Tremendu

Tremendu

20 Mar 2009 19:28 #21 per Tremendu (Associat/da)

Gràcies Crica, Kalimero i Eulàlia pels vostres comentaris. :love: :love: :love:
La setmana vinent podré veure la "pinicula", la tinc encarregada a la bibliteca del meu barri i després aniré al dentista,  :whistle:el meu és molt simpatic i fins ara no m'ha fet mal, toco fusta!  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2009 20:07 #22 per Eulàlia (Associat/da)

Gràcies Crica, Kalimero i Eulàlia pels vostres comentaris. :love: :love: :love:
La setmana vinent podré veure la "pinicula", la tinc encarregada a la bibliteca del meu barri i després aniré al dentista,  :whistle:el meu és molt simpatic i fins ara no m'ha fet mal, toco fusta!  ;)

Doncs el meu és simpàtic, guapo i no fa mal  :mdr: però és dentista  :whip:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

17 Abr 2009 17:20 - 17 Abr 2009 17:23 #23 per Tremendu (Associat/da)
Hola nois7noies unes quantes coses
1. la pel.licula marathon man no la podré tenir fins la setmana vinent. :erf: encara no està disponible no sé si és l'efecte de la marató bcn 
2. vaig fer la cursa de bombers vaig arribar tard per la foto. vaig fer molt bon temps 46:35 !!!!!!! 9 minuts menys que el 2008.  :great:
3. ja he fet comanda de 2 samarretes, (tirants i amb mànigues) 1 pantaló, tinc moltes ganes d'estrenar l'equipació correcat
4. des de la cursa que tinc molèsties a la part superior de la cama esquerra,  :'(estic fent repòs i dilluns m'han de fer proves i després el metge dirà, segurament només serà sobrecarrega).
5.si tot va bé faré la cursa  Mulla't i corre x l'Esclerosi Multiple.
6. encara no he anat al dentista per fer la revisió/neteja anual que havia de fer l'any passat, per sort no em fa mal cap queixal i no tinc caries  :intello: es a dir no sentiré el esgarrifant soroll del trepant/taladro dental. :he:   

Petons a tot@s

17 Abr 2009 17:22 #24 per crica (Visitant)
2.Enhorabona.
3.Encara més enhorabona.
4.Cuida't.
5.Jo acabo de descobrir que les dents se m'han ennegrit bastant. Acostumo a beure mig litre de tè cada dia, i resulta que taca molt les dents!! Jo hauré de sentir el soroll del trepant, o  com a mínim de la pulidora...

17 Abr 2009 18:00 #25 per Tremendu (Associat/da)

2.Enhorabona.
3.Encara més enhorabona.
4.Cuida't.
5.Jo acabo de descobrir que les dents se m'han ennegrit bastant. Acostumo a beure mig litre de tè cada dia, i resulta que taca molt les dents!! Jo hauré de sentir el soroll del trepant, o  com a mínim de la pulidora...

Moltes gràcies Crica, ;)
>Per les dents si vols pots provar amb paper de "lija" o vidre, o pintura "baldosin"  :rofl: :rofl:

19 Abr 2009 20:16 #26 per Eulàlia (Associat/da)

Hola nois7noies unes quantes coses
1. la pel.licula marathon man no la podré tenir fins la setmana vinent. :erf: encara no està disponible no sé si és l'efecte de la marató bcn 
2. vaig fer la cursa de bombers vaig arribar tard per la foto. vaig fer molt bon temps 46:35 !!!!!!! 9 minuts menys que el 2008.  :great:
3. ja he fet comanda de 2 samarretes, (tirants i amb mànigues) 1 pantaló, tinc moltes ganes d'estrenar l'equipació correcat
4. des de la cursa que tinc molèsties a la part superior de la cama esquerra,  :'(estic fent repòs i dilluns m'han de fer proves i després el metge dirà, segurament només serà sobrecarrega).
5.si tot va bé faré la cursa  Mulla't i corre x l'Esclerosi Multiple.
6. encara no he anat al dentista per fer la revisió/neteja anual que havia de fer l'any passat, per sort no em fa mal cap queixal i no tinc caries  :intello: es a dir no sentiré el esgarrifant soroll del trepant/taladro dental. :he:   

Petons a tot@s

Benvolgut Tremendo,
1. Per anar fent boca (ara que sembla que la tens sana  :whistle:) http://www.youtube.com/watch?v=OK26KtN99R4 .
2. Felicitats, més que una millora sembla un acte heroic  :yipi:
3. Jo també he fet una comanda. He descobert que si la gent et reconeix et sents més acompanyat a les curses. :love:
4. Que et milloris!
5. Vigila! No derrapis, el circuit de Montmeló és molt ràpid (això darrer no és conya!) :he:
6. Quina sort! Jo també em mantinc allunyada del trepant  :beurk: i del dentista  :'( (perquè serà que les coses bones sempre tenen una contrapartida  :glasses:)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

24 Abr 2009 23:44 #27 per Tremendu (Associat/da)
Eulàlia

Gràcies i perdó per tardar en respondre

Ja estic bé, :party: :party: :party: sembla que ha estat una sobrecarrega muscular, el metge m'ha dit que millor no forçar, tenia "mono" i avui he anat a córrer pel parc de ciutadella, he fet 9 km. a ritme tranquil de 5:12 el km. 
Resumint a punt i torne-m'hi, començant aquest diumenge a Montmeló.

Gràcies pel tràiler,  està molt bé.

02 Jun 2009 20:31 #28 per Tremendu (Associat/da)
Estic molt content
Anant a les curses, poc a poc, vaig coneixent a més correcats. He fet la cursa de nou barris i he fet bon temps 46:14  :party: :party
I a la propera ja ho faré amb equipació!!!!!!!!! :glasses:

03 Jun 2009 10:23 #29 per gorka (Associat/da)
tremendu

46.14  a Nou Barris no està malament! Entre la calor i el circuit jo li posaria un "handicap" de 1' llarg. Vaja, que com qui diu estem en un sub45!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

04 Jun 2009 23:52 #30 per Eulàlia (Associat/da)
Felicitats, Tremendo, quins temps més bo!!! I a Nou Barris  :yipi:

05 Jun 2009 15:01 #31 per crica (Visitant)
Enhorabona, pel proper març, les 4 hores cauran com una fulla seca.
Salutacions.
PD: No oblido la cita a l'Esquinica. Ara vaig atrafegat. Et truco.

06 Jun 2009 12:20 #32 per Tremendu (Associat/da)

tremendu

46.14  a Nou Barris no està malament! Entre la calor i el circuit jo li posaria un "handicap" de 1' llarg. Vaja, que com qui diu estem en un sub45!

Si segurament serà així, un sub 45 ha de caure!  :great:
Ens veiem

06 Jun 2009 12:24 #33 per Tremendu (Associat/da)

Felicitats, Tremendo, quins temps més bo!!! I a Nou Barris  :yipi:

Gracies Eulàlia, vaig millorant les marques estic molt content.  :party: :party
Soc "tremendu" per antonomàsia.  :glasses:

06 Jun 2009 12:30 #34 per Tremendu (Associat/da)

Enhorabona, pel proper març, les 4 hores cauran com una fulla seca.
Salutacions.
PD: No oblido la cita a l'Esquinica. Ara vaig atrafegat. Et truco.

Potser si, ja es veurà, espero el proper març tornar-ho a compartir.
PD. Quan vulguis, ja ho diu el refrany castellà "nunca es tarde si la patata brava es buena"·
Salutacions 

07 Jun 2009 15:58 #35 per Kjb (Visitant)
tremendu deixa de mirar si ets el darrer dels correcats en una cursa, ara amb l'equipació veuràs que et surtiran crits d'ànims d'on menys t'esperes, i fotografies per donar i vendre!

Ens veiem en properes curses, ara ja ens coneixem, gràcies a les equipacions :wink2:

10 Jun 2009 16:41 #36 per Tremendu (Associat/da)

tremendu deixa de mirar si ets el darrer dels correcats en una cursa, ara amb l'equipació veuràs que et surtiran crits d'ànims d'on menys t'esperes, i fotografies per donar i vendre!

Ens veiem en properes curses, ara ja ens coneixem, gràcies a les equipacions :wink2:

Kjb, no em preocupa gaire ser l'ultim del grup, jo corro per passar-m'ho bé i si a més ho faig amb samarreta "oficial"  :glasses:i puc parlar agradablement amb tots els correcats, és una meravella, que més puc demanar !. Un plaer de conèixer-te, moltes gràcies per entregar les equipacions. :love: :love:
Ens veiem en properes curses

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats