"La Parcel·lària", mitja marató Sant Esteve d'en Bas (24-5-15) SUSPESA

"La Parcel·lària", mitja marató Sant Esteve d'en Bas (24-5-15) SUSPESA

02 Abr 2015 20:19 - 20 Mai 2015 19:11 #1 per Hansi (Associat/da)
Una cursa (cliqueu aquí per informar-vos-en) que es va estrenar l'any passat, i no la vaig poder córrer, tot i estar-hi inscrit, perquè era el dia de les eleccions al Parlament Europeu i em va tocar estar en una mesa electoral :'(. Enguany torna a coincidir amb eleccions i estic temerós d'apuntar-m'hi perquè no torni a tenir la mateixa mala sort :beurk:, però tinc moooltes ganes de córrer aquesta mitja a la comarca de la Garrotxa (es veu que una part del recorregut coincideix amb el de la mitja que surt i arriba a Olot, per tant, serà bonic segur :love:).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2015 18:48 #2 per estanis13 (Associat/da)
Em sembla totalment  desmesurat l'excés de curses per la zona, del 26 d'abril ( mitja d'olot) a 31 de maig hi ha una cursa o més cada cap de setmana... així no hi ha manera  :rofl:

Dit això conec perfectament la zona, hi entreno moltes vegades i pot sortir una mitja més bonica i més plana que la d'Olot, de fet la zona coincident ( si hi és, ha de ser la zona de la Pinya), és la zona més alta de la mitja d'olot i sense coneixer el recorregut si m'atreveixo a dir que pot sortir una mitja 100% asfalt i pràcticament plana, això si pot resultar avorrida, perquè dubto molt que hi hagi gaire ambient en tot el recorregut.

No descarto inscriure'm però seria a l'ultim moment, de fet la setmana següent hi ha una de muntanya que puja al puigsacalm que ha de ser molt més bonica, la setmana anterior la cursa de la fageda...

11 Mai 2015 10:35 #3 per estanis13 (Associat/da)
Aquesta cursa està suspesa, de fet fins on jo sé crec que no ha arribat ni a estar programada oficialment per aquest any  :grrrrrr: :grrrrrr: ( no entenc perquè la web encara està activa i programant amb data...)

11 Mai 2015 18:43 - 11 Mai 2015 21:45 #4 per Hansi (Associat/da)

Aquesta cursa està suspesa, de fet fins on jo sé crec que no ha arribat ni a estar programada oficialment per aquest any  :grrrrrr: :grrrrrr: ( no entenc perquè la web encara està activa i programant amb data...)

:oh: :oh: :oh: :oh:

Jo estava esperant uns dies abans d'apuntar-m'hi! Així, no tindré l'ocasió, pel que dius, Estanis13. Bé, en qualsevol cas, el cap de setmana de les eleccions m'he buscat altres opcions :wink2:.

Edito: sembla que si un intenta inscriure's a la pàgina, no es pot...Corroborant el que diu l'estanis13... :neutral:

20 Mai 2015 19:11 - 20 Mai 2015 19:13 #5 per Hansi (Associat/da)
Avui he entrat a la web i he vist que hi diuen que la prova no se celebrarà.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats