Tremendu

Tremendu

19 febrer 2009 21:03 #1 per Tremendu (Associat/da)
Hola correcats!

Soc en Tremendu  :oops:
Fa 10 anys vaig començar a córrer, fins aleshores no havia fet res, vull dir res d'esport.  Primer petits " footings" després curses de 10 Km, després mitges maratons i finalment la meva primera marató! va ser l'any 2004 la vaig fer en 4h. i 20 min. acompanyat d'en Nemo i la Mònica, que me'ls va presentar en Gorka amic d'infància.

Després d'aquella marató, per raons professionals, vaig deixar de fer curses, però des de l'any passat ja he tornat al "mundillo" dels corredors, he fet les curses de Bombers, Mercè i terç de marató d'Empúries. I ara el meu objectiu és fer la meva segona marató, ja m'he apuntat a la de Barcelona i de moment la cosa va anant bé, estic una mica "acollonido"  :oh: :oh: :oh: però amb ganes de fer-la. Fa unes setmanes que m'he associat a corredors.cat. Espero que ens veiem a les curses
Salut i petons
Tremendu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2009 21:18 #2 per cristina (Associat/da)
Bienvenido al foro Tremendu
Tener nervios para el maraton es normal pero la ilusión que te hace cuando pisas la meta uff....
Ya nos veremos en alguna cursa o entreno.
Que vaya muy bien el maraton
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

19 febrer 2009 21:58 #3 per sioux (Associat/da)
Benvingut Tremendu, jo no soc tant tremendu, pero soc Indi  8)

20 febrer 2009 07:44 #4 per gorka (Associat/da)
Hola tremendu!

Quina alegria veure' t per aquí.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

20 febrer 2009 08:27 #5 per (Visitant)

Benvingut Tremendu a la família Correcat!

20 febrer 2009 14:59 #6 per Xeix (Associat/da)

Però ho deuria ser, va fer auto-pràctiques d'arrencar cabelleres i ho va aconseguir  :clown:

Benvingut Tremendu, com pots veure sense dir-ho ho sóm  :bad:

20 febrer 2009 17:28 #7 per Tremendu (Associat/da)
Moltes gracies  :oops: :oops:

Cristina, sioux, gorka, tete xavi, i xeix
per la vostra benvinguda i els vostres ànims

petons  :love:
tremendu

26 febrer 2009 18:16 #8 per Tremendu (Associat/da)

Si es que en el fons tots som uns "tremendus" dins d'un món molt, molt i molt "tremendu".  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:

Però ho deuria ser, va fer auto-pràctiques d'arrencar cabelleres i ho va aconseguir  :clown:

Benvingut Tremendu, com pots veure sense dir-ho ho sóm  :bad:

28 febrer 2009 12:19 #9 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Tremendu. Molta sort demà a la marató.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 febrer 2009 16:57 #10 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Tremendu.
Crida “Tremendu” al Km. 38 i encara cridarem mes. Si podem,es clar.
Vinga, fins dema i a dormir aviat.
A10

03 Mar 2009 18:14 #11 per Tremendu (Associat/da)
Moltes gràcies Enric59 i perdó per la meva resposta sigui tant tard
però amb molta satisfacció t'haig de dir que ja torno a ser maratonià !!!!!!!!!
, estic molt content  :party: :party: :party: :party: :party:

Moltes gràcies  :love: :love: :love: :love: :love:

Benvingut, Tremendu. Molta sort demà a la marató.

03 Mar 2009 18:17 #12 per Tremendu (Associat/da)
Moltes gràcies  :love: :love: :love: :love:
no vaig poder llegir la teva resposta, pero durant tota la cursa vaig anar amb en Crica i vaig poder veure lo meravellosos que sou els correcats.
Ja soc per segona vegada un  maraton man  :party: :party: :party: :party:

Benvingut Tremendu.
Crida “Tremendu” al Km. 38 i encara cridarem mes. Si podem,es clar.
Vinga, fins dema i a dormir aviat.
A10

08 Mar 2009 23:58 #13 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Tremendu, i felicitats pel teu retorn i per la teva "tremenda" alegria :yes: :yipi: :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

10 Mar 2009 19:48 #14 per Tremendu (Associat/da)

Benvingut, Tremendu, i felicitats pel teu retorn i per la teva "tremenda" alegria :yes: :yipi: :party:

Moltes gràcies Eulalia, encara segueixo "tremendament" content. :party: :party: :party: :party:

10 Mar 2009 23:52 #15 per Eulàlia (Associat/da)

Pel·lícula mítica, impressionant actuació de Dustin Hofman, impressionant visió d'un Nova York diferent a l'actual, una ciutat més canalla. Aquest any vaig fer la Marató de Nova York i vaig assistir al Hallowen i a les eleccions, de propina. Com que el viatge va ser intens i curt, per prolongar l'experiència i pair-la vaig revisar aquesta pel·lícula  :yes: Tremendo, ho juro  :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

12 Mar 2009 19:09 #16 per Tremendu (Associat/da)
Hola Eulàlia :great:
ja fa molts anys que la vaig veure i no recordo l'argument, però la buscaré i me la miraré amb moltes ganes.
Encara no he estat a Nova York, però ja hi aniré, mentrestant escoltaré la Rapsody in blue de George Gershwin, diuen que és una descripció musical d'aquesta gran ciutat.  :whistle:
Aqui tens l'inici del film Manhattan de Woody allen en el que sona aquesta peça musical

un inici de film "tremendament" bonic :love:

Pel·lícula mítica, impressionant actuació de Dustin Hofman, impressionant visió d'un Nova York diferent a l'actual, una ciutat més canalla. Aquest any vaig fer la Marató de Nova York i vaig assistir al Hallowen i a les eleccions, de propina. Com que el viatge va ser intens i curt, per prolongar l'experiència i pair-la vaig revisar aquesta pel·lícula  :yes: Tremendo, ho juro  :party:

12 Mar 2009 21:56 - 13 Mar 2009 13:40 #17 per Eulàlia (Associat/da)
Tremenda la fotografia en aquesta pel·lícula. És una visió diferent i molt personal. Es nota que woody Allen s'estima de debò la seva ciutat  :yes: Gràcies pel moment bambi  :love:

Hola Eulàlia :great:
ja fa molts anys que la vaig veure i no recordo l'argument, però la buscaré i me la miraré amb moltes ganes.
Encara no he estat a Nova York, però ja hi aniré, mentrestant escoltaré la Rapsody in blue de George Gershwin, diuen que és una descripció musical d'aquesta gran ciutat.  :whistle:
Aqui tens l'inici del film Manhattan de Woody allen en el que sona aquesta peça musical

un inici de film "tremendament" bonic :love:

13 Mar 2009 07:27 #18 per crica (Visitant)

Aquesta pinícula (es diu així, oi?) la vaig veure amb 13 anyets i em va impactar tremendament dos fets: que el prota fos maratonià, ja que jo ni sabia què era una marató i l'escena final amb el dentista nazi arreglant la boca del Dustin Hofmann. Des d'aleshores demano saber a quin partit vota cada dentista que em tracta, no fos cas que hagués estudiat a la mateixa facultat que el de la peli.
Salutacions.

13 Mar 2009 13:43 #19 per Eulàlia (Associat/da)

Aquesta pinícula (es diu així, oi?) la vaig veure amb 13 anyets i em va impactar tremendament dos fets: que el prota fos maratonià, ja que jo ni sabia què era una marató i l'escena final amb el dentista nazi arreglant la boca del Dustin Hofmann. Des d'aleshores demano saber a quin partit vota cada dentista que em tracta, no fos cas que hagués estudiat a la mateixa facultat que el de la peli.
Salutacions.

Quina fama els dentistes, oi? Tan amables que són  :jap: mentre et remenen la boca. La pel·lícula Marathon Man no ajuda a rescatar-los de la idea que són una mica (només una mica  :666:) sàdics  :mdr:

13 Mar 2009 20:08 #20 per Sancho (Associat/da)

Caram,
Salutacions.

Caram, ja deia jo que notava quelcom estrany a la meva “dentista” :666: :'(
Per això he estat gairebé 3 mesos sense poder entrenar seguit.  :grrrrrr:
O sigui, que millor no parlo de dentistes.  :ouch:
Salut

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats