- Missatges: 20
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Gràcies Crica, Kalimero i Eulàlia pels vostres comentaris. :love: :love: :love:
La setmana vinent podré veure la "pinicula", la tinc encarregada a la bibliteca del meu barri i després aniré al dentista, :whistle:el meu és molt simpatic i fins ara no m'ha fet mal, toco fusta!
Autor del tema
Autor del tema
2.Enhorabona.
3.Encara més enhorabona.
4.Cuida't.
5.Jo acabo de descobrir que les dents se m'han ennegrit bastant. Acostumo a beure mig litre de tè cada dia, i resulta que taca molt les dents!! Jo hauré de sentir el soroll del trepant, o com a mínim de la pulidora...
Benvolgut Tremendo,Hola nois7noies unes quantes coses
1. la pel.licula marathon man no la podré tenir fins la setmana vinent. :erf: encara no està disponible no sé si és l'efecte de la marató bcn
2. vaig fer la cursa de bombers vaig arribar tard per la foto. vaig fer molt bon temps 46:35 !!!!!!! 9 minuts menys que el 2008.
3. ja he fet comanda de 2 samarretes, (tirants i amb mànigues) 1 pantaló, tinc moltes ganes d'estrenar l'equipació correcat
4. des de la cursa que tinc molèsties a la part superior de la cama esquerra, :'(estic fent repòs i dilluns m'han de fer proves i després el metge dirà, segurament només serà sobrecarrega).
5.si tot va bé faré la cursa Mulla't i corre x l'Esclerosi Multiple.
6. encara no he anat al dentista per fer la revisió/neteja anual que havia de fer l'any passat, per sort no em fa mal cap queixal i no tinc caries :intello: es a dir no sentiré el esgarrifant soroll del trepant/taladro dental. :he:
Petons a tot@s
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
tremendu
46.14 a Nou Barris no està malament! Entre la calor i el circuit jo li posaria un "handicap" de 1' llarg. Vaja, que com qui diu estem en un sub45!
Autor del tema
Felicitats, Tremendo, quins temps més bo!!! I a Nou Barris :yipi:
Autor del tema
Enhorabona, pel proper març, les 4 hores cauran com una fulla seca.
Salutacions.
PD: No oblido la cita a l'Esquinica. Ara vaig atrafegat. Et truco.
Autor del tema
tremendu deixa de mirar si ets el darrer dels correcats en una cursa, ara amb l'equipació veuràs que et surtiran crits d'ànims d'on menys t'esperes, i fotografies per donar i vendre!
Ens veiem en properes curses, ara ja ens coneixem, gràcies a les equipacions :wink2: