Half Marathon Mobile, ALABAMA (11/Gener/2015)

Half Marathon Mobile, ALABAMA (11/Gener/2015)

12 Gen 2015 05:11 - 12 Gen 2015 05:20 #1 per Josep80 (Associat/da)
Amb 2/3 parts de les maratons olimpiques ja fetes, la qüestió era buscar a la vegada un altre repte que a la vegada em permetés seguir fent turisme per llocs que no conec, i que em donés un recorregut per uns anys més, si la salut m'ho permet.
Aixi doncs, aquest diumenge he corregut la mitja marató de Mobile (Alabama), que ha estat la primera Mitja de la meva nova aventura: corre una mitja marató a cadascun dels 50 estats dels Estats Units d'Amèrica (+ Washington DC).
Mobile és una ciutat d'Alabama, tocant al Golf de Mèxic, just passada la frontera amb Florida. La seva principal atracció turística és el USS Alabama memorial park, on, entre altres atraccions, es pot veure i visitar el cuirassat del mateix nom, vaixell protagonista molt actiu de la flota nort-americana de la guerra del pacific dels anys 40 entre americans i japonesos.
La cursa molt modesta, fent-la coincidir amb la marató del mateix nom: First Light Marathon and Half Marathon MOBILE-ALABAMA.
A destacar que la forma d'enregistrar els temps no es basa en xips, i és manual. No sóm molts corredors, i aixó vol dir que el temps de sortida és el mateix per a tots, i el d'arribada és a "ojímetro" de 3 voluntaris que hi ha a la línia de meta. Recorregut que no te res d'especial, per barris residencials de les afores, carrers estrets, entre arbres i vivendes unifamiliars, paviment en molt mal estat. Ningú als carrers per animar, fora d'algun conegut d'algun corredor.
Per les avingudes més amples, força policia patrullant amb Harleys al costat dels corredors amb música Heavy Metal molt canyera.
Encara que cursa modesta, ha començat com no podia ser d'un altre manera amb l'himne nacional cantat per una cantant local, tothom amb la ma al pit.
Anècdota ha estat el que em presentès amb la Tere a la lìnia de sortida, abans de les 7:30, encara fosc, que era l'hora de sortida, i que no hi haguès ningú. Hem preguntat a una parella que venia a corre, quan hem vist que ja era l'hora i alló seguia igual, i ens han confirmat que en realitat eren les 6:30, i que encara faltava 1 hora per començar la cursa. I és que a l'entrar a Alabama, venint de Florida, hi ha canvi de franja horaria.
En fi, que he fet servir aquesta Mitja per començar oficialment el meu pla d'entrenament de la marató de Londres del proper Abril.  Ha estat un entrenament de qualitat, perque obviament - i com sempre passa - m'han sortit uns temps més ràpids que no pas si hagués anat a fer la mateixa tiradeta a la CdlA.
Fins la propera.

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 08:44 #2 per curat (Associat/da)
Que la salut t'acompanyi i les lesions et respectin per tal d'aconseguir aquest repte Josep80   8)


Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 09:40 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Josep80

moltes felicitats per lateva primera mitja  Internacional d'aquest any  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.