Torno a correr

Torno a correr

01 Mai 2011 00:45 #1 per (Visitant)
Hola a tothom! Molts ja em coneixeu, son l´antic usuari Christian. Feia moltissim temps que no passaba per aqui. Potser la falta de temps , les lesions, el cas es que vaig deixar de correr durant molt de temps; si que sortia molt esporádicament a correr 5 kms despres de un dia de feia, al vespre a l´hivern, i clar em desanimaba deseguida de veure que no era el mateix, m´havia engreixat bastant y volia correr com abans pero no aguantaba no 200 metres. Vaig optar una temporada per canviar d´esport perque hi han d´altres esports que també m´atrauen, vaig comprar una bici de carretera, i vaig sortir amb una colla del meu poble i si a l´estiu disfrutes molt, pero l´hivern es fa molt llarg i a la que deixas la bici et tornes a desanimar. Era dificil trobar alicients quan el correr m´havia omplert de tanta satisfacció i bon moments. Vaig pasar bons moments amb vosaltres, temporades millors i altres pitjor. He estat donant un cop d´ull pel foro abans de decidirme a entrar, hi han usuaris que sempre estaban per qui i que encara hi son amb els que m´ho vaig passar bé i guardo un bon record com en Xavipapell, en Jauteras (l ´altre dia el vaig veure feia molt que no el veia), en Rmasferrer, en Pau, l´Abuelo, en Massa, en ManoloM, i em deixo molts mes , perdo per no mencionarlos a tots.
Ara les circumstancies de la vida, la falta de temps i el no parar de fer coses han fet que m´hagui aprimat bastant de forma natural, quasi be sense fer exercici ultimament. Recordo que potser en el darrer ultim any he sortit en bici 2 vegades i a correr cap. Pero avui ho he tornat a probar, amb el bon temps un  anima més, i he sortit a fer uns 12 km per la muntanya, i he tornat a expermientar un mon de sensacions que feia molt que no recorda ni que existien. Potser em torno a lesionar, no ho se, el meu cos  es aixi de delicat, potser canvio d´anims, a la vida hi han sempre alibaixos, , pero penso que d´ahver un punt d´inflexió amba les coses , ara he pasart un temporarda dolenta
pero la vida seguiex i el correr méstava esperant allà per quan volgues toranr a experimentarlo. Portser correrre a nivell dá ficcionat, potser fare cureses, o traveses, portser nomes sortire de tant en tant, no ho se pero el cas es que torno a correr i volia compartir amb tots vosaltresque heu estat allà i m´heu animat quan he pssat moemnts dificils de lesions i malalties.
Perdoneu el rotllo :sleep: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 17:33 #2 per Biel54 (Associat/da)
Christian, Benvingut de nou a corredors.cat !!!!

A mi no hem coneixes, doncs sols fa dos anys que corro, espero saludar-te si ens trobem a alguna cursa.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 18:30 #3 per jcarpa (Visitant)
Christian,jo tampoc et conec,pero tal com diu el llibre de l'Arcadi a Correr per ser feliç.Simplement per ser lliure i gaudir de poder-ho fer i notar q ens sentim millor despres de fer-ho. Si algun dia baixes pel camp de Tarragona,digueu i fem un entrenament per la natura

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 21:16 #4 per XaviPapell (Associat/da)
Christian l'alergic al gluten ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 21:48 #5 per (Visitant)
Si aixi es jcarpa, correr per ser feliç simplement, per oblidar els problemes durant una estona i estar més en contacte amb la natura, ho tindre en compte si baixo a tarragona gracies. Biel54 si, esperofer alguna cursa i poder-te saludar.
Xavipapell, si soc, jo havia desaparegut del mon jeje, pero ja me deixat caure per aqui de nou per veure com esta tothom :party:, records :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 22:11 #6 per XaviPapell (Associat/da)
L'ultima vegada que ens varem veure va ser a la San Sil de Lloret del 2008 si no m'equivoco
nanu això ja no es el que era, no se sembla res a 10de1000

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 23:06 #7 per Xeix (Associat/da)
Christian2.0

Ben tornat  :great: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2011 23:12 #8 per Chute (Associat/da)
Ostres Christian, quina alegria que tornis a córrer. Espero que puguis gaudir de nou amb el running en aquesta nova etapa.

Ens veiem en alguna cursa. :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 03:02 #9 per Enric59 (Visitant)
Bentornat, Christian8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 10:39 #10 per curat (Associat/da)
Hola Christian2.0!

Recordo una sortideta ben divertida que vàrem fer un@s quant@s per la zona dels boscos de Castellarnau travesant unes basses d'aigua fins el maluc  :intello: Ja fa uns anys d'això. Desitjo que tornis a agafar el ritmillo  :great:

Ens veiem qualsevol diumenge. Aquest mateix a Sant Quirze del V en serem un munt  :yes:

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 10:54 #11 per pluvinet (Associat/da)
Una abraçada Chirstian2.0 desde la Marató del Mediterrani del 2005 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 21:45 #12 per (Visitant)
Chute, Xeix, Enric 59 ,Curat, Pluvinet
Gracies companys, m´enrrecordo de les curses i entrenos que varem fer com si fos ahir i per ex per lo que veig la marato del mediterrani ja fotia mes de 5 anys, com passa el temps :'

De moment no tinc masses pretensions, només tornar a correr per mi ja es un triomf, m´agradaria tornar a reviure curses mitiques com la Guanta i el Farell, i fer algun entreno per muntanya, fisicamente em trobo be, pero per a mi maratons i tot aixo ara son paraules majors. Sembla que ara he apres a dosificarme i espero no cometre l´error de abusar de les curses i caure en les lesions :grrrrrr:

En fi  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2011 21:50 #13 per Germinator (Visitant)
Christian no ens coneixem perquè sóc nou d'aquest mateix any. Fa només mig que corro (des de l'estiu passat) i la veritat és que t'entenc perfectament, ara que també estic lessionat. Porto tres setmanes parat (ahir tenia que estar corrent la meva primera marató) i la veritat és que ja tinc ganes que sigui el proper dijous que tornaré als entrenos.

Ben vingut i espero poder coincidir amb tu en alguna cursa.

Ànims.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2011 23:14 #14 per Sancho (Associat/da)
Benvingut, o millor dit Bentornat , Christian    8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 13:20 #15 per Aire (Visitant)
Hola Christian !.

M'alegro de saber novament de tu !. Potser arribarà el dia que tornarem a coincidir corrent muntanya amunt i avall....

Molts ànims !!!.  :great:

Màrius.

Mai no pensis que no pots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats