Em presento

Em presento

29 Set 2010 01:06 #1 per cristinaab (Visitant)
Bones a tots i totes!

Tot i ja haver participat amb algun comentari al fòrum, volia presentar-me una mica millor. :great:

Em dic Cristina, tinc 25 anys i sóc de Barcelona. Sóc Fisioterapeuta, tot i que actualment encara no exerceixo.
M'agrada l'esport des de sempre, sobretot el futbol,ciclisme,natació,excursionisme,fronttennis...
Des de ben petita que participo cada any a la cursa més popular de la ciutat..la del Corte Inglés :oops: sempre m'ha agradat l'ambient que es viu.
Aquest any, amb l'objectiu de perdre pes :P i posar-me en forma, he començat a córrer. :yipi:
Vaig començar apuntant-me a la Cursa de la Diagonal (5K) per provar, i vaig veure que em faltaven molts kms a les cames i molts més dies de rodatge. :oops:
Després vaig fer la de la Maquinista també de 5 Km millorant la marca.  :great:
Aquest setembre he participat a la Mercè de 10K i vaig poder comprovar que encara no estic preparada per les curses de 10, tot i això segueixo entrentant ja que m'agradaria poder arribar a fer bones marques i algun cop, m'agradaria poder fer una mitja.

Ara que m'he iniciat, em podeu donar alguns consells de com anar millorant per a fer bé els 10K? 
Actualment estic anant a córrer 3 cops per setmana, he sentit parlar del "My Coach" d'addidas, creieu que m'aniria bé per millorar i perdre pes?

Bé, espero poder fer-me alguna foto d'aquestes que us feu abans de les curses amb tots els correcats, suposo que encara que no tingui camiseta Correcat m'hi podré afegir  :P

Espero anar-vos coneixent poc a poc. :mdr:

M'agrada haver descobert aquesta web :^^:

Salutacions,

Cris

*Cris*

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2010 01:09 #2 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Cristina  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

29 Set 2010 07:57 #3 per danili (Associat/da)
Ens veiem dissabte! No dubtis a presentar-te Potser fem convocatòria de foto abans de la sortida i tu et presentes que nosaltres anem uniformats i amb el nick imprés a la samarreta. Ben fàcil!
A corredors.cat tenim serveis d'entrenadors per a reptes puntuals que potser t'interessarien.
I encara que sigui una mica de safareig, felicitats que ja he vist que va canviar el numeret fa poc!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

29 Set 2010 10:04 #4 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvinguda Cristina
entrenar 3 veces por semana yá está bien, hay planes de entreno para los 10kms. depende de que tiempo  quieras hacer,los hay de principiantes,medios y avanzados.

Respecto al reloj my coach de Adidas, Atlanta 07 tiene uno, esta mañana hemos salido juntos y él esta bantante satisfecho de sus prestaciones,puedes introducir la info en la web de Adidas y te informa de ritmo,kms,calorias etc.

Salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

29 Set 2010 11:56 #5 per Biel54 (Associat/da)
Benvinguda Cristina.

Corrent 3 dies a la setmana pots perfectament acabar una cursa de 10 kms, tan sols tens que fer-la al ritme comode per a tu, amb el temps ja farás bones marques, ara tens que disfrutar sortint del final del pilot i acabar la cursa, mes endavant ja patiras per obtindre menys temps.
Crec que dissabte corres la LLuis Companys, jo tambe i sere i sortire tranquil al final del pilot.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

29 Set 2010 13:10 #6 per cristinaab (Visitant)

Ens veiem dissabte! No dubtis a presentar-te Potser fem convocatòria de foto abans de la sortida i tu et presentes que nosaltres anem uniformats i amb el nick imprés a la samarreta. Ben fàcil!
A corredors.cat tenim serveis d'entrenadors per a reptes puntuals que potser t'interessarien.
I encara que sigui una mica de safareig, felicitats que ja he vist que va canviar el numeret fa poc!

A veure com estic el dissabte, encara no em sento prou preparada però a veure com responc als 7 K, si us feu foto abans de la cursa intentaré presentar-me tot i que sóc una mica vergonyosa  :oops: jeje Serà una cursa amb poqueta gent, i jo arribaré de les últimes segur!!!  :neutral:  I gràcies per la felicitació, vai ganviar el numero fa just 2 dies  :glasses:
Pels que aneu a la cursa lluís companys jo anire amb una samarreta de la Sel·lecció Catalana amb les 4 barres. I em sembla que tinc el dorsal F51...a veure si ens anem coneixent!

*Cris*

29 Set 2010 13:17 #7 per cristinaab (Visitant)

Benvinguda Cristina.

Corrent 3 dies a la setmana pots perfectament acabar una cursa de 10 kms, tan sols tens que fer-la al ritme comode per a tu, amb el temps ja farás bones marques, ara tens que disfrutar sortint del final del pilot i acabar la cursa, mes endavant ja patiras per obtindre menys temps.
Crec que dissabte corres la LLuis Companys, jo tambe i sere i sortire tranquil al final del pilot.

Doncs si que m'hi he apuntat!! i espero fer-la amb bon ritme sense tenir la sensació que m'he de parar...que aixo em va passar a la cursa de la mercè  :arf:
Gràcies per tots els consells! Ens veiem a INEFC el dissabte.

*Cris*

29 Set 2010 13:24 #8 per cristinaab (Visitant)

Benvinguda Cristina
entrenar 3 veces por semana yá está bien, hay planes de entreno para los 10kms. depende de que tiempo  quieras hacer,los hay de principiantes,medios y avanzados.

Respecto al reloj my coach de Adidas, Atlanta 07 tiene uno, esta mañana hemos salido juntos y él esta bantante satisfecho de sus prestaciones,puedes introducir la info en la web de Adidas y te informa de ritmo,kms,calorias etc.

Salut

Normalmente estoy saliendo a correr por la noche, y la verdad que aguanto muchisimo mejor el ritmo que cuando voy al mediodía o por la mañana, vosotros siempre acostumbrais a ir las mismas horas? creeis que es mejor que vaya siempre por la mañana?
Gracias por la informacion respecto a My Coach :yes:

*Cris*

29 Set 2010 14:37 #9 per XaviPapell (Associat/da)
Hola Cristina, benvinguda.
Si pots busca algú amb qui poder sortir a entrenar i si pot ser més o menys del teu nivell millor

29 Set 2010 14:53 #10 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Beviguda Cristina aquest mon de boixos i boixes  :he: :he: :he: :he:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

29 Set 2010 17:57 - 29 Set 2010 17:58 #11 per jordidemurcia (Visitant)
benviguda Cristina,
entrenant 3 dies i sobretot amb constancia aniràs progresant, t'ho dic amb coneixemnt de causa i considerant-me un novato total.

Pel que fa a l'adidas coach o al nike +,  hi ha gent que n'estant molt contents, pero jo vaig amb el meu pulsometre de decatlon baratet que m'avisa si m'envalo massa, i les distancies les miro pel google earth i aixi tinc el pas promig de l'entreno. El que si que m'he gastat els cuartos es amb une bambes per correr: vaig començar amb unes bambes que em van regalar sencilletes, fins avui que el tendó d'aquiles m'ha fet parar després de 4 km javascript:void(0); i m'he decidit a anar a una botiga especialitzada.

Per cert ja que ets fisio, ¿alguna recomenació pel meu tendó d'aquiles? javascript:void(0); jo he optat per aplicar-hi fred

01 Oct 2010 01:23 #12 per cristinaab (Visitant)

benviguda Cristina,
entrenant 3 dies i sobretot amb constancia aniràs progresant, t'ho dic amb coneixemnt de causa i considerant-me un novato total.

Pel que fa a l'adidas coach o al nike +,  hi ha gent que n'estant molt contents, pero jo vaig amb el meu pulsometre de decatlon baratet que m'avisa si m'envalo massa, i les distancies les miro pel google earth i aixi tinc el pas promig de l'entreno. El que si que m'he gastat els cuartos es amb une bambes per correr: vaig començar amb unes bambes que em van regalar sencilletes, fins avui que el tendó d'aquiles m'ha fet parar després de 4 km javascript:void(0); i m'he decidit a anar a una botiga especialitzada.

Per cert ja que ets fisio, ¿alguna recomenació pel meu tendó d'aquiles? javascript:void(0); jo he optat per aplicar-hi fred

Hola Jordi, Doncs crec que acabaré descartant el mycoach,de moment vaig millorant sense tenir-lo i si que és important que el calçat sigui BO, aixi es poden evitar més lesions o sobrecàrregues indegudes, perque si el calçat fa mal es córre malament...
Pel que em comentes del tendó si veus que tens bastant dolor el gel t'naira bé aplicarlo uns 20 min despres de la sessió de running, però és molt important prevenir la lesió, fent bons estiraments abans i després de la carrera i el calçat ha de ser adequat 8). Si veus que segueixes amb dolor , per evitar una tendinitis hauries de seguir aplicant gel i fer una mica de repòs. :frown:
També en aquest casos el massatge esportiu és un bon tractament. Però bé, tot depèn de com estigui realment el teu tendó. :wink2:

*Cris*

01 Oct 2010 14:22 #13 per jordidemurcia (Visitant)
Hola cristina,
Gracies pels consells. Avui he provat les bambes noves i els dolors no han fet acte de presencia  8). He corregut fins que les obligacions familiars m'han permès, fent un ritme 48'/km més ràpid :yipi:
fins ara

06 Oct 2010 18:11 #14 per Mothor (Visitant)

A veure com estic el dissabte, encara no em sento prou preparada però a veure com responc als 7 K, si us feu foto abans de la cursa intentaré presentar-me tot i que sóc una mica vergonyosa  :oops: jeje Serà una cursa amb poqueta gent, i jo arribaré de les últimes segur!!!  :neutral:  I gràcies per la felicitació, vai ganviar el numero fa just 2 dies  :glasses:
Pels que aneu a la cursa lluís companys jo anire amb una samarreta de la Sel·lecció Catalana amb les 4 barres. I em sembla que tinc el dorsal F51...a veure si ens anem coneixent!

Hola, et vaig veure el dissabte mentres baixava fins el cotxe anaves davant meu jejej. Salutacions

5 mil:      23:35        Cursa Viladecans 2011
10 mil:    48:38        Cursa Mercé 2014
Mitja:      01:45:06   Mitja Barcelona 2014
Marató:   03:50:23   Marató Barcelona 2013
Corredors.cat / Red Runner
Chuck Norris never ran a Marathon

06 Oct 2010 20:17 #15 per Dani (Associat/da)
Benvinguda!

Al principi es millora molt ràpid però quan surtis a entrenar fes-ho a un ritme còmode. Ja aniras a tot el que puguis a les curses. En quan als estiraments res a dir, segur que ens saps més que tots plegats  :whistle:

A la cursa de Sants (31 d'Octubre) et podries llançar a fer una cursa de 10 km.  ;)

I com diuen els companys a Corredors.Cat s'ofereix servei d'entrenador o reptes puntuals. De totes formes tu pots preguntar/consultar el que vulguis en aquest fil teu.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

06 Oct 2010 21:52 #16 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, Cristina

No vaig poder anar finalment a la Lluis Companys perquè estava lesionat. Espero que ho passesis bé.

El meu consell és que gaudeixis quan surtis a córrer, a mí és el que més omple. Després, a les curses, l'ambient és molt agradable. I els temps... a dies millor, altres no tant. va com va

Salut i ja ens veurem

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

07 Oct 2010 11:59 #17 per Lucius (Visitant)
Benvinguda

JDFT

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats