Mei

Mei

12 Des 2009 18:27 #1 per (Visitant)
Bones, aquí la Mei!! jejej

Lo senyoret Oriol_TBID :love: m'ha presionat per fer-me un compte i per a presentar-me encara que molts ja em coneixeu (com a Mabel) però bueno...

Doncs això, que a partir d'ara estaré una mica més per aquí tot i que estic enterada de gairebé tot  :mdr: jejej

Per començar, el cap de setmana que ve estaré a les 24h acompanyant i, si puc, fent alguna fotillo.

Vinga gent, vagi molt bé tot!!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2009 18:40 #2 per Oriol_TBID (Associat/da)

Lo senyoret Oriol_TBID :love: m'ha presionat per fer-me un compte i per a presentar-me encara que molts ja em coneixeu (com a Mabel) però bueno...

No sé de que em parles  :erf:

Benvinguda!!!  :666:

12 Des 2009 19:49 #3 per kasumei (Associat/da)
Guapa!! ja era hora que et registressis per aquí! i és que després dels bons moments Behovians... :intello: :intello:.
Espero que ens veiem aviat! :great:

12 Des 2009 20:20 #4 per u_ktan (Associat/da)
Hola Mei!!!

Benvinguda!!!. No ens coneixem, pero ja tens una cadira reservada a la propera st  :happy:  :happy:

12 Des 2009 20:33 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Mei, encara que sigui de part de l'Oriol  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

12 Des 2009 20:53 #6 per stone_apo (Visitant)
hola Mei,
com ja saps, no pots fer ni cas d'aquesta panda de degenerats que t'escribiràn sense pietat.....

tu nomès confia en mi i en 2 ó 3 més que ja coneixes....(al teu Oriol ni aigua tampoc).... :rofl: :rofl: :rofl:

12 Des 2009 22:30 #7 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡ Benviguda Mei  :party:
salutacions

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

12 Des 2009 23:36 #8 per AlbertBP (Visitant)
Hola Mei!!

A banda de veuren's a les ST per recordar les nits donostiarres  suposo que et veure'm ben aviat en alguna cursa oi??  :666:

Benvinguda!!!  :party: :party:

Albert

12 Des 2009 23:57 #9 per fast (Visitant)
Sense comentaris  :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

La veritat es que no se que ens dones als Oriol´s ...ve alguns ho saben més que altres.

13 Des 2009 08:43 #10 per Darth Vader (Associat/da)
Hola Mei! Benvinguda per aquí, a veure si aviat ens veiem en alguna cursa!

Salutacions.

May the force be with you!

13 Des 2009 20:16 #11 per XaviPapell (Associat/da)
Volem una foto  :mdr:

14 Des 2009 13:13 #12 per Mei (Associat/da)
Moltes gràcies a toots!! ja ens anirem coneixent....

Suposo que en alguna cursa ens veurem encara que només fa dues setmanes que he començat a córrer... però poc a poc...

Segurament en més d'una ST ens veurem que a mi m'agraden mooooolt  :party: o sigui que algun dia utilitzaré aquesta cadira reservada ejejje a més ens queda la pròxima Behovia  :intello:

per cert.... en teoria tinc ficada una foto ja...

14 Des 2009 23:46 #13 per juavalga (Visitant)
benvinguna Mei  :great: :great:

A veure si en coneixem aquet cap de setmana!

16 Des 2009 12:14 #14 per Mei (Associat/da)
eii moltes gràcies juavalga i a veure si entre dissabte i diumenge ens coneixem

per cert nois... en algún moment d'aquest finde podríem fer una ST xq m'agradaria estrenar aquesta cadira que u_ktan em té reservada...  :whistle: :666: que no pujo tots els findes jo a bcn..... :intello: :party:

16 Des 2009 12:22 #15 per Oriol_TBID (Associat/da)

eii moltes gràcies juavalga i a veure si entre dissabte i diumenge ens coneixem

per cert nois... en algún moment d'aquest finde podríem fer una ST xq m'agradaria estrenar aquesta cadira que u_ktan em té reservada...  :whistle: :666: que no pujo tots els findes jo a bcn..... :intello: :party:

ho dubtaves?  :666:

16 Des 2009 13:52 #16 per Mei (Associat/da)
després del planning que em vas explicar ahir.... està tot calculat al mil·límetre, no sé....

me'n volia assegurar xq jo ja estaré de vancanceeeees!!!!! :mdr:

20 Mar 2010 12:24 #17 per Oriol_TBID (Associat/da)
com que la Mei no ens diu res, ja ho faig jo  :666:

Ahir vaig sortir a entrenar amb ella, perquè el seu "entrenador" li havia posat uns petits fartleks i volia veure quins ritmes portava després d'aquests gairebé 3 mesos de córrer.

Doncs vam fer:

15' escalfament a 7:39/km

3' forts a 5:24/km
3' suaus (caminant) a 9:44/km
3' forts a 5:31/km
3' suaus (caminant) a 10:16/km

15' suaus a 7:44/km

Hi ha una progressió evident i sobretot ella es comença a sentir còmode fent tirades ja d'entre 40 i 50 minuts  8)

20 Mar 2010 12:30 #18 per stone_apo (Visitant)
O sigui que a la propera cursa ja em podrà fotre atxassu ??  :grrrrrr: :grrrrrr:

jo també vull un novio trainer TBID... :love: :love:

Mei, no entrenis tant collons... :grrrrrr: :grrrrrr:

P.D.: Recorda que a la propera marató de BCN tu correràs i jo et farè de fotògraf !!!  :whistle: :whistle:

20 Mar 2010 12:50 #19 per Belenka (Associat/da)
Mei ! Jo vaig començar a entrenar a cop de fuet del meu trainer-parella, també...  :he: És més, si no baixava amb ell, em quedava a casa.  :sarcastic:

El secret és la constància i sobretot l'auto motivació en veure els grans progressos que vas fent.
Et recomano que duguis un pulsòmetre i vagis anotant en un full d'excel els teus entrenaments diaris (ni que sigui una sortida de 20 minuts). Anota-ho tot: distància, ritme, pulsacions mitja i màxima, calories ( :he:), i ja veuràs com d'un dia a l'altre has millorat en algun aspecte (o menys pulsacions, o més velocitat, o més distància!)
Recordo la meva primera vegada...  :oops: Vaig aguantar corrent 1 km seguit i ho vaig fer en 7 minuts. Després, a recuperar, i tornada un altre cop. Fixa't quin mega entrenament, però va ser el començament d'una llarga andada en aquest mundillu que ens porta a tots de cap.

I no tinguis pressa per córrer maratons, que veig que ja et comencen a pressionar...  :whistle: S'ha de començar a poc a poc i guanyant confiança per poder assolir distàncies cada vegada més grans.
Espero que tinguis aquest fil teu més actiu per compartir els teus progressos. Molts ànims, campiona, i ja saps, si tanto macho t'agobia, aquí em tens pel que necessitis.  :love:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

20 Mar 2010 13:25 #20 per Mei (Associat/da)
Stonet, en la pròxima cursa que pugui et fotu un atxassu!! :whistle: :whip: :whip:
I jo et recordo que tu i en Lluís heu de fer la Behobia amb mi, al meu ritme.... :whistle: :666: :666: i després ja vindran maratons, si cal, però sense pressionar eeeeh :mdr: :mdr: que de moment no entreno tant, que ara feia una setmaneta que no he pogut fer res amb aquest merda d'horaris que porto. :grrrrrr: :grrrrrr:

Belenka, de constància no tinc suficient encara i per poder fer aquest super excel que em comentes hauria de fer una super inversió en un garmin per poder informar-me de tot això i ara per ara no puc (estic utilitzant el polar de l'Oriol sense pulsòmetre).

De moment el meu novio trainer TBID  :love: :love: no em presiona, poc dies puc entrenar amb ell...
Per cert..Stonet de tant en tant us el deixo eeeh que ha entrenat més amb vosaltres que amb mi :whip:

PD: La meva fita és fer una marató de BCN algun dia, però abans vull fotre algun atxassu a alguna kbreta!!! jejej

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats