Visc fa un mes a Manresa

Visc fa un mes a Manresa

21 Jun 2013 01:52 #1 per OZ (Visitant)
Hola companys/nyes.

Només fa uns dies que visc a Manresa i ja estic fart de córrer sol, encara que algun dia està bé.
Necessito gent per córrer, poc o molt, normalment vaig xino xano o que m'indiqueu de grups d'entrenament, quedades etc

Molltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2013 09:47 #2 per Joan3 (Associat/da)
Hola OZ,

Benvingut a Manresa. Has arribat a la millor ciutat del món per córrer  :yipi:

Hi ha un munt de gent que segur que aniràs coneixent. De grups organitzats n'hi ha molts:

-Els més "oficials", al CA Manresa. Al Congost hi ha gent de molt nivell i d'altres més populars. Hi ha grups d'entrenament diversos, podries demanar informació.

-CN Manresa. Des de la piscina municipal hi ha grups que surten a córrer a la tarda. Alguns són triatletes (n'hi ha un munt). Gent també de molts nivells.

-Els dijous al vespre, Esports Sagi organitza sortides que solen ser força massives. Pots demanar informació allà (carretera de Vic, zona Bonavista). Porten el grup figures com Sergi Rodríguez i Agustí Roc.

-Si ets més de muntanya, la gent de Vèrtic (carrer carrasco i Formiguera) també munta sortidetes i crec que tenen un equipet.

-Altres gimnassos (Cube, Nat's) també organitzen sortides a córrer i equips

I lògicament aniràs coneixent gent amb qui quedar. Hi ha molts muntanyeros, gent que fa trails, "ruteros"... Una mica de tot. Corrent pel passeig del Riu trobaràs el Pol Guillén o el Just Sociats i també el corredor més popular.

A veure si coincidim, doncs! Salut,

Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2013 10:08 #3 per jorditogores (Associat/da)
Hola
Joan 3 la millor ciutat del mon per correr es Sabadell :whistle:,  a Manresa sou una colla de besties de l´atletieme, has anomenat a molts bons atletes , pero trobo a faltar la meva amiga Carme Tort,els germans Esquius,la colla d´en Xavi LLobet, i un tal Joan3, que també es una màquina de l átletisme, fa molts anys que corro per el Bages(Santpedor,Artes,Callus, Manresa,Pont de Vilomara,Cursa del Mosquit)i mai deixo de sorpendrem del nivell que teniu per aquestes terres, potser es el fred de l´hivern,el ví d´Artes, es un misteri pee la rsta de populars.
Salutacions  a tots/es desde Sabadell, la segona millor ciutat del mon per correr :love:
Adeu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2013 20:13 #4 per OZ (Visitant)
Moltes, moltes gràcies Joan3.

He flipat amb tota la informació que m'has donat, de conya!!!

En principi aniré a Vertic, ja que m'haig de comprar unes bambes i normalment corro per muntanya. Però aniré als  altres llocs que em dius.

Si que hi ha elit a Manresa Jorditogores, sí sí.

Gràcies altre cop i bon cap de setmana

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2013 23:24 #5 per cat (Visitant)
Benvingut OZ !!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2013 11:56 #6 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut OZ, jo no sóc de Manresa ni corro per muntanya  :he:

A Manresa i ha corredors.cat segur que faràs molts àmics.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.