- Missatges: 1221
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Algú s'anima demà a la tarda per anar a la Mar Bella a nadar??
Juan! demà no puc pero dijous si que podria, aixo si, sobre les set de la tarda.
Autor del tema
Autor del tema
Doncs a mi si que em fa por l'aigua. I cada vegada més.
Avui als 1500 he hagut de deixar de nedar per rampes novament (tercera vegada en els tres darrers entrenaments). Cada vegada tinc més clar que no acabaré l'aigua a Banyoles :'( :'( :'(
Només si tinc la grandíssima sort de que fa molt fred i escurcen el recorregut....potser tinc una oportunitat, però si son 2200, no arribo ni a la boia de gir.
Autor del tema