Dani

Dani

15 febrer 2007 00:48 #21 per BurningSun (Associat/da)
Que tal Dani, felicidades por la marca en la Mitja de BCN :yipi:, a este paso bajaremos de la hora! :wink2:

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2007 16:40 #22 per Dani (Associat/da)
Kilometre 30, falten una dotzena per acabar la cursa, i ara m'he quedat sense benzina, ja m'explicaras Dani com t'ho fotràs per acabar... Que carai, 12 kilometres és una sortida dels amics d'ApocApoc que ho fem entre grans rialles i petits escarnis simpàtics amb un humor sempre de primera. I ja no fa falta que vagi a 5'/km com fins ara, sinò que puc anar a 5'30" tranquilament, o sigui, un ritme d'entrenament baix, tot xino-xano.
Kilometre 32, aviam... Falten 10 de tortura, perquè ara mateix estic a 6'/km gairebé i no podria anar més ràpid ni que em paguessin quartus, ostia, això serà dur, molt dur, que hi farem encara puc fer Tres trenta i picu si no camino. Ja no puc més, camina una estona home, que més dóna, ja has petat, finito, liquidato, i a més a més fot una calda avui, i no tenies febre tu ahir, eh? Ja em diras les ganes de patir ineccessariament! Però que dius, home, si porto 4 mesos només pensant en el dia d'avui i ara mateix no penso fallar-me posant-me a caminar amb tots els quilometres que porto, amb tota la gent que m'ha animat, amb la meva gent, tant familia com no, que m'espera a la meta, ni parlar-ne, no penso caminar, abans arribo amb l'ambulància a la meta, no fotem!
Kilometre 35. Compte enrera, falten set, cada quilometre està separat de l'altre amb més de sis minuts, i ara toca pujar l'Arc de Triomf i plaça catalunya, i paral.lel i....Uffff, que llarg, no arribo, avui no arribo. Mira, en Gabriel, ei!!! M'anima una estona i son un segons que no penso i que em dona forces, ara veig l'Eva amb una mena de pastanaga¿? en forma de cartell!  :oh: I ara es posa a córrer al meu costat, i m'aguanta el ritme, ostres!! Ah.. bé, normal, vaig com un cargol, és clar que pot anar amb mi una petita estona, tot i que a ella li ha semblat un sprint. Impresionant la gent que hi ha, que bé, llàstima que no vagi bé. Mira, en Quimo a la plaça Catalunya, ja falten menys metres.
Kilometre 38. I ara mal de panxa, si que anem bé, m'hauré de posar a caminar, penso, penso, però no vull defraudar-me a mi mateix, si això és una marató avui toca patir, i a passejar a les Rambles!! Que diria l'amic Simon. La baixada és una benedicció, i ara penso en el Paral.lel, ostia, si ara toca pujar de nou. Faig un pacte amb mi mateix, posa la ment en blanc i només pensa en posar un peu i després l'altre i així 25 minuts. Dit i fet, ara no conto els kilometres que falten, sinò els minuts que falten per acabar l'agonia, per arribar a la meta per poder parar, beure aigua i tirar-me a la gespa.
Kilometre 42. Ja està, ja hi soc, quina munió de gent, i molts els conec!! Quins crits, i molts van per mi. I jo inconcient, amb l'empanada mental de "això no va amb mi", jo només vull arribar i descansar. Arribo a la meta, aixeco els braços no de felicitat sinò de ràbia, no he caminat! Moltes hores després un és concient que és un maratonià, quan fa un any era una persona que no podia acabar un partidet de futbol sala amb els seus col.legues, que la cursa del corte ingles, era el sumum de l'atletisme. L'alegria pot vindre de cop, o a poc a poc, i a mi m'ha vingut així. Avui, dilluns, després de la feina del matí, he anat fins a la Plaça Espanya a on ahir era la meta, i ara si, els ulls s'han enterbolit i una esgarrifança m'ha vençut, ara estem en paus, marató. Tu m'has donat molt perquè jo et vaig donar molt, ara toca comprendre millor com funciones per guanyar-te per la cara el pròxim cop, perquè, no ho dubtis, hi haurà més cops, i establirem una relació molt especial, senyora marató, en els que els dos sempre sortirem enfortits.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

05 Mar 2007 16:50 #23 per joansan (Visitant)
Dani
m'has fet posar la gallina de piel, en els km's a partir del 38 em sento totalment identificat amb tu, ets un crack company amb febre i acaban una marató. :surprised:

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

05 Mar 2007 16:58 #24 per curat (Associat/da)
Dani,

ETS UN MARATONIÀ

AMB MAJÜSCULES  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

05 Mar 2007 16:59 #25 per Debutante (Associat/da)
Dani, me ha impresionado la explicación y el reto que lanzas para tus próximas maratones.

Enhorabuena, maratoniano!!!

05 Mar 2007 17:02 #26 per Apintu (Associat/da)
Dani, has demostrat que a part de saber correr i molt, tens una voluntat de ferro i no hi ha res que s'et resisteixi.

FELICITATS MARATONIA

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

05 Mar 2007 17:04 #27 per Xavier (Associat/da)
Dani, a mi aquests fils personals, no m´agraden.
Però tampoc voldria que pensessis que no tinc res a dir-te.
Afortunadament totes aquestes coses te les puc dir setmana darrere setmana quant ens veiem.
Només vull deixar constancia.
Així que, felicitats per la teva marató, JA ETS MARATONIÀ i sobretot gracies per la teva amistat.

Salut 8)

05 Mar 2007 17:08 #28 per Debutante (Associat/da)
Dani,

Te explicaré una de esas historias que tanto me gusta contar. :he:

El año pasado, cuando debuté en la maratón, trabajaba en unas oficinas de la calle Tarragona. Suelo ir a trabajar en transporte público (tren hasta Sants-Estació), pero alguna vez que lo necesitaba iba en coche. Aparcar en esa zona siempre era complicado y siempre optaba por ir directamente a Montjuic donde sabía que más abajo o más arriba siempre encontraría sitio. Y luego iba paseando hasta la oficina tranquilamente.

Todavía recuerdo la primera vez que aparqué allí tras mi debut en maratón!!

Bajando por la Av. Mª Cristina se me puso la piel de gallina. Vi las señales en el centro de la calzada de la pintura de los patrocinadores que todavía no se había borrado por completo y fue tanta la emoción que se me saltaron las lágrimas. :'(

Cada vez que paso por allí siento algo especial, y creo que son esas las cosas que nos enganchan y que nos hacen repetir.

Si tú entrenas por allí, pasarás muchos días por esa zona. Así tendrás tiempo de emocionarte!!!

Tengo ganas de darte un fuerte abrazo en la cena del viernes!!

05 Mar 2007 17:32 #29 per edyvil (Visitant)
Jo ja te dit tantes coses en tants fils que haig de ser una mica reiteratiu però com formes part de la meva història per a sempre d'aquesta Marató, nomès dir-te que espero que sigui la primera de moltes amb l'ingredient especial de ser la que ens va fer amics i ens va fer conèixer (encara que per primer cop va ser un llunya i plujos dia a Sant Sadurní de Noia aprop de casa meva juntament amb Debutante i Hurtaga.
I felicitar-te per ser un maratonià de raça quan mès patiment millor record es curiòs  8)
I aquest grup de TRESTRENTERUS D'EN JAUTERAS que hem format per a l'ocasió (i tenim una deuta pendent no oblideu  ;)) a mi que ja portava uns anys corrent cursas per tot el país m'ha fet entendre l'atletisme com esport d'equip tot el contrari al concepte que tenia d'ell fins ara.

Una abraçada Dani

David Prieto

07 Mar 2007 11:58 #30 per NachoBP (Associat/da)
Ens varem podr cineixer en el sopar del grup 4-4:30. Thanks 1000 pq m'has ajudat en + d'1 ocasio.
Una abraçada
NAchoBP

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

09 Mar 2007 11:46 #31 per edyvil (Visitant)
Ieppps Dani

Que estrany se'm fa pensar que aquest cap de setmana no ens veurem, quan ens estem veient setmana rera setmana des de desembre (diria que excepte a Granollers)...
Veus? això ha de ser ressaca post-marató.
La teva xicota al·lucinarà amb dos caps de setmana sense curses  :surprised: i seguits  :neutral:
A mi la meva dona ja em va preguntar ahir, aquesta setmana a on i de quan?
Esparreguera i de deu!!
Contesta: a val si es de deu...(la setmana passada vaig arribar tardissim a quats de dues  :grrrrrr:)

Imagina't del que vivim el diumenge passat a una cursa de deu i sense la majoria de CoRReDoRS.CaT vaga diferència... :frown:
Però bé la setmana que ve hi ha Vilanova i La Geltrù de 8 KM. i la següent ens veiem segur a Montornès.
Aixì que faré una cosa per primer cop crec amb tu: Bon cap de setmana Dani i visca al Barça  :great:

David Prieto

09 Mar 2007 11:50 #32 per Debutante (Associat/da)
edyvil si quieres vernos pásate esta noche por el Guiera que tenemos la cena del POC A POC!! 8)

09 Mar 2007 12:07 #33 per edyvil (Visitant)
No puedo ir Debutante  :frown:, a las cenas solo no voy y mi mujer dice que hasta que no suelte "la carga" que de salidas nocturnas nada  :neutral:

Per això ho deia Dani

Muchos recuerdos a los dos  8) 8) y pasadlo bien. ;)

David Prieto

09 Mar 2007 13:29 #34 per Dani (Associat/da)
Iep David !!

Dues setmanes sense curses, que ho diria, eh ?  :whistle:

Tinc la sort de que els diumenges al matí l'Eva aprofita per dormir, i és clar, parat a casa no estaré, no creus?  :rofl: Aquests dos diumenges que venen, un de calçotada i l'altre d'excursió i dinar campestre.

De fet després, les meves previsions son:

25-03 Montornes. Mitja
01-04 Bombers. 10km
15-04 La Llagosta. 10km
22-04 Montmeló. 10km
29-04 Olivella. 18km
06-05 El Cote Ingles. 11km o Mitja Garrotxa
13-05 Nou Barris. 10km
20-05 Collserola. 13km Cursa ApocApoquera  :party:
27-05 Cursa del Dimoni. Badalona  10km
03-06 Pineda. 10km

Com pots veure, la primavera va carregada  :great: :great:

09 Mar 2007 13:39 #35 per Xavier (Associat/da)
Ostres Dani, em sembla que em calcaré el teu calendari i el fare meu.
La meva Eva, també aprofita els diumenges al mati per dormir.  :whistle:, en alguna cosa em tindré que distreure jo. :yes:

Salut 8)

09 Mar 2007 13:41 #36 per jauteras (Associat/da)
Dani, a mi com al Xavier no m'agraden gaire aquests fils de presentació individualitzats.

Només comentar-te que coincidirem almenys a 4 curses del teu calendari en el meu calendari particular :happy: :great: Després possiblement n'hi haurà alguna més, però ja ho veure'm :happy:

09 Mar 2007 13:44 #37 per joanctb (Visitant)
Dani,
el meu calendari és calcat al teu però m´he decidit per la Mitja de Garrotxa el 6/5 ja que regalen un pernil!!

:oh:

12 Mar 2007 16:08 #38 per Danigoal (Associat/da)
Hola Dani,

Ante todo, y con un poco de retraso, mi más sincera enhorabuena por completar la Maratón  :yipi: (gran crónica, por cierto) :great:

Gracias por los consejos sobre las carreras. La verdad es que mi intención para hacer marca era correr la Bombers pero, me voy de vacaciones a Palma el viernes anterior  :grrrrrr: (nunca pensé que me quejaría por irme de vacaciones  :mdr: )

De todas formas miraré la posibilidad de correr La Llagosta(voy a buscar información), aunque no suelo salir de BCN, de hecho la de Montmeló sería la primera y porque tiene que ser almenos curioso lo de correr allí.

A ver si nos vemos. Un saludo.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

12 Mar 2007 17:06 #39 per edyvil (Visitant)
Iep Dani
Com va anar el sopar de divendres?
Com va ser aquesta insòlita matinal de diumenge sense cursa?
Et va agafar "el mono" en algun moment?
-Jo després d'haver anat a Esparreguera t'asseguro que has fet bé parant després de la Marató. Tot i que la cursa té una organització excel·lent i a més vaig poder estar amb Pinucset a la cursa i després i abans d'ella amb Ricardinho y familia, el coach Jauteras i vaig conèixer a Markinho doncs aixó va ser el millor del matí amb diferència.
-La veritat és que esportivament parlant va ser una "merda" (amb perdó) se'm va fer mentalment molt dur el canvi de xip de Marató a 10.000, a més havia promès a Pinucset portar-ho almenys fins al Km.5 a aconseguir arribar en 45', passem el Km.5 en 22:49, i portava unes "sensacions" horribles, pensava que no podria ni acabar. Al final ho aconseguim, però m'adonat que aquesta Marató que vivim el dia 4 m'ha deixat més petjada que cap de les anteriors, mai abans m'habian tornat les ganes de repetir una altra Marató tan aviat. És el primer cop que m'he superat i tinc tantes ganes de tornar a la Marató que em fa donar poc valor a un 10.000 i notar la sensació que vaig tenir ahir de córrer sense ambició simplement per rutina.
En fi amic Dani tot aquest rotllo t'ho foto perquè ahir a Esparreguera vaig sentir nostàlgia de la cursa que vam viure l'altre dia...
Almenys a Montornès amb una mitja "mates el mono"...

Ens veiem  8)

David Prieto

12 Mar 2007 18:31 #40 per Dani (Associat/da)
Edyvil: Doncs jo trovo a faltar el dia a dia que portavem abans de la marató, on penjavem els nostres entrenaments i la feiem petar de cara a l'objectiu comú que teniem. Les dues setmanes sense curses son només un punt i seguit, per tant, no es faran gens llargues, però per compensar-ho faré un entrenament fort durant aquest temps  :whistle: De fet cada mes o mes i poc faig una mena de test que consisteix en un circuit a Montjuic de 5km (puja 80 metres i baixa 80 metres) per evaluar el meu estat i avui dilluns he fet 20'00" baixant a 3'37" i estic la mar de content. Veus? És això el que trovo a faltar  :party: (va por los viejos tiempos). Però ens veurem aviat, a Montornes i a Bombers.
Un apunt a la teva marca d'aquest diumenge. Penso que els entrenaments de tant kilometratge que has fet has perdut "xispa" en les curses curtes, però que has compensat amb escreix a la marató, podent fer marca personal 3'36  ;) Ja saps, si vols millorar en curtes distancies, sèries curtes, menys kilometres i més intensitat. Però posats a fer, pots continuar tal qual i intentar fer una altre marató com la del Mediterrani i provar de fer 3'30.
Aviam si un dia et passes per alguna sortida del ApocApoc!

Danigoal: Leí las crónicas de 10de1000 sobre la cursa de la Llagosta i la gente coincide que es rápida. Además la Llagosta está muy bien comunicado con la RENFE y en 20 minutos te plantas ahí. Ya nos veremos y a ver si haces el sub43 :great:

A la gent del ApocApoc només dir-vos que sense vosaltres res seria tant diverit ni entretingut, que córrer sol està molt bé, però la soletat del corredor de fons ja la regalo.  :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats