Torno a correr

Torno a correr

01 Mai 2011 00:45 #1 per (Visitant)
Hola a tothom! Molts ja em coneixeu, son l´antic usuari Christian. Feia moltissim temps que no passaba per aqui. Potser la falta de temps , les lesions, el cas es que vaig deixar de correr durant molt de temps; si que sortia molt esporádicament a correr 5 kms despres de un dia de feia, al vespre a l´hivern, i clar em desanimaba deseguida de veure que no era el mateix, m´havia engreixat bastant y volia correr com abans pero no aguantaba no 200 metres. Vaig optar una temporada per canviar d´esport perque hi han d´altres esports que també m´atrauen, vaig comprar una bici de carretera, i vaig sortir amb una colla del meu poble i si a l´estiu disfrutes molt, pero l´hivern es fa molt llarg i a la que deixas la bici et tornes a desanimar. Era dificil trobar alicients quan el correr m´havia omplert de tanta satisfacció i bon moments. Vaig pasar bons moments amb vosaltres, temporades millors i altres pitjor. He estat donant un cop d´ull pel foro abans de decidirme a entrar, hi han usuaris que sempre estaban per qui i que encara hi son amb els que m´ho vaig passar bé i guardo un bon record com en Xavipapell, en Jauteras (l ´altre dia el vaig veure feia molt que no el veia), en Rmasferrer, en Pau, l´Abuelo, en Massa, en ManoloM, i em deixo molts mes , perdo per no mencionarlos a tots.
Ara les circumstancies de la vida, la falta de temps i el no parar de fer coses han fet que m´hagui aprimat bastant de forma natural, quasi be sense fer exercici ultimament. Recordo que potser en el darrer ultim any he sortit en bici 2 vegades i a correr cap. Pero avui ho he tornat a probar, amb el bon temps un  anima més, i he sortit a fer uns 12 km per la muntanya, i he tornat a expermientar un mon de sensacions que feia molt que no recorda ni que existien. Potser em torno a lesionar, no ho se, el meu cos  es aixi de delicat, potser canvio d´anims, a la vida hi han sempre alibaixos, , pero penso que d´ahver un punt d´inflexió amba les coses , ara he pasart un temporarda dolenta
pero la vida seguiex i el correr méstava esperant allà per quan volgues toranr a experimentarlo. Portser correrre a nivell dá ficcionat, potser fare cureses, o traveses, portser nomes sortire de tant en tant, no ho se pero el cas es que torno a correr i volia compartir amb tots vosaltresque heu estat allà i m´heu animat quan he pssat moemnts dificils de lesions i malalties.
Perdoneu el rotllo :sleep: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 17:33 #2 per Biel54 (Associat/da)
Christian, Benvingut de nou a corredors.cat !!!!

A mi no hem coneixes, doncs sols fa dos anys que corro, espero saludar-te si ens trobem a alguna cursa.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

01 Mai 2011 18:30 #3 per jcarpa (Visitant)
Christian,jo tampoc et conec,pero tal com diu el llibre de l'Arcadi a Correr per ser feliç.Simplement per ser lliure i gaudir de poder-ho fer i notar q ens sentim millor despres de fer-ho. Si algun dia baixes pel camp de Tarragona,digueu i fem un entrenament per la natura

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

01 Mai 2011 21:16 #4 per XaviPapell (Associat/da)
Christian l'alergic al gluten ??

01 Mai 2011 21:48 #5 per (Visitant)
Si aixi es jcarpa, correr per ser feliç simplement, per oblidar els problemes durant una estona i estar més en contacte amb la natura, ho tindre en compte si baixo a tarragona gracies. Biel54 si, esperofer alguna cursa i poder-te saludar.
Xavipapell, si soc, jo havia desaparegut del mon jeje, pero ja me deixat caure per aqui de nou per veure com esta tothom :party:, records :great:

01 Mai 2011 22:11 #6 per XaviPapell (Associat/da)
L'ultima vegada que ens varem veure va ser a la San Sil de Lloret del 2008 si no m'equivoco
nanu això ja no es el que era, no se sembla res a 10de1000

01 Mai 2011 23:06 #7 per Xeix (Associat/da)
Christian2.0

Ben tornat  :great: :party: :party: :party:

01 Mai 2011 23:12 #8 per Chute (Associat/da)
Ostres Christian, quina alegria que tornis a córrer. Espero que puguis gaudir de nou amb el running en aquesta nova etapa.

Ens veiem en alguna cursa. :party:

02 Mai 2011 03:02 #9 per Enric59 (Visitant)
Bentornat, Christian8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

02 Mai 2011 10:39 #10 per curat (Associat/da)
Hola Christian2.0!

Recordo una sortideta ben divertida que vàrem fer un@s quant@s per la zona dels boscos de Castellarnau travesant unes basses d'aigua fins el maluc  :intello: Ja fa uns anys d'això. Desitjo que tornis a agafar el ritmillo  :great:

Ens veiem qualsevol diumenge. Aquest mateix a Sant Quirze del V en serem un munt  :yes:

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

02 Mai 2011 10:54 #11 per pluvinet (Associat/da)
Una abraçada Chirstian2.0 desde la Marató del Mediterrani del 2005 8)

02 Mai 2011 21:45 #12 per (Visitant)
Chute, Xeix, Enric 59 ,Curat, Pluvinet
Gracies companys, m´enrrecordo de les curses i entrenos que varem fer com si fos ahir i per ex per lo que veig la marato del mediterrani ja fotia mes de 5 anys, com passa el temps :'

De moment no tinc masses pretensions, només tornar a correr per mi ja es un triomf, m´agradaria tornar a reviure curses mitiques com la Guanta i el Farell, i fer algun entreno per muntanya, fisicamente em trobo be, pero per a mi maratons i tot aixo ara son paraules majors. Sembla que ara he apres a dosificarme i espero no cometre l´error de abusar de les curses i caure en les lesions :grrrrrr:

En fi  :party: :party: :party:

02 Mai 2011 21:50 #13 per Germinator (Visitant)
Christian no ens coneixem perquè sóc nou d'aquest mateix any. Fa només mig que corro (des de l'estiu passat) i la veritat és que t'entenc perfectament, ara que també estic lessionat. Porto tres setmanes parat (ahir tenia que estar corrent la meva primera marató) i la veritat és que ja tinc ganes que sigui el proper dijous que tornaré als entrenos.

Ben vingut i espero poder coincidir amb tu en alguna cursa.

Ànims.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

12 Mai 2011 23:14 #14 per Sancho (Associat/da)
Benvingut, o millor dit Bentornat , Christian    8)

09 Jun 2011 13:20 #15 per Aire (Visitant)
Hola Christian !.

M'alegro de saber novament de tu !. Potser arribarà el dia que tornarem a coincidir corrent muntanya amunt i avall....

Molts ànims !!!.  :great:

Màrius.

Mai no pensis que no pots

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats