Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

06 Des 2014 21:57 #81 per sir (Associat/da)
ultima hora ...
siusplau en vaig apuntar fara unes tres setmanes a mataro ,vaig fer la transaccio com sempre,pero ara al mirar per internet el dorsal per demar no m'he vist a la llista ...
ara mirat el paper d'inscripcio i vist que possa TRASACCION DENEGADA, si algu li sobra un dorsal li pago demar en efectiu o si vol la correr i li dono tots els productes. .
jo l'unic que vull es poder correr, quin fallo vaig tenir de no miraR ,creient que estaba inscrit com sempre... :whip:
teniu un dorsal lliure el compro  :beurk:  :beurk:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2014 22:07 #82 per Jorfer (Associat/da)
Teresa57 si hem acabat amb les llebres allà estarem amb la pancarta
Fins demà

06 Des 2014 22:16 #83 per teresa57 (Visitant)

Teresa57 si hem acabat amb les llebres allà estarem amb la pancarta
Fins demà

Jorfer,  ja ens esperarem una mica  :wink2:

Tots junts, podrem.
ll*ll

06 Des 2014 22:20 #84 per teresa57 (Visitant)

ultima hora ...
siusplau en vaig apuntar fara unes tres setmanes a mataro ,vaig fer la transaccio com sempre,pero ara al mirar per internet el dorsal per demar no m'he vist a la llista ...
ara mirat el paper d'inscripcio i vist que possa TRASACCION DENEGADA, si algu li sobra un dorsal li pago demar en efectiu o si vol la correr i li dono tots els productes. .
jo l'unic que vull es poder correr, quin fallo vaig tenir de no miraR ,creient que estaba inscrit com sempre... :whip:

sir, pots comptar amb un dorsal.
Demà ens veiem a la foto i te'l dono.

Tots junts, podrem.
ll*ll

07 Des 2014 00:11 - 07 Des 2014 00:14 #85 per Manel59 (Visitant)
Bona mitja a tots/es demà a Mataró.  8)

M'haguès agradat ser-hi demà amb vosaltres però unes molèsties a la zona lumbar no marxen...... :grrrrrr:

Fins la propera......que no sé quan serà.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

07 Des 2014 07:29 #86 per mario.cat (Associat/da)

Bona mitja a tots/es demà a Mataró.  8)

M'haguès agradat ser-hi demà amb vosaltres però unes molèsties a la zona lumbar no marxen...... :grrrrrr:

Fins la propera......que no sé quan serà.

Que et recuperis aviat campió.
Jo també tinc molesties però aniré a provar si puc fer-la.
Ánims.

07 Des 2014 08:20 - 07 Des 2014 08:23 #87 per sir (Associat/da)

ultima hora ...

sir, pots comptar amb un dorsal.
Demà ens veiem a la foto i te'l dono.

Mercy Teresa,pero ja tinc dorsal d'un company ,que no la podre correr per lesio,no et preoqupis,moltissimes gracies per tot.
T'estic molt agrait
Ens veiem per mataro.
Jordi olivella

07 Des 2014 18:25 #88 per Biel54 (Associat/da)
Avui, com cada any he anat a Mataró a córrer per uns "polvos".  :666:
Com sempre he començat al final del pilot, al meu ritme xino-xano, que he mantingut durant tota la cursa a excepció d'últim tram, els dos km de pujada del final, en que he afluixat una mica, però es on he adelantat a mes corredors que ja no podien dir ni fava. :yes:
Com sempre he portat la meva claca personal, la meva dona Rosa Maria, que m'animat en diferents punts del recorregut.  :love:
Com sempre he gaudit de la trovada pre-cursa amb els companys correcats, i durant la cursa en els trams en que ens creuavem animant-nos mutuament.  :great:
En quan el meu resultat, molt satisfet si tinc en compte en que tan sols faig tirades els diumenges  :he:, la resta de la setmana descanso.  :whistle:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

07 Des 2014 19:49 - 07 Des 2014 22:02 #89 per arcadi42 (Associat/da)
A mi m'ha anat més bé del què m'esperava. Després de les maratons de Nova York i L'Havana vaig descansar molt i fins i tot vaig guanyar pes, cosa estranya amb mi. Ni tan sols tenia clar de poder anar amb el grup de la llebre d'1:50. He preferit anar per darrere d'ells i esperar sensacions.

A la segona part de la prova he vist que anava prou bé, molt millor que la setmana passada a Sants. M'he anat acostant al grup amb la idea de quedar-m'hi, però, quan els he atrapat, he vist que m'havia de frenar molt i he preferit deixar-los. Des d'aquí, però, els felicito perquè crec que han fet una bona tasca, sota la batuta de l'Albert.  Era un grup nombrós, que feia molt goig.

Al final he fet 1:47:51, amb la satisfacció que sempre et deixa fer una cursa en progressió.

Pròxima estació: milla de Sallent per la Marató de TV3, dissabte que ve al matí.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

07 Des 2014 20:05 #90 per Karnaplosky (Visitant)

Com sempre he començat al final del pilot, al meu ritme xino-xano, que he mantingut durant tota la cursa a excepció d'últim tram, els dos km de pujada del final, en que he afluixat una mica, però es on he adelantat a mes corredors que ja no podien dir ni fava. :yes:
Com sempre he portat la meva claca personal, la meva dona Rosa Maria, que m'animat en diferents punts del recorregut.  :love:
Com sempre he gaudit de la trovada pre-cursa amb els companys correcats, i durant la cursa en els trams en que ens creuavem animant-nos mutuament.  :great:
En quan el meu resultat, molt satisfet si tinc en compte en que tan sols faig tirades els diumenges  :he:, la resta de la setmana descanso.  :whistle:

:mdr: para solo correr un día a la semana acabar una media.. joer más de uno firmaba eso xDDD ¿y te quedan fuerzas para arrastrar la bolsa? impresionante.  :mdr: :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

07 Des 2014 20:16 #91 per Biel54 (Associat/da)

:mdr: para solo correr un día a la semana acabar una media.. joer más de uno firmaba eso xDDD ¿y te quedan fuerzas para arrastrar la bolsa? impresionante.  :mdr: :mdr:

Gracias Karnaplosky, desde hace más de un año este es mi entrenamiento semanal, siempre lo hago solo a un ritmo más lento, pero siempre entre 16-20 km, hoy he podido disfrutar de correr entre amigos.  :he:

07 Des 2014 20:45 #92 per solteron (Associat/da)
Hola !

Des de Novembre 2011 no havia baixat de 1h 45' a una mitja i avui he fet 1h 44' 17"  :party: :party:  content !

L'organització crec que força bé tot i haver augmentat molt la quantitat d'inscrits, només dir que l'autocar que et porta i torna al parking de Mataró Parc continua arribant a la mateixa rotonda dels anys anteriors però et deixa lluny del poliesportiu que s'ha fet servir aquest any.

El lot d'obsequis P&G fins i tot millor que anys passats, em tornat ben carregats !

Com sempre un plaer compartir amb la familia correcat !

07 Des 2014 21:45 #93 per Jorfer (Associat/da)
Biel54 doncs està molt bé aquest resultat entrenant un cop a la setmana. Tu si que saps  :yes: :yes:

Teresa57 no he pogut arribar a temps per la foto, doncs la logísitca m'ha fallat i pensava que la recollida de dorsal seria on sempre.

Arcadi42 molt bé doncs aquesta mitja en progressió i això que dubtaves de les teves prestacions.

Solteron felicitats per aquesta marca del darrer trienni  :great: :great: Estàs en un bon moment de forma.

Ja feia dos o tres edicions que no havia vingut a Mataró i, com sempre, cursa molt ben organitzada amb calaixos per marca i diferents sortides per onades. La bossa del corredor molt bona amb uns quants euros en productes de neteja del patrocinador.  :yes: :yes:

He col·laborat una mica amb l'ajut de Stone i Solteron  :great: ha arreglar a les llebres per a l'ocasió.  :yes: :yes: que per cert l'han fet magníficament:
llebre de 1h 30 Urii 01:29:55
llebre de 1h 40 Joan 01:39:58
llebre de 1h 50 Albert 01:49:37
Bona feina!!!  :great: :great:

Un plaer saludar a molts amics a quasi tots durant la mitja doncs el recorregut d'anada i tornada així ho permetia així com la claca per la zona del litoral. En quan a la meva mitja he intentat baixar de 1h29 però no  he pogut amb la part final i m'han sobrat uns quants segons finalitzant en 01:29:31.

Destacar els bons rendiments de Marc78, kilometer que ha contat amb l'ajut de Joan3 per a fer una magnífica marca. Hes MMP?  :whistle: :whistle:

També he saludat a uns quants companys de la marató de València com l'Ignasi65, TociBdn o AnRoL58  :yes: :great:

No m'enrotllo més.

Cuideu-vos i gràcies Mataró  :yes: :great:

07 Des 2014 21:52 #94 per Rafa Pérez (Associat/da)
Felicitats a les LLebres !!!
Molt bona feina a una cursa gens fàcil !!

El post que he fet de la cursa:

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/2014...mataro14-071214.html

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

07 Des 2014 22:54 #95 per Pere bdn (Visitant)
avui despres de 4 any sensa realitza ninguna mitja me clavo un 1:29:05  :yipi: :yipi:  i perque aviant dos kms finals  :whip: :whip:
felicitats a tots els que a fent marca . proxim objectiu maratho barcelona 2015 sub 3h : 10 min. :rofl:

Salut i kms.

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

07 Des 2014 22:55 #96 per CarlesCat (Visitant)
Bé amics això sembla que té per molta estona així que aquí deixo baixant les FOTOS que hem fet el Salvador de Maimakansu i jo, perdó si a algú li hem tallat el cap. :whistle:
picasaweb.google.com/105755709672882891973
Moltes gràcies a l’organització, voluntaris, i per els ànims.  8)

07 Des 2014 23:17 #97 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies CarlesCat com sempre per estar a tot arreu amb la càmera.  :great: :great:

08 Des 2014 00:41 #98 per Biel54 (Associat/da)
Gràcies Jorfer per les teves paraules.  :great:

08 Des 2014 08:34 #99 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola!

Despres de la marato de Vlc, havia parat dues setmanes completament, i aquesta ultima nomes vaig sortir dimarts una mica i amb sensacions de cames lentes i pesades, durant la cursa me trobat be, anava a ritme de 1h 27' llargs, veia que tenia un bon coxi per 1h 29' que era el objectiu que ens haviem plantexat amb Jorfer, per cert, no el vaig trobar a la sortida  :whip:, doncs aixo, que a la pujadeta no he volgut patir gaire, per acabar en 1h 28' 19".

Mot content, no m'ho esperava baixar dels 90' tan facilment.

Ara a seguir preparant cursa del Nassos, intentarem l'ultim sub 40' de l'any.  :party:

Fins la proxima!

08 Des 2014 08:51 #100 per Karnaplosky (Visitant)

Gracias Karnaplosky, desde hace más de un año este es mi entrenamiento semanal, siempre lo hago solo a un ritmo más lento, pero siempre entre 16-20 km, hoy he podido disfrutar de correr entre amigos.  :he:

Pocas cosas mejores que esas...  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats