Mitja Marató de Blancafort 12/04/2015

Mitja Marató de Blancafort 12/04/2015

16 Mar 2015 12:05 #1 per tonivet (Associat/da)
Aquest any vull fer aquesta mitja que, encara que és poc concurrida, semblar ser que està molt ben organitzada. Aquest any hi haurà descompte correcat com l'any passat korfbaler;)
www.mitjablancafort.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2015 23:13 #2 per Korner84 (Visitant)
Hola!
Jo tambe tinc pensat fer aquesta mitja.Pareix q potser entretinguda amb puja-baixar.
Algu per comentar com es?
Moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2015 18:56 #3 per tonivet (Associat/da)

Hola!
Jo tambe tinc pensat fer aquesta mitja.Pareix q potser entretinguda amb puja-baixar.
Algu per comentar com es?
Moltes gracies

Doncs ja estic inscrit, ja som 18!  :he:
Korner84 la unica dada que tinc es el que posa a la web, que es bastant igual el desnivell tota l'estona i cap al 17-18 hi ha una petita pujada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2015 21:56 #4 per Korner84 (Visitant)
Gracies tonivet!
Segur que sera una cursa entretinguda!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 19:56 - 24 Mar 2015 20:01 #5 per Buff! (Associat/da)

Algu per comentar com es?


Aquest és el meu post corresponent a l'any passat. Espero que us serveixi i que tingueu una bona cursa.  :great:  

Doncs ja vaig córrer a Blancafort, a tocar pràcticament de l'Espluga de Francolí i amb la mateixa filosofia de perfil d'anada i tornada: si baixa després pujarà, i si puges després farà baixada.  :whistle: Són tres trams de carretera amb aquest principi i un punt comú de pas, similar a la mitja de Corçà, situat a l'entrada del poble i amb un grup de percussió que animava cada pas per allà. :party:
El primer és una suau baixada que superats els dos kilòmetres es transforma en una pujada menys suau compartida amb els corredors de la cursa de 5 km. El segon és un llarg tram ondulat de 8 kilòmetres que et va castigant la resistència sota un sol que ahir començava a picar. :glasses: I el tercer és el més dur, doncs són tres kilòmetres on s'acumula un desnivell de 90 metres fins arribar al 17, això sí, al tornar voles fins al 20 si no t'has fòs abans. :he: Llavors ja només cal fer el darrer kilòmetre per tornar a creuar l'arc inflable.
Cursa petita, situada a les antípodes de la que ahir es feia a Barcelona, doncs érem uns 100 i això comporta practicar la "solitud del corredor de fons" encara que al creuar-te tres cops et distreus una mica. També suposa facilitat per aparcar, recollir el dorsal, guardabossa, etc.  Carreteres absolutament tallades al trànsit i kilòmetres molt ben mesurats, la prova compta amb quatre avituallaments d'ampolletes d'aigua, entrepà de botifarra amb cervesa ò Coca Cola de llauna i servei de massatge a l'arribada, dutxes correctes a la piscina, i la inevitable camiseta técnica publicitària de record. 
:winktongue:   

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 11:33 #6 per tonivet (Associat/da)
Gràcies buff!, com no ho has citat m'imagino que no et vas trobar vent...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 11:41 #7 per Buff! (Associat/da)
El vent no bufava i el sol picava, :glasses: però aquest any la climatologia sembla que anirà per un altre camí.

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2015 14:50 #8 per Korner84 (Visitant)
Gràcies buff!ja ens hem fet a la idea.Sempre es millor anar a fer una cursa sabent, mes o menys, el que et pots trobar.Gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 15:59 - 11 Abr 2015 16:00 #9 per tonivet (Associat/da)
Doncs mentres milers de corredors travessaran dema els carrers de Barcelona, 70 persones serem a la linia de sortida d'aquesta mitja.  S'espera dema Bon temps i temperatura suau  (10-15 graus).
Si us estéu  repensant el tema, es de les poques curses de ruta que permet inscripcións el matéix día  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 22:01 #10 per jorditogores (Associat/da)
Ens veiem demà Tonivet, anem a provar aquesta Mitga que te pinta de ser com en els vells temps, jo vaig tenir problemes a l´hora de fer l´inscripciò, vaig enviar un e-mail, i han sigut molt amables, demà mateix puc fer- la, això es un bon detall :great:, m´imagino que es el teu test de cara a la Maratò de Empuries, la meva idea es fer  si tot va de cara entre 1:26/1:28, si vols podem anar junts tu cantes els ritmes ji ji :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 22:23 #11 per tonivet (Associat/da)
Si jorditogores aquesta es la idea pero segur que tu vas mes rápid.  Ens veiem dema  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2015 18:32 #12 per jorditogores (Associat/da)
Hola a todos , pues otra Mitja en el cuerpo, con muy mala nota, por el registro y por las malas sensaciones, 1:29:58, y pidiendo la hora entre el km 13/17, con una subida y una bajada de ritmo espectacula :grrrrrr:. Lo dicho hoy carrera como las de antes, haciendo la inscripción in situ, eramos muy pocos y gracias que compartiamos  carrera con un 5000, hemos salido con 15 minutos de retraso :neutral:, debido que todavía había gente realizando la inscripción, y guardando la bolsa en una bodega :intello:. Saludo a Tonivet, que este es su test de cara a la Maratón de Empuries, y ya en la salida es cuesta a bajo salgo bien por debajo de 3:50, y 3:55 el segundo km , con terreno favorable, a partir del 3 km todo hacia arriba por una carretera local, a es aqui que paso a Tonivet partir del km 7 me encuentro muy cómodo y aqui paso a Tonivet, y voy en busca de mi compañero Carlos que ha salido muy fuerte, hasta el km12 muy bien, buen ritmo, pero justo al llegar a la parte del avituallamiento, no consigo beber el vaso de aquarius, la calor  hace mella, las rampas se me hacen eternas, y aparece una mini pájara :rofl:, en este terreno Tonivet me adelanta como un Mercedes :oops:, el va muy regular  y yo a lo Keniata, por fin llegamos al  final de la subida,(Solo Puigcerdà, y Castellbisbal) las recuerdo mas duras,  y cojo agua y en la bajada me lanzo los últimos 4 kms todos por debajo de 3:52, y consigo conectar y adelantar a Tonivet en el mismo pueblo, para salvar el sub 90, por los pelos, en fin esta semana  con 60kms, entre ellos 2 carreras, y las series de 500 del viernes. el cava de anoche. la edad, etc me han pasado factura, pero ya tenemos otra mas en el saco, la semana que viene toca Calella, luego Olot y finalmente Tossa, en este poker de Mitjas de final de temporada, espermos poder contar otro tipo de carrera, lo bueno de hoy, es que ha sido una especie de regreso al pasado :intello:, una carrera muy familiar, pero con muy buen trato al corrredor.
Gracies Buff per l´informaciò, tenies raò, el final de la cursa es força dur :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2015 22:24 - 12 Abr 2015 22:27 #13 per tonivet (Associat/da)
Pues si jorditogores me ha pegado el hachazo a falta de 150m :666:. La verdad es que es una media dura por el perfil. Lo de ir sólo es un rollo pero creo que a mi no me afecta demasiado,  estoy acostumbrado al entrenar sólo.
Pues con mi tiempo 1h30'01" doy por bueno el test. Puestos a pedir yo la haría más pronto puesto que en el interior las temperaturas suben rápido en éstas épocas.
Fue un placer conocer en carrera a korner84al final llegamos juntos y bajó sus previsiones en 5 minutos  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2015 14:53 #14 per Korner84 (Visitant)
Bona mitja!
Amb un final força duret, pero em va agradar ja que al no ser plana tens la emoció dels ultims kms,i la fan mes entretinguda.Preferixo esta mena de curses.Poca gent i corrent sol molt de temps pero disfrutant que al final es el que importa.
Un plaer coneixer a Tonivet.Vas fer una cursa molt regular. 8).
Jo content ja que les sensacions van ser bones de cara a la marato de Madrid d'aqui 15 dies.

Total, que mitja molt recomanable, poble bonic i amb bona gent.Salut i kms.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.