Presentació

Presentació

26 Oct 2009 21:32 #1 per (Visitant)
Bones fa un ratet que us he trobat navengan per ahi, asi que amb el vostre permís m'he registrat i em presento.  :oops:

Tinc 41 anys i no he estat diguem que molt esportista, encara que sempre he anat alternant esports de forma diguem un poc impulsiva... ja sabeus et dóna una epoca pel tennis, després altra per la btt, la del gym i els ferros, etc. El cas és que ultimamente estava jo una mica estatic, encara que la meva panxa seguia creixent...

Fins que al maig més o menys vaig començar a cuidar-me un poc l'alimentació, vaig llevar la pols a la bicicleta i a poc a poc he anat entrant "en forma, al juliol he abandonat el mal habit de fumar i encara que no em vaig pasar per la bascula en el seu dia per a saber el meu pes inicial, si que el meva linea de flotació practicamente ha desaparegut.

Ara amb el canvi horari la btt no em dona prou temps entre setmana aixi que avui mateix he començat a corre/caminar durant una horeta.

Bé que m'enrotllo, per aqui estic llegint-vos i en el que pugui aportar no dupteu que ho hare.
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2009 23:19 #2 per Dani (Associat/da)
Benvingut !!

Deixar de fumar ha estat una gran decisió i fer esport, un altre. T'ho diu algú que fumava dos paquets diaris i no aguantava 1000 metres corrent seguits! El tema de la linea de flotació... Jo encara la tinc  :rofl: :rofl:  No exajerada però allà està, m'acompanya a les maratons  :intello:

Ara et toca apuntar-te alguna cursa!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Oct 2009 23:26 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Acidonitrix

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

26 Oct 2009 23:57 #4 per Josep58 (Associat/da)
Molt ben benvingut acidonitrix molt bona decisió això de deixar el fum  :yes:, fa salut i a més si hi poses una mica de running encara més  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

26 Oct 2009 23:59 #5 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Acidonitrix. Tu ets del poble de l'Astèrix, oi? Un insubmís, com els que m'agraden!  :he:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

27 Oct 2009 00:18 #6 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Acidonitrix.

27 Oct 2009 08:05 #7 per mireiads (Visitant)

Benvingut Acidonitrix, deixar de fumar i fer esport ha estat una idea molt intel·ligent. Ànims!!!

;) mireia

27 Oct 2009 08:07 #8 per canferreir (Visitant)
Benvingut, Acidonitrix

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

28 Oct 2009 21:00 #9 per (Visitant)
Moltes gracies per la Benviguda!  :happy:

28 Oct 2009 21:16 #10 per crica (Visitant)
Benvingut i enhorabona per deixar de fumar. S'e que costa molt!!
Salutacions.

28 Oct 2009 21:21 #11 per dELURIAN (Visitant)
si ho has deixat, almenys digas on pels que encara fumem home... :whistle: jejeje, benvingut, com diu el dani ara et falta una cursa, i a enganxarse gairebe cada diumenge jejejeje viciiiiiiii :whip: :whip:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

28 Oct 2009 22:50 #12 per (Visitant)
Una cursa?  :surprised:

Tot arribará la veritat es que aquet cop estic fort en el proposit de no tornar a fumar i la solució es l'esport, aixi que trotare pels camps o donare pedals a la muntanya pero cap enrere ni per agafar impuls!  :yipi:

Avui ha caigut un altre horeta de caminar (4') corre (2') anire fent aixo i porto idea de participar en marxes per la muntanya, pero caminant, eh!? que ja us veig vindre!  :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats