- Missatges: 6
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Ens veiem dissabte! No dubtis a presentar-te Potser fem convocatòria de foto abans de la sortida i tu et presentes que nosaltres anem uniformats i amb el nick imprés a la samarreta. Ben fàcil!
A corredors.cat tenim serveis d'entrenadors per a reptes puntuals que potser t'interessarien.
I encara que sigui una mica de safareig, felicitats que ja he vist que va canviar el numeret fa poc!
Autor del tema
Benvinguda Cristina.
Corrent 3 dies a la setmana pots perfectament acabar una cursa de 10 kms, tan sols tens que fer-la al ritme comode per a tu, amb el temps ja farás bones marques, ara tens que disfrutar sortint del final del pilot i acabar la cursa, mes endavant ja patiras per obtindre menys temps.
Crec que dissabte corres la LLuis Companys, jo tambe i sere i sortire tranquil al final del pilot.
Autor del tema
Benvinguda Cristina
entrenar 3 veces por semana yá está bien, hay planes de entreno para los 10kms. depende de que tiempo quieras hacer,los hay de principiantes,medios y avanzados.
Respecto al reloj my coach de Adidas, Atlanta 07 tiene uno, esta mañana hemos salido juntos y él esta bantante satisfecho de sus prestaciones,puedes introducir la info en la web de Adidas y te informa de ritmo,kms,calorias etc.
Salut
Autor del tema
benviguda Cristina,
entrenant 3 dies i sobretot amb constancia aniràs progresant, t'ho dic amb coneixemnt de causa i considerant-me un novato total.
Pel que fa a l'adidas coach o al nike +, hi ha gent que n'estant molt contents, pero jo vaig amb el meu pulsometre de decatlon baratet que m'avisa si m'envalo massa, i les distancies les miro pel google earth i aixi tinc el pas promig de l'entreno. El que si que m'he gastat els cuartos es amb une bambes per correr: vaig començar amb unes bambes que em van regalar sencilletes, fins avui que el tendó d'aquiles m'ha fet parar després de 4 km javascript:void(0); i m'he decidit a anar a una botiga especialitzada.
Per cert ja que ets fisio, ¿alguna recomenació pel meu tendó d'aquiles? javascript:void(0); jo he optat per aplicar-hi fred
Ens veiem dissabte! No dubtis a presentar-te Potser fem convocatòria de foto abans de la sortida i tu et presentes que nosaltres anem uniformats i amb el nick imprés a la samarreta. Ben fàcil!
A corredors.cat tenim serveis d'entrenadors per a reptes puntuals que potser t'interessarien.
I encara que sigui una mica de safareig, felicitats que ja he vist que va canviar el numeret fa poc!
A veure com estic el dissabte, encara no em sento prou preparada però a veure com responc als 7 K, si us feu foto abans de la cursa intentaré presentar-me tot i que sóc una mica vergonyosajeje Serà una cursa amb poqueta gent, i jo arribaré de les últimes segur!!!
I gràcies per la felicitació, vai ganviar el numero fa just 2 dies :glasses:
Pels que aneu a la cursa lluís companys jo anire amb una samarreta de la Sel·lecció Catalana amb les 4 barres. I em sembla que tinc el dorsal F51...a veure si ens anem coneixent!