Mei

Mei

20 Mar 2010 13:51 #21 per stone_apo (Visitant)

Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!! :whistle: :whip: :whip:

:yipi: :yipi: :yipi: No ho dubto ni per 1 moment...

I jo et recordo que tu i en Lluís heu de fer la Behobia amb mi, al meu ritme.... :whistle: :666: :666:

Això està fet.....si no la tornem a correr amb més alcohol que sang a les venes....que ja pot ser ja.... :666: :666:

Per cert..Stonet de tant en tant us el deixo eeeh que ha entrenat més amb vosaltres que amb mi :whip:

Siiiii....és que nosaltres tenim molts dubtes que resoldre.....i alguna cervesseta que fotre-li entre pit i espatlla també... :rofl: :rofl:

PD: La meva fita és fer una marató de BCN algun dia, però abans vull fotre algun atxassu a alguna kbreta!!! jejej

Que t'ha fet el pobre Lluís ??  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2010 15:05 #22 per XaviPapell (Associat/da)

com que la Mei no ens diu res, ja ho faig jo  :666:

Ahir vaig sortir a entrenar amb ella, perquè el seu "entrenador" li havia posat uns petits fartleks i volia veure quins ritmes portava després d'aquests gairebé 3 mesos de córrer.
Doncs vam fer:
15' escalfament a 7:39/km
3' forts a 5:24/km
3' suaus (caminant) a 9:44/km
3' forts a 5:31/km
3' suaus (caminant) a 10:16/km
15' suaus a 7:44/km
Hi ha una progressió evident i sobretot ella es comença a sentir còmode fent tirades ja d'entre 40 i 50 minuts  8)

Eiiiiiiiiiiiiiii  !!!!! la Mei es de les meves  :party: :party: :party: :party:

20 Mar 2010 15:40 #23 per Belenka (Associat/da)

Belenka, de constància no tinc suficient encara i per poder fer aquest super excel que em comentes hauria de fer una super inversió en un garmin per poder informar-me de tot això i ara per ara no puc (estic utilitzant el polar de l'Oriol sense pulsòmetre).

No és cap super excel... I qui ha parlat de super inversió de Gamin? Jo també anava de prestat, amb un Polar però sí amb la cinta, i per calcular la distància era fàcil perquè sempre començava al mateix lloc i tenia controlat el tram, i si augmentava una mica, em fixava fins on havia arribat i amb el USATF ho calculava via satèl·lit... Molt rupestre, com pots veure.  :oops:

L'important és que tinguis controlat el temps que entrenes i la distància que fas. És suficient per adonar-te dels grans progressos! I més al començament, amb el grandíssim marge de millora que es té, per molt que costi de creure!
Ànims, guapa!

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

20 Mar 2010 16:57 #24 per Mei (Associat/da)

Belenka, de constància no tinc suficient encara i per poder fer aquest super excel que em comentes hauria de fer una super inversió en un garmin per poder informar-me de tot això i ara per ara no puc (estic utilitzant el polar de l'Oriol sense pulsòmetre).

No és cap super excel... I qui ha parlat de super inversió de Gamin? Jo també anava de prestat, amb un Polar però sí amb la cinta, i per calcular la distància era fàcil perquè sempre començava al mateix lloc i tenia controlat el tram, i si augmentava una mica, em fixava fins on havia arribat i amb el USATF ho calculava via satèl·lit... Molt rupestre, com pots veure.  :oops:

L'important és que tinguis controlat el temps que entrenes i la distància que fas. És suficient per adonar-te dels grans progressos! I més al començament, amb el grandíssim marge de millora que es té, per molt que costi de creure!
Ànims, guapa!

Bueno les distàncies les tinc controlades que les faig amb el mapmytri i de seguida que varia una mica ho mesuro... em fa gràcia saber-ho  :rofl:

21 Mar 2010 12:08 #25 per Mei (Associat/da)

Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!! :whistle: :whip: :whip:

I jo et recordo que tu i en Lluís heu de fer la Behobia amb mi, al meu ritme.... :whistle: :666: :666:

Això està fet.....si no la tornem a correr amb més alcohol que sang a les venes....que ja pot ser ja.... :666: :666:

Per cert..Stonet de tant en tant us el deixo eeeh que ha entrenat més amb vosaltres que amb mi :whip:

Siiiii....és que nosaltres tenim molts dubtes que resoldre.....i alguna cervesseta que fotre-li entre pit i espatlla també... :rofl: :rofl:

PD: La meva fita és fer una marató de BCN algun dia, però abans vull fotre algun atxassu a alguna kbreta!!! jejej

Ai Stonet...que hem de córrer la Behobia amb més alcohol que sang, doncs ho fem,  :666: :666: total per anar al meu ritme....

Qui t'ha dit que la kbreta a la que vull fotre un atxassu és el pobre Lluís??? Pobre Kbreta nyef... que no m'ha fet res!!!
Que hi ha més Kbretes!!! :whistle: :whip:

21 Mar 2010 12:21 #26 per stone_apo (Visitant)

Ai Stonet...que hem de córrer la Behobia amb més alcohol que sang, doncs ho fem,  :666: :666: total per anar al meu ritme....

Qui t'ha dit que la kbreta a la que vull fotre un atxassu és el pobre Lluís??? Pobre Kbreta nyef... que no m'ha fet res!!!

això és veritat, hi ha més cabretes....però si no és en Lluís queden poques opcions....qui t'ha fet algo a tu....que ja ens el trobarem ja.... :666: :666:

21 Mar 2010 13:20 #27 per Mei (Associat/da)

això és veritat, hi ha més cabretes....però si no és en Lluís queden poques opcions....qui t'ha fet algo a tu....que ja ens el trobarem ja.... :666: :666:

Em pica la curiositat: què creus que m'ha fet en Lluís?? :neutral: (Tampoc t'he dit clarament que no sigui ell :666: :666:)

28 Mar 2010 22:56 #28 per Mei (Associat/da)
Boness, com me diuen que he de mantenir actiu el fil explicant el que faig, deixo aquí també la "crònica" que he fet. Au que no es digui... :mdr: :mdr:

Belenka moltes gràcies per tot!! Menys mal que m'has ajudat amb el dorsal , el xip i a treure'm els nervis una mica!!

Després de tota una setmana histèrica entre la cursa i els exams, m'ha passat com qui no vol la cosa... :whistle:

He fet un temps de 38'53'' segons les classificacions i crec que ha estat prou bé. M'ho he pres com un entreno més encara que he anat més rapideta. Les sensacions que he tingut han sigut bones bueno en realitat he tingut el mateix procés de sensacions que quan entreno, o sigui, que he anat tranquila tota la cursa sense cap mena de problema. Això sí, se m'ha fet dureta la segona pujadeta, la del mig de Montornès, però després he continuat sense cap problema fins a meta.

Des del bon començament de la cursa he intentat enganxar-me a algú que anés més o menys al mateix ritme que jo i he trobat un grupet de dones però que no havent arribat ni al km 1 ja deien que començarien a caminar, així des d'aquest punt he anat bastant soleta passant a gent que ja caminava.

Per cert, m'ha fet moooolta il·lusió trobar-me a en nyef al principi del pont entre Montmeló i la carretera per anar a Montornés i encara més il·lusió quan més tard m'ha acompanyat amb la bici uns metrillos en un moment que em trobava una mica sola...gràcies Lluís :love: :love:.

Enhorabona a tots per la cursa aconseguida!!! :great:

Salut!

28 Mar 2010 23:11 #29 per nyef (Associat/da)
Mei!! Guapissima moltes felicitats!!  :love: :love:
Ha estat un plaer acompanyar-te una estona crack!! El millor de les primeres curses, es que no penses en res mes que en gaudir-les, tot i que físicament pateixis mes. Per cert, segueix en peu el que et vaig dir, tot i la cervesa  :he: :he:. A la Behobia d'aquets any vinc amb tu tota la cursa  8).

Per cert, que es tot aquest escàndol de que em fotran un atxassu, que si he fet algo? Stone, ets un liante  :he:. kbronet, a Balaguer et tornaré ho de la marató  :666: :666:

bla bla bla bla ....

28 Mar 2010 23:14 #30 per jag75 (Visitant)
felciitats Mei!

no facis cas a l´oriol, ell és triatleta i no corredor  :rofl: :rofl: :rofl: :mdr: :rofl: :rofl:

28 Mar 2010 23:18 #31 per Mei (Associat/da)
Moltes gràcies guapo!! :love:

Llavors gaudirem plegats de la Behobia :yipi: :party:

Tot això de l'atxassu pregunta-li a l'Stonet :rofl:  :rofl: ,ja retrataré jo l'atxassu a Balaguer que pinta divertit  :666: :666:

28 Mar 2010 23:20 #32 per Mei (Associat/da)

felciitats Mei!

no facis cas a l´oriol, ell és triatleta i no corredor  :rofl: :rofl: :rofl: :mdr: :rofl: :rofl:

Gràcies crack!! De moment li hauré de fer una mica de cas que és ell qui em marca els entrenos :love:

Per cert, felicitats per la teva mitja!!

PD: he entrenat super bé durant tot l'hivern amb les malles que em vas regalar de Terrassa

28 Mar 2010 23:58 #33 per Enric59 (Visitant)
Ja t'he felicitat al fil dels novatos. Ho farem un altre cop perquè no et tiris enrere. Quina serà la propera?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

29 Mar 2010 09:08 #34 per Belenka (Associat/da)

Ja t'he felicitat al fil dels novatos. Ho farem un altre cop perquè no et tiris enrere. Quina serà la propera?

Jo la vaig animar per córrer als Medijocs.  8) És una distància que no arriba als 10 km i és una cursa diferent.
Mei, segur que t'agrada, i més sabent que ahir vas acabar amb la sensació de poder fer algun kilometrillu més...  :whistle:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

29 Mar 2010 12:39 #35 per Mei (Associat/da)

Jo la vaig animar per córrer als Medijocs.  8) És una distància que no arriba als 10 km i és una cursa diferent.
Mei, segur que t'agrada, i més sabent que ahir vas acabar amb la sensació de poder fer algun kilometrillu més...  :whistle:

M'ho de planificar tot bé que al maig estic d'exams i no sé si em podré desplaçar.. :neutral:

Sí alguns kilometrillos més hagués fet, em trobava prou bé i avui estic de conya, només tinc ressentits els braços una mica (la zona del colze) i les cames estan super bé... :yipi: :yipi: :party:

Ai, entrenador què em toca fer avui?? :whip: :666:

29 Mar 2010 12:42 #36 per Oriol_TBID (Associat/da)
avui dia de pastelitos i chuches!  :P :party: :love:

29 Mar 2010 12:53 #37 per Mei (Associat/da)

avui dia de pastelitos i chuches!  :P :party: :love:

A sus órdenes mi entrenador!  8) :whip:

29 Mar 2010 12:59 #38 per nyef (Associat/da)
Iep! Oriol si hi ha d'haver entrenaments d'aquests, entrenam a mi tambe ...  :he:  :he:

bla bla bla bla ....

29 Mar 2010 13:02 #39 per stone_apo (Visitant)
A on heu dit que doneu les chuches ??  :whistle: :whistle:

29 Mar 2010 13:03 #40 per Oriol_TBID (Associat/da)
a la porta de l'institut  :666:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats