LA MMRR DE SANT PERE DE RIBES, 25/10/15 , 9H

LA MMRR DE SANT PERE DE RIBES, 25/10/15 , 9H

18 Oct 2015 16:34 #1 per Altair (Visitant)
AQUI penjo el enllaç de la mitja marato rural de Sant Pere de Ribes,-

salut 


es-es.facebook.com/MMRRibes .

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2015 17:49 #2 per sherpa (Associat/da)
Ja estic inscrit i pagat , ens veiem .

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 01:08 #3 per jaume86 (Associat/da)
Dilluns passat van fer un entrenament i em van comentar que era força trenca cames i amb bastanta pedra. Això si, la zona és molt bonica, una de les meves zones d'entrenament  :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2015 19:45 #4 per Altair (Visitant)
uep companys corredors/as

animeu-vos a correr aquesta mijja rural, es tanmateix una de les populars en cos i anima, millor preu 6€ + avitallments+ i esmorçar botifarra i pa de pages.

Aquest any hi ha canvis de recorregut, pasarem per llocs que hom , Vilanovi i alhora ribeta , no he trepitjat mai, anem em compte, .

aquest any anire em el meu gos, en Tolo, es diu, macu macu, es una pasada,, ara be tot i aixo, potser tindre que plegar, tot depend dels trests dels caçadors. i es que s,espanta molt, ja veurem com va la cosa.

res mes, ens veiem Jaume86 i Sherpa.



salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2015 15:59 #5 per Altair (Visitant)
Hola comapanys/es.

Ja en pasat uns quants dies des de  la volta paseig per les contrades de Sant Pere de Ribes,/Garraf, sempre que arriba l'ultim dimenge d.octubre, estic partit, en dos meitats, per una banda vull anar a la trobada montserratina de ciclistas d'arreu , i per l,altre banda se que tinc que fer acte de presencia en l cursa del meu poble, aisss, ves ara, si no hi vas, sembla que ets un pansit, o un llop estepari, mai millor dit tu,,,- pero bueno, fent cas una vegade mes del la meva dona, vaig pensar,,,dons sommi,, pero empre em sembla que las meves estimades bicicletas las  tinc ablidades, ,,be aquest any em prometo a mi mateix, que sera diferent.

La pasejada va ser molt interesant, vaig contactar em els companys M61 i el Sehrpa,molt be estic content d´haber-os coneixer. sou uns bons companys-

J vaig quedar d'acord em la dona, que m'esperaria a la cantonada de Can Manel el principi del carrer del Pi, em el Tolo, em nostre gos, em pedigri de gos dàtura del Pirineo, apa, em plena pujada ja tiraba com un dimoni, para para, uep ostiaaaa, geppp, ai aixi li anaba fent crits, que queda molt be, i sembla que estiguis "puesto" en tot aixo,,, pero la veritat sigui dita, estic fins els "piiiiiiiiii" del "piiiiiii" gos, jo lo que m,agrada es anar tot sol, cap aqui i cap allar, i el Tolo sembla que em mana, pero bueno aixi esta la cosa.

vam anar be, pero ostia ,,,ara si que se que tot aixo del Trail, es es per mi, , si que es molt macu en tot aixo dels paisatges naturales, i todo eso , . pero si tinc que anar a la montanya, dons prefereixo, anar caminant i badant, ara m'aturo, i faif una pixaradeta, a em quedo aturat pensant en llibres de caballeria, i tot aixo.

bueno la questio, es que anaba em les meves bambes asics kayano 21, i els meu peu dret ( ple de tornillus i claus de l'operacio de juanetes ) es va resentir, de debo, ostia es que ens feian pasar per unes rocas plenas de punxes, i no em vaig fotre de cap per un pur miracle, i tot es te de dir per la bona onfluencia de Marte/Venus/Jupiter en transit per Virgo, apa tu, aqui esta, aixo et deia, dons , ja cap la meitat, conforme anaba enfilant la pujada cap la resta dels 11km, que mancaben , vaig pensar, Manel gira cua, i vaig enfilar el cami cap el Castell de sota Ribes, on m'esperaba la llesca de pa em tomaca i botifarra de can Manel i birra, apa tu, i sa matao Paco,,,


i bueno una vegada mes perdo per les meves faltas de ortografia, per culpa de la meva vista,  :love:

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2015 11:03 #6 per R61 (Associat/da)
Doncs aprofitant el salut de l'ALtair aprofito per encetar la temporada.

Després de 5 mesos de fer molt de bondat( sóc un altre dels pesat de la MFP( maldita fascitis plantar) vaig triar aquesta cursa per donar el tret de sortida a la temporada 15-16. I nois quin plaer de cursa. A més a més del tracte, els paisatges, la companyia, i sobre tot el preu 6 euros( no feu molt de propaganda que la massificarem), una bona butifarra i si volies :massatje( jo fa anys que he renunciat al mass. post cursa). :whistle:

En fi desprès de saludar a l'Altair i fer els primers km plegats, a partir del km 1 amb el seu gos,( quim mèrit doncs el gos l'anava aturant sovint), vaig anar fent xino-xano, molt tranquilet i amb unes magnífiques sensacions. Dir que optava a la cursa de 10km, la mitja encara no em convé.

Altair després de engolir la butifarra , vaig estar estirant una bona estona a veure si et veia però , ja quan anava al cotxe de tornada et vaig veure passar. Doncs res, un plaer conèixer i fins la propera,  a veure si podem coincidir pel massís.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.