- Missatges: 64
Bones,
Serà la primera mitja de Granollers que corri. M'agradaria saber que tal està el tema per aparcar per allà?
És factible? o millor aprofitar el viatge en RENFE que ens regalen amb al inscripció?
Gràcies!
Hola, DortCe
Si vas des de Barcelona, a la banda dreta de la carretera que et deixa al Palau d'Esports alguna cosa es pot trobar, però s'ha d'anar d'hora per no haver de fer moltes voltes. La Renfe et deixa molt a prop de la zona de sortida i meta.
Salut
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Enhorabona a tots!
Jo també vull dir la meva!! He fet MMP: 1:41:07
Ni jo m'ho crec! hahaha!
Trio passat per aigua al Km 19Sub 01:50:00:
Jordi Mas
JRDI69
pinelli31 (pujare sense crono ) :intello:
preparant el hatxasuuuu !!! :rofl: :rofl: :rofl:I la úlitma del crack
![]()
Salut!
Jordi
Després de fer la darrera cursa a la Behobia, avui he anat a Granollers. :winktongue:
Independentment del meu estat de forma, m’ha encantat veure que malgrat de l’aiguat que ha caigut, com hi havia força gent aguantant el paraigues i animant als corredors. Sincerament, la millor mitja de Catalunya !!!!
També m’ha encantat saludar a forces correcats que feia temps que no veía … :yes:
Ah !! El meu temps 1:41 :clown:
Ens veiem aviat … espero
Després de fer la darrera cursa a la Behobia, avui he anat a Granollers. :winktongue:
Independentment del meu estat de forma, m’ha encantat veure que malgrat de l’aiguat que ha caigut, com hi havia força gent aguantant el paraigues i animant als corredors. Sincerament, la millor mitja de Catalunya !!!!
També m’ha encantat saludar a forces correcats que feia temps que no veía … :yes:
Ah !! El meu temps 1:41 :clown:
Ens veiem aviat … espero
Ostres Sergi! No et vam veure!! :'(
El Felip va fer la de 5 i ens vam quedar un bona estona, fins l'hora 20 aprox...pero amb la pluja i els nens xops vam haver de marxar....
Si que vam animar al jauteras i al joan3!!
Petonets!
aqui , videos i foto ..JRDi69, JordiMas i Pinelli. Quines fotos més guapes al 19 :yes:
N'hi ha més? Estic buscant-ne meves i no les trobo
Com diu en pinilii31 crec que tens "tot" disperssat en las diferents entrades del facebook: www.facebook.com/lamitja/ , les fotos en concret del Km 19 són les d'aquí:JRDi69, JordiMas i Pinelli. Quines fotos més guapes al 19 :yes:
N'hi ha més? Estic buscant-ne meves i no les trobo