Àlvar Fdez (Polgi) Presentació.

Àlvar Fdez (Polgi) Presentació.

19 Jun 2012 23:41 - 20 Jun 2012 06:42 #1 per Polgi (Associat/da)
Hola a tothom

Farà un mes que volto per aquí, però per desconeixement no m'havia presentat.

La meva història es la següent. Tinc 50 tacos i havia corregut fins als vint i pocs. Era una época en la que no hi havien praticament curses populars, Nike per no dir altres, no existia al nostre pais. Corríes amb keds, bambes o adides en els seus inicis (blanques, amb 3 ratlles negres i sola superprima). Això feia que quan portava 2 messos entrenant ho havia de deixar per lessió al tormell o al genoll. Entrenava sense cap objectiu a la vista.
Ho vaig deixar i pocs anys desprès em vaig enganxar a la febre del Mountain Bike (Sense suspensions encara) i les cames no es resentien.
Farà uns 4-5 anys, amb un fill de 12 anys s'em va acudir, apuntarme a la Cursa del Corte Ingles. Desprès de pocs entrenaments amb les cames carregades de agulletes vam acabar, això si, amb la pujada al estadi caminant.
Vaig continuar entrenant i em vaig actualitzar. Com han canviat els temps. Ara tens un mitjo pel peu dret i pel esquerra, les bambes pel teu pes i tipus de trepitjada. I a mes a mes un Gps amb pulsacions. Quan surto a córrer tinc complexe de F-1, nomès em falta la conexió inhalàmbrica amb el box (la dona).
Be de tot això fa nomès 1 any i mig en serio, amb 2 maratons de Bcn i acceptat per la de NY al Novembre. Es el meu autoregal de 50 anys. També haig de dir que el meu fill ara amb 16 anys em va fer de llebre els darrers 12 km a la  Marató de Bcn d'aquest any. Va cumplir i va tirar de mi amb el ritme que teniem establert. (Ja està enganxat).
Córrer m'ha donat una sensació que feia temps que no tenia. Les endorfines enganxen.

No vull ser més pesat i una salutació d'un nou correcat.

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2012 23:45 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Benvingut Àlvar compartim el mateix repte i la mateixa edad  :he: :he: :great: :party: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Jun 2012 00:04 #3 per No Surrender (Associat/da)
On he de signar per estar com vosaltres als 50?  :he:
Benvingut!!!! :great:

20 Jun 2012 00:16 #4 per kim (Associat/da)

Benvingut Alvar i benvingut també el teu fill  :yes:

Felicitats, una gran presentació

Salut

20 Jun 2012 01:32 #5 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Alvar, jo en tinc uns quans mes que tu, 58, que els vaig celebrar corrent la meva 3ª marató a Empuries.
Jo també utilitzaba Keds, però de basquet, jejeje .... al igual que tu, però ja amb els cabells blancs, amb 55, vaig iniciar-me en aquest sport per a boixos, la meva primera cursa també el Corte Ingles, i la pujada al estadi també caminant, ....

Pel que veig, tots dos hem tornat a gaudir del esport de una forma semblant, amb una diferencia, jo una mica mes vell.

Espero poder-te saludar en alguna cursa.

Biel

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

20 Jun 2012 08:53 #6 per piri (Associat/da)

Molt bona la teva presentació Àlvar.

Si vols donar canya als correcats de 50, que sapigues que tenim una LLiGa  :whistle: lliga.corredors.cat/index.php

Benvingut!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

20 Jun 2012 11:36 #7 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Àlvar!  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

20 Jun 2012 20:16 #8 per Sancho (Associat/da)
Benvingut  Âlvar  :great:
I si fas 50 anys pasat per aquest fil

www.corredors.cat/index.php?topic=13276....&Itemid=91#msg728325

20 Jun 2012 20:51 #9 per Alfons 99 (Visitant)
Benvingut, Àlvar. També m'ha agradat la teva presentació i m'ha fet riure el detall de la connexió inhalàmbrica amb el teu particular box.

Presentat a alguna cursa que aquí som un munt de bojos per això del running, i això de l'edat  :whistle: :whistle: també n'hi ha uns quants que pentinem canes (alguns ni això  :intello:)

O sigui que un més a la gran colla correcat  :party: :yipi:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

21 Jun 2012 19:28 #10 per Polgi (Associat/da)
Moltes gàcies a tots per la vostre benvinguda. Espero que ens veiem aviat. La meva propera serà La cursa de La Vila Olímpica. :great:

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

21 Jun 2012 19:56 #11 per Zenon (Visitant)
Pues ya sabes, en el próximo pedido de equipación te apuntas y a partir de ahí saldrás en todas las fotos  :mdr:

Bienvenido  8)... nunca es tarde y a partir de nuestras edades es más beneficioso  ;)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

22 Jun 2012 11:42 #12 per periku (Visitant)
Coincidim en força coses Àlvar encara que jo sóc una mica mes "bollycao" (41 taquets),  :glasses:

el meu fill gran només ha corregut un 5000 amb mi però va ser molt maco i espero aconseguir que correm junts una marató  quan vegi la "llum" jajaaja.. :mdr:

En veiem a la cursa de la Vila Olimpica, presentat als companys que són encara més collonuts" en persona que al foro.
Ho vaig constatar fa uns dies a la cursa de Pineda.

Benvingut !  :great:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

22 Jun 2012 12:15 #13 per Altair (Visitant)
Molt be Alvar. Bentrobat en el mon del correr. Ja veuras en la marato d'enguany com disfrutareu ambdos, i el detall de la Woll a l'abituallament correcat, es lo mes gran i macu , nomes hi ha una casa mes maca i gran , a la vida, i es consevar la salut per fer feliç als demes.

salut

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats