. Resultat: 13 anys amb el cuquet del córrer i mantenint-lo a base de fer la cursa de pares del cole dels crios, el quart de Mitja de Granollers, passejant per la Cursa del Corte Ingles (inclús algun any amb el cotxet dels nens) i animant molt als maratonians quan passen just davant de casa aquests darrers anys i s’em posa la “gallina de piel”. Tot això complementat amb esporàdiques visites al gym i sortidetes en bici a l’estiu per mantenir la forma.
Però arribat el 2008 tornem a pitjar el play i, a partir de Granollers (el quart altre cop), em plantejo tornar a entrenar regularment i competir en alguna cursa de 10 km: Bombers, Nou Barris, Mercè, Mediterrani, Jean Bouin i Nassos es van succeint amb millora de marca progressiva (no són les d’aquells anys però ja estan be). I entremig agafo el meu mp3 amb música del Boss i torno als entrenaments dels diumenges a la carretera de les Aigües, on retrobo molta suor vessada aquells anys i on un dia torno a travessar la carretera de Vallvidrera (ara per una magnifica passarel•la) per fer la tirada de 16 km. I és aquell mateix dia que em convenço que puc tornar a córrer una mitja marató. I m’ho confirmo fent 20 km el dia de la tirada correcat pel litoral de primers de gener,
I en aquest punt estem: amb els nervis i la rauxa del debutant, i amb el seny i l’experiència del veterà. Començant a coneixer correcats a través del fòrum i en alguna cursa, molt content de tornar a córrer, de tornar a estar nerviós a la sortida d’una cursa, i de potser tornar a plorar d’emoció en alguna arribada com quan vaig acabar la meva primera marató. I esperant que el proper dia 8 de febrer, la Mitja de Barcelona sigui el meu retorn “oficial” a aquest mon que mai he deixat del tot.
Ostres. Quin rotllo us he fotut, no ?
:oops: :oops:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2009 21:36 #2 per (Visitant)

Pere re-benvingut a la passió per córrer!

20 Gen 2009 21:43 #3 per Serju16 (Visitant)
benvingut de nou al mon del runnig i a corredors.
veig que no soc l'unic que corre amb el boss  :whistle:.

a veure si ens coneixem en alguna cursa.

salutacions

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

20 Gen 2009 23:45 #4 per Josep58 (Associat/da)
Pere bentrobat al running.

Bon historial el teu, això que ens has explicats son molts kms de curses i d'entrenaments, tot un experimentat en la matèria :yes:.

A la mitja de Barcelona ens veiem.

Salutacions

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

23 Gen 2009 19:44 #5 per PereBoss (Associat/da)
Gracies TeteXavi, Serju16 i JDR.

Per cert Sergi, veig que ets de Sant Feliu de Guíxols. Jo sòc mig palamosí, i algun cop he estat entrenant per la via verda desde Castell d'Aro a Sant Feliu. I encara que no estaba inaugurada (ara sí) pel pont de la Purísima vaig còrrer per la nova que han fet entre Palamós i Palafrugell.
A veure si coincidim també per les terres del Baix Empordà.
:yes: :yes:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

26 Gen 2009 15:28 #6 per PereBoss (Associat/da)
Cursa de Sant Antoni 09.
Primera cursa de l'any i millor marca des del meu retorn al còrrer. Al final 47'57'', millorant quasi un minut la marca que vaig a la Jean Bouin 08.  :yipi: :yipi:

Des de Bombers 08 que va ser la meva primera cursa de 10 km en la nova etapa, els resultats i la progressió han estat prou satisfactoris:
Bombers 08      54'29"
Nou Barris 08    51'41"
Mercè 08        56'26"
Mediterrani 08  52'09"
Jean Bouin 08    48'54"
Nassos 08        49'05"
Sant Antoni 09  47'57"

Ara l'objectiu és el retorn a les mitges el proper 8 de febrer a Barcelona. El de menys, el temps.  :yes:

26 Gen 2009 23:21 #7 per Josep58 (Associat/da)
Hola PereBoss,

Celebro que ahir a Sant Antoni la cosa t'anés força bé, ja veig que la teva progressió és molt bona. :great: :great: :great:

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

27 Gen 2009 00:23 #8 per PereBoss (Associat/da)
Moltes gracies Josep, i encantat d'haber-te saludat ahir personalment.
Ens veiem a la propera.  :smile:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats