Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

11 Des 2014 12:08 #121 per darkfenris (Associat/da)
Segona participacio a la Mitja de Mataró.

Despres d'un any complicat, amb molta feina a l'estiu i pocs entrenaments, des de que vaig fer la Matagalls-Montserrat nomes havia sortit a entrenar quatre cops comptats amb una lesio al tormell per entremig, em planto a Mataro amb l'unic objectiu d'acabar amb certa dignitat.

Tot i aixo surto amb la barqueta de l'Albert per fer 1h 50min.
Sortim força ràpids per agafar marge coneixent el tram final en pujada, però em trobo molt bé i segueixo sense cap problema el ritme marcat.

Van passant els kms i anem acumulant segons de marge, tot perfecte, fins que arriba el km 17, aqui ja noto que no puc seguir el ritme, em fallen les forces i començo a anar mes i mes lent, em van passant corredors, arribo com puc al 19,5 i la pujada s'em fa eterna, sento els piips dels xips al km 20 pero soc incapaç de veure quant queda.

Arribo al final de la pujada i ja giro a l'esquerra on encara que el terreny es suavitza a mi em sembla que segueix pujant, i "arrossegant-me" arribo al final.

Miro el temps i veig 1h 53' 38" tot i el meu patiment he baixat gairebe 50 segons el temps de l'any anterior

La conclusió és positiva, ja que si hagues pogut entrenar amb normalitat estic segur que hagues aconseguit entrar amb el grup

Aprofito per donar les gràcies a l'Albert, i a les altres llebres, per la feina feta. Realment sou uns craks!!!

Com sempre, un plaer poder compartir una altra cursa amb la familia Correcat.

Salut i Kms

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.