Voluntariat internacional

Voluntariat internacional

01 Mai 2016 12:12 #1 per Andreu Martí (Visitant)
Bon dia a tots!

Fa temps que estic buscant una cominitat catalana que em pugui aconsellar una ONG que sigui de Catalinya i que tingui experiència en voluntariats internacionals per al meu fill de 18 anys.

De fet, el me fill practica Atletisme des de fa uns quants anys i sempre m'ha dit que li agradaria a anar a Etipio per a veure a aquesres bèsties córrer a part de fer un voluntariat ajudant al més necessitats d'aquella zona.

Es per aixó que us vull preguntar si algú de vosaltres coneix a alguna ONG de casa que fagi voluntariat d'aquests a Etiopia.

A mi m'han parlat mol bé d'aquesta , però estic obert a les vostres sugerències :)

Moltes gràcies per l'ajuda!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2016 13:25 #2 per jaume86 (Associat/da)

Bon dia a tots!

Fa temps que estic buscant una cominitat catalana que em pugui aconsellar una ONG que sigui de Catalinya i que tingui experiència en voluntariats internacionals per al meu fill de 18 anys.

De fet, el me fill practica Atletisme des de fa uns quants anys i sempre m'ha dit que li agradaria a anar a Etipio per a veure a aquesres bèsties córrer a part de fer un voluntariat ajudant al més necessitats d'aquella zona.

Es per aixó que us vull preguntar si algú de vosaltres coneix a alguna ONG de casa que fagi voluntariat d'aquests a Etiopia.

A mi m'han parlat mol bé d'aquesta , però estic obert a les vostres sugerències :)

Moltes gràcies per l'ajuda!


Bon dia Andreu,

Ja s'heu decidit? Com esta anant?

En cas que encara tingueu dubtes jo us podria donar un cop de ma. Hem dedico a organitzar viatges a l'estranger d'idiomes, especialment per nens pero tambe per adults. En aquest moment estic a Manchester amb un grup d'alumnes i per aixo no puc escriure cap accent  :frown: No et puc organitzar el viatge doncs no toco el voluntariat pero si que tinc amistat amb companyies que ho fan i cumpleixen amb tots els requisits legals, com nosaltres. Per aquest motiu hem superat un segell de qualitat creat unicament per aquesta especialitat de viatges. Aixi que si us puc ajudar en alguna cosa, m'ho feu saber i encantat d'ajudar-vos en el que calgui  8) 8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.