Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

08 Des 2014 10:11 #101 per Ignasi65 (Associat/da)

Un fresqueta matinal (per fi) amb una mica de vent (tenia por que en fes més).

He estat amagat del temps i el vent fins quasi bé l'hora de la sortida. Ja en el calaix m'he trobat en Jorfer que m'ha proposat que l'acompanyés a fer 1:29 (que més voldria!!!!). M'he fet una mica "el xulo" i l'he dit que anava per fer 01:30, però entre que entreno poc, que haig de baixar una mica de pes i que tinc uns problemes estomacals que em produeix dolor i no em deixa ni entrenar ni córrer bé, la meva meta per avui era intentar anar darrera de la barqueta de 01:30 fins on pugués (calculava fins el 11) i després perdre el mínim de temps possible i si arribava abans de 01:35, doncs content.

I més o menys així ha anat. he aguantat darrera la barqueta fins el 10. Sobre l'11 anava petat i m'he pres un gel que m'ha recuperat una mica i he anat fent. Anava a ritme per intentar fer 01:31-01:32. Passat el Qm 15 m'he creuat amb en Jorfer que anava per davant de la barqueta de 01:30 (tu sí que estàs en forma  :great:).

Ha estat just abans d'iniciar la pujada que he patit una baixada brutal. He pujat en mode supervivència i he anat tirant, tot patint molt, fins a meta. En aquell parell de quilòmetres he perdut més d'un minut i mig, la qual cosa ha fet que arribés en 01:32:58.  :he:

El proper diumenge... cap a Vilanova i La Geltrú.. :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2014 10:58 - 08 Des 2014 11:00 #102 per Biel54 (Associat/da)
Gràcies per les fotos CarlesCat i Salvador de Maimakansu :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

08 Des 2014 11:06 #103 per kilometer (Associat/da)
Ei nois , que tal. Calia pasar-se pel fil peró no havia pogut tenir un moment per fer-ho. Una altra Mitja de Mataró al sac i com en d'altres vegades m'he emportat un bon regust de boca. Tot i el final, és una mitja que m'encanta. :yes:

Ahir anava a Mataró en busca de dues cosetes. Una mica de carinyo correcat i retrobar la confiança perduda a NYC. Després de NYC he estat entrenant, peró hi han hagut diez bons d'altres de dolents i una sensació de notable incertessa i fins i tot malestar per que no sabíem ni on èrem ni on volíem anar i fins i tot per moments, si hi havien ganes d'anar. Amb tot em vaig plantar a Mataró amb totes les incógnites del mon, disposat a probar-me, peró sense tenir clar quant.

Aquí va aparèixer el Joan3, qui va ser decissiu per a que em retrobés amb mi mateix  :wink2:. Ens vam trobar al guardarroba i ja no ens vam separar. No ho tenia pensat, probablement ell tampoc, peró el fet és que com dèia ja no ens vam separar. Em vaig perdre la foto, ho sento  :arf:, peró entre que escalfàvem i tal, se'ns va pasar l'estona xerrant. A l'estoneta de sortida el Joan3 em pregunta per la meva marca i que vull fer. No sé respondre amb decissió, i em diu que la intentaré córrer a tope, al que contesto que si.

Es dona la sortida, i sortim tranquils, amb un decalatge d'uns segons peró a un ritme constant i estable i el millor de tot, amb bones sensacions. Els km van caient un pelet per sobre de 3:30 i gairebé sense adonar-me arribem al km 5 en 17:46. Ja fa una estona que en Joan3 i jo comandem un grupet. El vent ens està respectant i es nota. Ja en el pla, baixem el ritme per acomodar-lo a la nova situació. M'estic trobant bé i amb "certa fácil·litat", passem en 35:59 pel km 10. Un parell de km més i el Joan3 em pregunta que com vaig i que em possi darrera, que anem a per la marca. Anema intentar-ho  :yes:. En Joan3, m'estava traient de mi el que jo no pensaba que pogués donar. Intento sempre anar una mica al seu costat. No m'estic trobant malament i el ritme és molt estable, del km al 10 en 18:12, i del 10 al km 15 en 18:12 novament; fantàstic. Per aquets vols ja queda ben poc del grup que comandàvem, peró entre el vent canviant, les forces ja una mica tocades i la lluita amb altres corredors per no perdre la privilegiada possició al costat del Joan3 es fan sentir. Un cop sortim de la zona poligonera i tornem al passeig, ja noto que costa una mica peró puc aguantar. El Joan3 em va animant, i vaig ja patint peró se que aguantaría, si no fos per la pujada. Ho tinc a l'abast, peró aquells primers 500 m, que et porten fins al km 20  em fan patir molt, vaig molt clavat. Ho hem estat donant tot al pla i ara ho paguem (va sr peró la tónica general, en els de davant). Passat el km 20 encara hi han opcions. La lluita entre recobrar l'alé i el ritme i intentar recuperar-se es gran. Ho intentaré fins al final peró al final se m'escaparan 21". Finalment 1:16:58, la meva segona millor marca en marató.  :yipi:

Voldria acabar donant les gràcies pel carinyo correcat, per les fotos, pels ànims i donant les gràcies també al Joan3, per ajudar-me, no ja en cursa, sino a retrobar-me, a recuperar la confiança perduda i per fer-me traure tot el que tenia dintre i portar-me a competir a tope. Gràcies amic  :yes: :yes:. Et dec molt. Sé que el Chute, és el més gran  :mdr:, peró tu també, ets molt, peró que molt gran  :yes: :yes:. Ens veiem a la propera Joan3

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

08 Des 2014 11:24 #104 per Jorfer (Associat/da)
Kilometer  :yipi: :great: 8) la marca la tens a les cames amb un recorregut pla. Jo també estic d'acord amb tu, en Joan3 és de lo milloret de la casa.  :yes: :yes: :yes:

TociBdn sembla que el repòs et va molt bé.  :yes: :yes:

Ignasi65 bona cursa igualment  :yes: :yes: i amb problemes estomacals encara té més mèrit. No sé si ens veurem a Vilanova però ja veuràs com diumenge proper fas millor marca.  :yes: :yes:

08 Des 2014 14:48 #105 per mario.cat (Associat/da)
Ahir el temps era el de menys.  :whistle: :whistle:
Vaig fet la Pitjor Marca Personal en Mitja, pero en canvi ha estat la cursa que he sortit mes satisfet si penso que minuts abans de la sortida estava decidit en no fer-la pels problemes físics que tinc.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Molt, però que molt content d'haverla finalitzat. 8) 8) 8) Vaig anar de menys a mes ja que volia provar-me si tenia molesties i vaig sortir molt, però que molt lent i amb precaució.A partir del quilòmtre 14 vaig començar a apretar una mica, pero el temps perdut era molt gran i ja no vaig poder recuperar massa temps.

A la foto, petit recolçament al company Manel Gonzalez Peña, que ahir no va poder correr.

08 Des 2014 15:32 #106 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat ben fet, a poc a poc has pogut arribar a la meta. Davant dels dubtes i els mals et temps és secundari.

08 Des 2014 15:46 #107 per ERIC (Associat/da)
Un altra participacio en aqueta cursa que ja fa uns quants anys que porto fent. Sensacions rares, ja que he sortit amb el primer calaix, el que he supossat, sortir amb els millors, el que ha fet que els primers km anès mès rapid del que tocava, primers 5km 4´06, i una sensacio rarisima, ja que jo era dels últims de la primera sortida, ja que tres minuts despres, sortien els del segn calaix, total, que he estat en terra de ningu bona part de la cursa, els 5primers km que solent ser estrets els he fet sol com un mussol, tret d´alguns km a la N2,  molta solitut i m´he menjat molt vent en contra, del 5 al 10  ritme, 4´10; del 10 al 15, ritme, 4´11, i del del 15 al 20 ritme 4´13, he punxat en la pujada ja que s´ha fet llarga.... temps final  1h 28´10, temps q mai havia assolit as mataro, pero tot i ser 3000 persones, i compartir km amb alguns companys, molt sol, , i crec que una cursa feta massa ràpida i no era el que buscava, pero bueno, anem progressant en aquesta distància.

Per cert, la meva percepcio i tot els dubtes inicials es que la cursa ha sigut molt ben organitzada, tot i l´increment dels participants i crec que un encert fer tres sortides.

Salutacions

08 Des 2014 17:01 #108 per Jorfer (Associat/da)
Eric doncs té molt de mèrit la teva marca fent una bona part del recorregut en solitari. Continues progressant, ets un crack  :great: :great:

08 Des 2014 17:18 #109 per butanitoforever (Visitant)
Una mitja que de mica en mica es fa un lloc a les meves classiques.
L´organitzacio com diu l´Eric molt bé. I els regals aquest any amb prou varietat i amb samarreta de la cursa.
Com a parell de coses a milorar, jo crec que el vell pabello es molt millor que on aquest any, i amb mes vestidors... I les llebres mirar de colocarles al inici dels calaixos. Quan ens va passar la llebre de 1:40 al km 7 aprox. (a la zona del passeig maritim). El risc era força alt per lo estret del circuit i per lo agonies que es molta gent dels que anaven amb la llebre (aixo ultim no es culpa de l´organitzacio). Fins i tot va haver una caiguda que, en teoria era una noia que es va creuar... pero en realitat en aquells moments notaves cops de peu per tots costats.
I molt be, lo de les cintes per evitar retalladors, s´et queda cara de gili, quan tu vas fent un recorregut mes llarg i tota la resta retallant. Pero ep, soc tant legal  :whistle: que amb cintes he calcat el temps de l´any passat sense  :mdr:.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

09 Des 2014 09:21 #110 per Sergi42195 (Associat/da)
Feia bastant de temps, des de la mitja de Granollers que no feia aquesta distància. Això de ser un altre cop pare, i a la meva edat, es nota.

Creia per el que estic entrenant ara, podria anar a 4’30’’ el quilòmetre. Dit i fet. Sortida una mica per sota d’aquest ritme. A la ctra. nacional agafar aquell ritme, i a la darrera pujada apretar les dents i perdre el menys temps possible. Total: 1:35:19 i almenys he aprovat el test.

Em va encantar veure vells coneguts, prendre un cafè i veure que l’organització ha encertat amb el canvi de lloc d’entrega de pitralls, encintar part del recorregut on els retalladors feien de les seves, i un dia excel•lent per córrer sota el meu parer.

Propera estació: Nassos

Eric, molt bé. Sempre endavant !!

Jorfer, de diessel, ja et queda poc. Jo et veig com un benzina amb injecció i turbo.

NOTA: CarlesCat, merci per les fotos !!

09 Des 2014 09:41 #111 per Joan3 (Associat/da)
Kilometer, gràcies per les teves paraules, no es mereixen. Jo no tenia objectiu concret i per tant ja em va anar bé mirar d'ajudar-te una mica. Va ser una autèntica llàstima perquè estàvem dins el ritme per fer MMP fins al km 19,5. Lògicament la pujada ens va impedir aconseguir-ho. Fins i tot els de davant de tot perden 20-30" cadascun dels dos últims km. Què hi farem. Però vas lluitar-ho molt bé. Si arribes així de forma a les mitges de gener-febrer la marca cau segur, enhorabona!

Jorfer, moltes gràcies, tu que em mires amb bons ulls  :love:

Sergi42195, em va agradar veure't, encara que fos només en cursa. Una abraçada company.

CarlesCat, gràcies per les fotos!

Jo vaig trobar també positiu el canvi en el lloc de lliurament de dorsals. Espaiós i res a veure amb el caos d'anys anteriors. En general al pavelló vell estàvem més estrets, crec que el canvi és encertat. Per segon any, jo vaig aparcar a MaratóParc i vaig utilitzar el bus llançadora fins a la sortida. Sistema supercòmode, ràpid i pràctic. Ho recomano a tothom per a futures edicions. Crec que l'organització d'aquesta cursa és excel·lent. Una referència.

Salutacions!

09 Des 2014 09:43 #112 per david (Associat/da)
bones, jo feia molt temps que no feia res.dasfalt i vaig sortir de lultim calaix, però amb les sortides per temps cap problema., el recorregut correcte.  Jo l'organització la he trobat bona la veritat i els regals.prou bé. Temps de 1.36.28.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

09 Des 2014 10:03 #113 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona david per la teva cursa. Vaig sortir davant teu, però em vas passar i debies anar a tanta velocitat que ni et vaig veure.

El nou lloc de lliurament de dorsals i guardabosses es més espaiós però es bastant feixuc anar a recollir la bossa amb tota la carga del regals que per cert enguany ans sigut més generosos que l´any passat.Serà que han arribat els brots verds?

La meva cursa, malgrat la lessió del peu, millor del que m´esperava, en part gràcies a la llebre de 1:50. Gràcies Albert.

09 Des 2014 12:33 #114 per Jorfer (Associat/da)

Jorfer, de diessel, ja et queda poc. Jo et veig com un benzina amb injecció i turbo.

Gràcies amic, però jo no tinc canvis de ritme :love: :love:

David molt bé aquest retorn a l'asfalt

Bernaus m'alegro llegir que vas poder acabar encara que amb molèsties.  :great: :great:

09 Des 2014 13:25 #115 per gorka (Associat/da)
Bé amics, jo sóc dels que m'està costant aixecar cap...
Aquest any he corregut 5 mitges, de moment així a l'engròs:
- Barcelona 1h39'
- Tossa      1h42'
- Igualada  1h40'
- Vilafranca 1h45'
Malgrat tot segueixo pensant que els meus ritmes d'entrenament són per anar una mica més de pressa, entre 1h35' i 1h40'. A banda de la de Tossa en totes elles he punxat per un problema de debilitat a la cama dreta, al conjunt soli-bessó. En un moment donat perdo la força allí i encara que sento que puc tirar molt més fort he de baixar ritme, a vegades fins a nivells de 6'/Km com el dia de Vilafranca.
A la Mitja Marató de Mataró anava molt bé fins al quilòmetre 14 per baixar de 1h40' fins que una altra vegada m'ha començat a fallar la cama dreta. Al final he tornat a fer 1h42'. Em sembla que la cosa comença a ser una mica preocupant.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

09 Des 2014 14:41 #116 per david (Associat/da)
jo sóc un patata, però amb el.que entreno ja poc estar content si que magradaria.fer un dia per sota 1.33 però hauria danar amb algú que hem portés una mica i entrenar més asfalt i les dues coses les veig difícil.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

09 Des 2014 15:06 #117 per stone_apo (Visitant)

La meva cursa, malgrat la lessió del peu, millor del que m´esperava, en part gràcies a la llebre de 1:50. Gràcies Albert.

A vosaltres, nosaltres només som per ajudar en el que poguem ...  :great:

09 Des 2014 15:07 #118 per stone_apo (Visitant)

jo sóc un patata, però amb el.que entreno ja poc estar content si que magradaria.fer un dia per sota 1.33 però hauria danar amb algú que hem portés una mica i entrenar més asfalt i les dues coses les veig difícil.

david, no és difícil però si que hauries de baixar algun dia més a Can Dragó en lloc de pujar a Collserola.... :666:

09 Des 2014 15:30 #119 per Jorfer (Associat/da)

A la Mitja Marató de Mataró anava molt bé fins al quilòmetre 14 per baixar de 1h40' fins que una altra vegada m'ha començat a fallar la cama dreta. Al final he tornat a fer 1h42'. Em sembla que la cosa comença a ser una mica preocupant.

Vaja Gorka  :ouch: :ouch:
Doncs hauries d'anar algun metge i/o fisio i que et miri a veure que et passa. Sembla que es tema muscular i m'imagino que hauries d'enfortir la musculatura, però millor que et disgnostiquin els professionals. Molts ànims Gorka  :great: :great:

09 Des 2014 16:29 #120 per MIGUEL SBD (Associat/da)
GorKa

et dic lo mateix que el Jorfer tu has de fer mirar company  :yes: i anims  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats