Hola a totes i tots es correcats!!
Com diu sa dita, sempre més val tard que mai...i no sabia de l'existència d'aquest fòrum per presentar-se, i ho vaig veure de casualitat ahir! :surprised: :surprised:
Bé, em presento doncs...

Em dic Eduard (Mas de cognom, també em diuen Edu, Tete, etc....), tenc 24 anys (en faig 25 en desembre), som d'Eivissa però ja fa 7 anys que visc a Barcelona al barri de Les Corts, aquest serà el 8è, a on vaig marxar per estudiar a la universitat, i on ara hi segueixo estudiant i també hi estic treballant... i m'encanta Barcelona, m'encanta Catalunya... són una ciutat i un país fantàstics i meravellosos, i m'he sentit sempre perfectament i immillorablement acollit, i em sento un més... :happy: :happy: Estic enamorat de Barcelona!
Ja fa cosa d'uns 6 anys que vaig començar a ficar-me en el món del running, a entrenar i cosa d'uns 3 anys vaig començar en el món de les curses on vaig debutar amb una de Bombers, i poc a poc em vaig convertir (feliçment) amb un malalt més del món de les curses de running :yes:
Vaig començar fent curses de 10K (mercè, jean bouin, corte inglés, bombers, correbarri, vila olímpica, sant antoni, badalona, clot, etc etc...), vaig decidir-me a entrar en el món de les mitges també i em va resultar extremadament gratificant i fins i tot em vaig arribar a estrenar en la distància mítica dels 42,195K a Barcelona 2013 després d'un llarg període de preparació física i psicològica i que vaig portar amb molta, moltíssima, il·lusió...amb l'únic objectiu d'acabar-la i gaudir-la en cadascun dels seus metres....l'experiència va ser increïble i completament positiva, i estic convençudíssim a continuar i repetir! :yipi: :yipi:
Pel que fa al món correcat... va ser a una cursa Lluís Companys, on em va cridar l'atenció un grup de gent amb una samarreta taronja i amb una senyera, amb un nom estampat cadascun i una referència a corredors.cat.... em va picar el cuquet, i vaig decidir cercar i esbrinar de que es tractava, i em va agradar molt la idea de l'associació i vaig decidir associar-me, i aquí sóc
Tot i això, reconec que sóc una persona un pèl vergonyosa i he estat més temps llegint i sense escriure, i m'ha costat decidir-me...però bé, finalment vaig aconseguir la meva samarreta correcat amb el meu nick i la senyera, ja he començat a escriure als fòrums (fins i tot vaig obrir el meu primer fil maratonià....el de la marató de Bilbao d'enguany

), vaig anar al sopar correcat del març (on em vaig sentir molt acollit i m'ho vaig passar beníssim...)...i res, que espero que la meva petita aportació pugui resultar positiva i que a partir d'ara ens veiem a les curses i gaudir-ho al màxim com sempre, i sobretot de la vostra companyia :happy: :happy:
És tot un plaer formar part de Corredors.cat, compartir amb tots/es vosaltres, portar la samarreta pastanaga pel món i fer país

:yes:
Una abraçada molt i molt gran per a tothom!! I ens anem parlant per aquí!! :wink2: