Bon dia!
Está molt bé la Mitja de Roda, recorregut diferent, entretingut, com dieu "toboganero" i solitària. I amb molt bons serveis a l'arribada! Molt de menjar variat i massatges. És ideal per fer-la xino-xano a principi de temporada, acumular kms (així la vaig fer fa dos anys) o per preparar una marató (aquest any). Per mí sería fixa en el calendari... però és que coincideix amb Puigcerdà! que també em va agradar molt!
Aquest any anava en la idea de fer la tirada maratoniana semanal allà. Em tocaven 9 km previs més els 21. Però vam arribar una mica just de temps i finalment només vaig poder fer 6. Arribe a la eixida quan ja estaven tots col.locats, bec aigua, mig plàtan i comencem. Cemence del final i tranquil, poc a poc vaig passant gent, és increible el que fa l'efecte dorsal perque sembla que corris més que un altre dia. Després que es separen els dels 10 km ja anem molt més espaiats i anar fent. Al final vaig patir una mica però un patiment controlat. 1º32'42" a 4'24", amb parcials de 7 km a 4'26", 4'25" i 4'23" molt regulars que em dona confiança.
Moltes felicitats a tots per les vostres bones curses.

En especial a la NoSurrender pel seu podi que tanta il.lusió li ha fet

Se que está amb la marató de Donosti i quan la vaig passar la vaig veure molt tranquila amb els auriculars, i al final acaba segona!!! Estás molt forta, a per totes en Donosti!
Salut