- Missatges: 1045
:yipi: :yipi: :yipi: No ho dubto ni per 1 moment...Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!!
![]()
![]()
Això està fet.....si no la tornem a correr amb més alcohol que sang a les venes....que ja pot ser ja....I jo et recordo que tu i en Lluís heu de fer la Behobia amb mi, al meu ritme....
![]()
![]()
Siiiii....és que nosaltres tenim molts dubtes que resoldre.....i alguna cervesseta que fotre-li entre pit i espatlla també... :rofl: :rofl:Per cert..Stonet de tant en tant us el deixo eeeh que ha entrenat més amb vosaltres que amb mi
Que t'ha fet el pobre Lluís ??PD: La meva fita és fer una marató de BCN algun dia, però abans vull fotre algun atxassu a alguna kbreta!!! jejej
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
com que la Mei no ens diu res, ja ho faig jo
Ahir vaig sortir a entrenar amb ella, perquè el seu "entrenador" li havia posat uns petits fartleks i volia veure quins ritmes portava després d'aquests gairebé 3 mesos de córrer.
Doncs vam fer:
15' escalfament a 7:39/km
3' forts a 5:24/km
3' suaus (caminant) a 9:44/km
3' forts a 5:31/km
3' suaus (caminant) a 10:16/km
15' suaus a 7:44/km
Hi ha una progressió evident i sobretot ella es comença a sentir còmode fent tirades ja d'entre 40 i 50 minuts
Belenka, de constància no tinc suficient encara i per poder fer aquest super excel que em comentes hauria de fer una super inversió en un garmin per poder informar-me de tot això i ara per ara no puc (estic utilitzant el polar de l'Oriol sense pulsòmetre).
Belenka, de constància no tinc suficient encara i per poder fer aquest super excel que em comentes hauria de fer una super inversió en un garmin per poder informar-me de tot això i ara per ara no puc (estic utilitzant el polar de l'Oriol sense pulsòmetre).
No és cap super excel... I qui ha parlat de super inversió de Gamin? Jo també anava de prestat, amb un Polar però sí amb la cinta, i per calcular la distància era fàcil perquè sempre començava al mateix lloc i tenia controlat el tram, i si augmentava una mica, em fixava fins on havia arribat i amb el USATF ho calculava via satèl·lit... Molt rupestre, com pots veure.
L'important és que tinguis controlat el temps que entrenes i la distància que fas. És suficient per adonar-te dels grans progressos! I més al començament, amb el grandíssim marge de millora que es té, per molt que costi de creure!
Ànims, guapa!
:yipi: :yipi: :yipi: No ho dubto ni per 1 moment...Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!!
![]()
![]()
Això està fet.....si no la tornem a correr amb més alcohol que sang a les venes....que ja pot ser ja....I jo et recordo que tu i en Lluís heu de fer la Behobia amb mi, al meu ritme....
![]()
![]()
![]()
Siiiii....és que nosaltres tenim molts dubtes que resoldre.....i alguna cervesseta que fotre-li entre pit i espatlla també... :rofl: :rofl:Per cert..Stonet de tant en tant us el deixo eeeh que ha entrenat més amb vosaltres que amb mi
Que t'ha fet el pobre Lluís ??PD: La meva fita és fer una marató de BCN algun dia, però abans vull fotre algun atxassu a alguna kbreta!!! jejej
![]()
això és veritat, hi ha més cabretes....però si no és en Lluís queden poques opcions....qui t'ha fet algo a tu....que ja ens el trobarem ja....:yipi: :yipi: :yipi: No ho dubto ni per 1 moment...Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai Stonet...que hem de córrer la Behobia amb més alcohol que sang, doncs ho fem,![]()
total per anar al meu ritme....
Qui t'ha dit que la kbreta a la que vull fotre un atxassu és el pobre Lluís??? Pobre Kbreta nyef... que no m'ha fet res!!!
Que hi ha més Kbretes!!!![]()
això és veritat, hi ha més cabretes....però si no és en Lluís queden poques opcions....qui t'ha fet algo a tu....que ja ens el trobarem ja....:yipi: :yipi: :yipi: No ho dubto ni per 1 moment...Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai Stonet...que hem de córrer la Behobia amb més alcohol que sang, doncs ho fem,![]()
total per anar al meu ritme....
Qui t'ha dit que la kbreta a la que vull fotre un atxassu és el pobre Lluís??? Pobre Kbreta nyef... que no m'ha fet res!!!
Que hi ha més Kbretes!!!![]()
![]()
felciitats Mei!
no facis cas a l´oriol, ell és triatleta i no corredor :rofl: :rofl: :rofl: :mdr: :rofl: :rofl:
Ja t'he felicitat al fil dels novatos. Ho farem un altre cop perquè no et tiris enrere. Quina serà la propera?
Ja t'he felicitat al fil dels novatos. Ho farem un altre cop perquè no et tiris enrere. Quina serà la propera?
Jo la vaig animar per córrer als Medijocs.És una distància que no arriba als 10 km i és una cursa diferent.
Mei, segur que t'agrada, i més sabent que ahir vas acabar amb la sensació de poder fer algun kilometrillu més...
avui dia de pastelitos i chuches!
![]()
:love: