Hola a tothom! Molts ja em coneixeu, son l´antic usuari Christian. Feia moltissim temps que no passaba per aqui. Potser la falta de temps , les lesions, el cas es que vaig deixar de correr durant molt de temps; si que sortia molt esporádicament a correr 5 kms despres de un dia de feia, al vespre a l´hivern, i clar em desanimaba deseguida de veure que no era el mateix, m´havia engreixat bastant y volia correr com abans pero no aguantaba no 200 metres. Vaig optar una temporada per canviar d´esport perque hi han d´altres esports que també m´atrauen, vaig comprar una bici de carretera, i vaig sortir amb una colla del meu poble i si a l´estiu disfrutes molt, pero l´hivern es fa molt llarg i a la que deixas la bici et tornes a desanimar. Era dificil trobar alicients quan el correr m´havia omplert de tanta satisfacció i bon moments. Vaig pasar bons moments amb vosaltres, temporades millors i altres pitjor. He estat donant un cop d´ull pel foro abans de decidirme a entrar, hi han usuaris que sempre estaban per qui i que encara hi son amb els que m´ho vaig passar bé i guardo un bon record com en
Xavipapell, en
Jauteras (l ´altre dia el vaig veure feia molt que no el veia), en
Rmasferrer, en
Pau, l´
Abuelo, en
Massa, en
ManoloM, i em deixo molts mes , perdo per no mencionarlos a tots.
Ara les circumstancies de la vida, la falta de temps i el no parar de fer coses han fet que m´hagui aprimat bastant de forma natural, quasi be sense fer exercici ultimament. Recordo que potser en el darrer ultim any he sortit en bici 2 vegades i a correr cap. Pero avui ho he tornat a probar, amb el bon temps un anima més, i he sortit a fer uns 12 km per la muntanya, i he tornat a expermientar un mon de sensacions que feia molt que no recorda ni que existien. Potser em torno a lesionar, no ho se, el meu cos es aixi de delicat, potser canvio d´anims, a la vida hi han sempre alibaixos, , pero penso que d´ahver un punt d´inflexió amba les coses , ara he pasart un temporarda dolenta
pero la vida seguiex i el correr méstava esperant allà per quan volgues toranr a experimentarlo. Portser correrre a nivell dá ficcionat, potser fare cureses, o traveses, portser nomes sortire de tant en tant, no ho se pero el cas es que torno a correr i volia compartir amb tots vosaltresque heu estat allà i m´heu animat quan he pssat moemnts dificils de lesions i malalties.
Perdoneu el rotllo :sleep: