Júlia

Júlia

07 Abr 2008 19:18 #21 per Júlia (Visitant)
Mariona, Cabrix i XP, gràcies :love:.
No sé encara quina cursa vull fer pq tinc els caps de setmana força liats però pensava buscar algo a finals de maig o principis de juny (Pineda, Nou Barris, Can Mercader...)

Cabrix, el que em dius és una mica el que tenia en ment, però volia que m'ho confirméssiu :mdr: (tot i que no sé si es pot dir que tu tinguis gaire seny :666:)
XP Vallhonesta són 13km, amb pujades, i d'aquí menys d'un mes :beurk: crec que la deixo per la propera edició!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 19:21 #22 per Hansi (Associat/da)
Júlia, t'anava a dir que el dia de la teva tirada llarga es podria allargar 3-4 km, però anant a un ritme que per tu sigui còmode (amb la intenció d'agafar fons, simplement) i veig que encertava perquè el pou-de-ciència Càbrix també t'ho ha dit..Pels meus limitats coneixements, em sembla que ja fas un bon pla d'entrenament.

En qualsevol cas, sent maduixota i havent-hi el Càbrix, fes-lo complir la promesa de pensar-hi  :666: Els seus consells seran dels millors  8) Pensa que quan parla d'entrenaments, renega una mica del seu costat fosc  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 19:28 #23 per Cabrix (Visitant)
Júlia, ja saps que ben bé maduxot no soc, i això em deixa una mica de seny...  :he:

Pineda, Nou Barris o Can Mercader... A veure... Pineda no l'he feta mai, però es força plana i els registres que fa la gent per allà diuen molt de la cursa. Nou Barris té pujades amb desnivell "adsequible" i trams plans (i estic a l'organització :mdr:) La pujada és en lleugera baixada (fals pla). Can Mercader no l'he feta mai, vull anar aquesta edició. Per aqui corre gent del Can Mercader i et podrà dir com és. Jo diria que es similar a 9Barris...

Per cert... podriem considera que l'1.04' es la teva marca fent la cursa més o menys al màxim? Ho dic perque si algú s'aventura a posar-te ritmes li servirà de molt... De fet, un 10.000 a tope correlaciona amb alguns paràmetres d'entrenament, i si no es tenen resultats de tests, pot servir per aproximació...     

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 19:49 #24 per meep (Associat/da)
Toc toc!
Se puedeeeee...?

Passava pel fil gasosa i he vist la teva porta oberta, i he pensat: "Calla!, que entraré a saludar" :mdr:

Jo no et puc ajudar en plans d'entrenament, però una formula infalible que he vist amb la gent que comença, és correr en grup. A Corredors.Cat en tens per triar i remenar.
Els millors l'Apocapoc :whistle:, però si et van millor els Maduixots, els vallesants, els de la Cdla,... tots són collonuts!

Espero que el proper dia et presentis :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 19:56 #25 per llança (Associat/da)
Si me da su permiso señoria Cabrix, es sembla de la de Cornellà si es fa pel barri de la Ribera es molt plana, per no dir completament. Desconec el recorregut, ja que no la het fet mai, son dues voltes a un circuit. Nou Barris es de les ""més dures"" de Barcelona, les he posat entre cometes que consti.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 20:28 #26 per XaviPapell (Associat/da)
Jùlia jo l'any passat tenia asma, el genoll fotut, tendinitis a tres llocs diferent i la vaig fer en 1h40'. Si jo tenint tot això la vaig fer tu també pots
Al Cabrix ni caso que esta boig  :whistle: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 21:19 #27 per Geox (Visitant)
Hola Julia !!

Em va la mar de be el teu fil perque més o menys tu i jo estem en les mateixes condicions, com a curiositat jo també vaig fer 1:04 a Bombers, això si, tu vas entrar abans...

Seguiré els consells que t'han donat a tu pels entrenaments que crec que a mi també m'aniran de conya  8)

Per si et serveix jo faré en 10km la David Rovira l'11 de Maig i també tinc pensat fer Pineda l'1 de juny, que tot i que farà molta calor es veu que es molt plana i esta força bé. I el 4 de maig anire a fer el terç de Marato a Empuries, de fet son 14 km i no tinc clar acabar-la però m'han dit que menges moltes anxoves...    :intello:

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 21:24 #28 per XaviPapell (Associat/da)
Geox si quan portis 10 kms estàs molt cansada camina uns metres i ja esta cosa que no crec. No us faci por fer 2 o 3 kms més, aneu més a poc a poc i ja esta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:03 #29 per Júlia (Visitant)
Ostres, quanta concurrència per aquest fil!!!
Pipiolo, lo d'allargar la tirada llarga estava cantat! Fins i tot jo ho he pensat!
Entrenadorix gràcies :love: Sobre la cursa de Bombers crec que era bastant a tope. No al 100% però dubto que hagués pogut apretar gaire més.
Sobre la cursa a fer, les marques i tot plegat... en el fons em preocupa més (per dir-ho d'alguna manera) entrenar correctament (és adir, ja que surto a còrrer, hi dedico un temps etc fer les coses bé) que tenir X resultats. Vull dir que si al final per dates o el que sigui em va millor fer 9barris i per "culpa" de les pujades faig un temps pitjor, tampoc em preocupa massa. Que de moment no se m'ha encomanat la marquitis, vaja
Meep lo d'entrenar amb grup ho he pensat a vegades, i tinc present la diversa oferta Correcat, però m'agrada córrer sola. De totes maneres no descarto apuntar-me algun dia a alguna sortideta :whistle:

Geox, ja vaig veure que havíem fet pràcticament el mateix temps. Si t'interessa, entra, participa i remena. Et "deixo" una mica de fil per tu :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:14 #30 per Cabrix (Visitant)
SGNT, pues rai, tu continua amb la planificació que diues, que ja era raonable, i explota-la tot el que puguis. Quan t'entri marquitis o ganes de variar, torna a preguntar, ja veus la concurrència...  :mdr:

Tant important com fer les coses bé es fer-les de gust i creure-se-les... I si tu ho fas bé com ara, t'ho creus i gaudeixes, mel sobre fulloles...  :mdr:

Per cert, com la primera sortideta en grup no sigui maduxota, crec que alguns d'aquests  :whip: et cauran...  :mdr:

Llança, es de les més dures de BCN, però natros som els més guapus i simpàtics... A més, es fa en matí de Festa Major. Què més voleu?? No, no em posaré el tanga que porto al cotxe...  :mdr:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:34 #31 per Júlia (Visitant)
Val, Cabrix.
El primer entrenament amb grup no sé amb qui el faré, però en tot cas, d'aquí a que pugui rodar a ritmes maduixots poden passar anys!

I una última (o no!) cosa, tema ritmes... quan faig tirada llarga, per exemple, més o menys a quan hauria d'anar? I quan faig dia de "menys km però apretant una mica més"?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:40 - 07 Abr 2008 23:51 #32 per Cabrix (Visitant)
L'excusa del ritme no val...  :mdr:

Demana-li a la TNT lo bé que la cuidem, i precisament no te uns ritmes estratosfèrics (i sí molt simpàtics...  :love:). Per altra banda, al consorte el deixem anar, ves que no ens faci mal... I si la sortida té motius cutxipandistics, no hi ha ritme. Es corre i es reagrupa al poc temps...

A veure... deus anar sobre 6'40"/km, posem... El ritme de la tirada llarga hauria d'estar sobre 7'30" o més aviat 7'45"/Km... Com ho veus??

El dia de més canya i menys km pot ser aquest dia que fa 40'. Hauries de rondar els 6'00"-6'15"/km... Que tal?

Com deia Grouxo Marx "Aquests son els teus ritmes; si no t'agraden... els puc canviar !!  :rofl:)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:42 #33 per XaviPapell (Associat/da)
Jùlia jo no entenc perquè parles amb aquesta gent, tu el que tens que fer es venir a córrer amb mi, que jo vaig al mateix ritme que tu i segur que amb aguantes més kms. Amb aquests maduixots aniràs sempre ofegada i no aguantaràs ni dos kms i quan vegin que ja no pots Auuu!!!! espabilat que ja ens veurem  :whistle: i torno a repetir que del cabra ben lluny.
Tu ves fent cas amb aquest que encara pararàs malament, vols aguantar corren ?? vine un dia a córrer amb mi i desprès opina
Cabrix que va més lenta collons que no has llegit quan a fet a Bombers  :grrrrrr: :grrrrrr: que no t'enteras

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 23:45 #34 per XaviPapell (Associat/da)
Jùlia Diuemnge anire a la CdLA si vens amb mi ja veuràs a quin ritme vaig, encara em tindràs que fer de llebre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 00:19 #35 per Júlia (Visitant)
ufff! us baralleu per córrer amb mi? :love:

Cabrix, o t'has passat de lent o jo em passo als entrenaments. Quan faig tirada llarga vaig a 7' clavats. Tot i que fins ara feia 9 o 10 km. Potser si les allargo, com a mínim de moment, hauré d'afluixar una mica, ttot i que 7'40 em sembla molt lent.

Les tirades "curtes" (uns 5 km) sí que acostumen a ser a 6 i pico, més tirant a 6'30 o així (bé tot això és super aproximat, pq excepte quan vaig a la CdA, no tinc gaires punts km de referència). Veig que aquí em tocaria apretar una mica més :whistle:

Ah! i el ritme de la teniente crec que per mi sí que és estratosfèric

XP, a dilluns m'és impossible saber on seré diumenge al matí, i sobretot si estaré en condicions d'anar a entrenar a la CdA. Que t'ho digui en tianenc, és molt complicat quedar amb mi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 08:05 #36 per llança (Associat/da)

és molt complicat quedar amb mi!


Si vols et dono el despertador que em van donar a la Jan Boin!!  :mdr:

Como te gusta hacerte de rogar :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 08:42 #37 per Cabrix (Visitant)
Jo no sé si quedaria amb ella, que sabeu que es una portadora de virus...  :666:

Júlia, em sembla bé 7'00" per lent i 6'15" per ràpid. No coneixent-te (esportivament parlant), aplico més o menys les referències generals...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 08:50 #38 per llança (Associat/da)
Pensava que el virus era ella  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 08:51 #39 per Cabrix (Visitant)
Nonono... Ella "arreplega" virus, sobre tot els que tenen costums nocturnes...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2008 10:21 #40 per Júlia (Visitant)
a veure, els comentaris sobre la meva vida privada, al fil maduixot, que és més íntim! :whip: :whip: :whip:

Gràcies Mister. El dia que us foti un atxassu en una cursa veureu que els vostres consells han donat resultats :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.