Alfons

Alfons

16 Mai 2009 00:00 #1 per alfons01 (Visitant)
Bona nit a tothom,

Em presento, el meu nom és Alfons. Porto un any i mig fent curses populars i prop de mig entrant pràcticament cada dia a la pàgina, de la que us agraeixo l'enorme informació que m'ajudat en recomenacions per curses, llocs entrenament, material, etc...
Finalment, i després de totes les sensacions viscudes en la cursa de St. Quize, he dit ja n'hi ha prou d'una relació a mitjes, així doncs ahir em vaig registrar i avui he fet ingrés per ser associat. Espero també algún dia poder col-laborar en qualsevol cosa.

Bé anirem estant en contacte, salut i kms.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2009 01:23 #2 per Jim (Associat/da)

Bona nit a tothom,

Em presento, el meu nom és Alfons.

Vist el teu nick, ja m'ho havia semblat endevinar. ;)

Finalment, i després de totes les sensacions viscudes en la cursa de St. Quize, he dit ja n'hi ha prou d'una relació a mitjes,

Bé, esperem que la relació es consolidi i passi de mitges a ser de maratons senceres. :great:

Quan vulguis et presentes en el moment de la fotografia que sempre es fan els correcats més matiners, 3/4 d'hora abans de la sortida de totes les curses. En aquell moment pots explicar a quin ritme tens previst anar, sortir amb els/les companys/es de barqueta ..... i ja estàs enganxat.

Benvingut !

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

16 Mai 2009 05:45 #3 per jcros (Associat/da)

Bona nit a tothom,

Em presento, el meu nom és Alfons. Porto un any i mig fent curses populars i prop de mig entrant pràcticament cada dia a la pàgina, de la que us agraeixo l'enorme informació que m'ajudat en recomenacions per curses, llocs entrenament, material, etc...
Finalment, i després de totes les sensacions viscudes en la cursa de St. Quize, he dit ja n'hi ha prou d'una relació a mitjes, així doncs ahir em vaig registrar i avui he fet ingrés per ser associat. Espero també algún dia poder col-laborar en qualsevol cosa.

Bé anirem estant en contacte, salut i kms.

Alfons, benvingut al paradis del corredor, Alfons en el fons m'alegra que algu es vulgui entrar a fons al nostre col.lectiu, felicitats :great:

encara no se que hi faig aqui

16 Mai 2009 19:33 #4 per Raimon (Associat/da)
  Alfons molt benvingut a Corredors.Cat! Felicitats com a nou intervinent, i felicitats com a nou soci! Espero que ens anem retrobam a les distintes curses o trobades de Corredors.  :great:

16 Mai 2009 19:44 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut Alfons
Ahora ya no pararás, se comienza con 10kms, se prueba una mitja marato y se acaba con la ginda final la marató, eso si a poc a poc

Saludos

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

16 Mai 2009 21:06 #6 per Jorfer (Associat/da)
Benvingut Alfons01!!!
Això enganxa i no sap de quina manera.
Ja ens anirem coneixent.

Salut i kms!!!

16 Mai 2009 23:03 #7 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Alfons.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

16 Mai 2009 23:07 #8 per Albert67 (Visitant)
  Benvingut company...!!!, no oblidis gaudir de cada petxada, que es de lo que es tracta... 8)

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

16 Mai 2009 23:09 #9 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut Alfons01, :love: Amb aquest nom germànic ("el que sempre està disposat a combatre")segur que entre nosaltres acabaràs sent el "rei", dels correcats, és clar  ;)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

16 Mai 2009 23:14 #10 per nil's (Visitant)

Ahora ya no pararás, se comienza con 10kms, se prueba una mitja marato y se acaba con la ginda final la marató, eso si a poc a poc

Hello Alfons congratulations ja em som un mes  :yipi: per fer mes grans els correcats, de totes maneres no sa acaba tot amb la ........ tambe pots fer montanya encare que dura es un altre manera de disfruta o he provat i et juro que tambe li agafes el gustillo  :sarcastic: i com li agafis ja no pares.

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

18 Mai 2009 08:04 #11 per (Visitant)
Enhorabona.
Benvingut.  i ara només et queda que disfrutar.

20 Mai 2009 23:04 #12 per alfons01 (Visitant)
Bona nit a tothom,

Primer moltes gràcies a tots per la benvinguda i els ànims. Tal com opineu això de córrer enganxa moltíssim, malgrat que quan hi sóc a vegades penso quina pallisa m'estic fotent nunca más, i al dia següent a entrenar una altre vegada.
Aquest any porto nou curses, 8 de 10km i la del barça (oe,oe, oe...) i fins agost encara em queda corte inglés, manlleu-vic, can mercader, pineda, templers, maquinista i sta cristina d'aro. A tope, viciat perdut.

Tinc un parell de preguntes aviam si em podéu ajudar, una és si ja em puc apuntar a les curses com corredor.cat i la segona és confirmar si escrivint a championchip notificant l'alta com corredor.cat passen els punts al club.

Repeteixo gràcies a tots  :great:

20 Mai 2009 23:05 #13 per llança (Associat/da)

Espero també algún dia poder col-laborar en qualsevol cosa.

La meva hipoteca?  :he:

Benvingut  ;)

20 Mai 2009 23:15 #14 per nil's (Visitant)
Alfons enviali un eCorreu a la nuria de championchip am totes les dades que et demanen a la pagina de championchip.com o cat perque et doni d'alta.
De totes maneres en un MP li dius a nen Jorfer que al igual te un altre alternativa, dons es el que normalment fa el seguiment. Apalins a disfrutrar de km de totes maneres no forsis masa la maquina ja que si no l'escoltes et pot pasa factura  :great:

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

20 Mai 2009 23:31 #15 per Serju16 (Visitant)
Benvingut Alfons01,

ens veiem a Pineda ,

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

20 Mai 2009 23:46 #16 per alfons01 (Visitant)

Benvingut Alfons01,

ens veiem a Pineda ,

Sergi  :great:

Sergi encara no ens coneixem però el teu nick se m'ha quedat gravat perquè eres la llebre a seguir a St Quirze, a mitad primera pujad abans rptonda ja vaig veure que va aser que no. Si l'any que ve repeteixes no te m'escapes, abans et punxo el globus  :rofl:

27 Mai 2009 11:41 #17 per Dani (Associat/da)
Benvingut Alfons !

I tant que et pots apuntar a les curses com Corredors.Cat  :great: I dels punts de la CHampionchip perfecte, també!

Ara només et falta demanar equipació taronja per sortir a totes les milers de fotos que fem a les curses.

Salut

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

27 Mai 2009 13:13 #18 per cristina (Associat/da)
Hola  :winktongue:
Bienvenido al foro Alfons.
Nosotros cada viernes por la tarde hacemos salidas por guiera ( cerdanyola ) si te apetece algun dia venirte ya sabes hacemos entreno más ST ( Tomar algo ).Estas salidas solo lo hacemos en temporada primavera - verano cuando se hace más larga la tarde.
Nos vemos en Can Mercader.
Chao chao  :-*

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats